Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11
Competències generals de la UA (CGUA)
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
- CGUA4 : Ser capaç de comprometre's èticament amb la sostenibilitat, els drets fonamentals, la igualtat entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat, així com els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics.
Competències específiques (CE)
- CE11 : Definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
- CE13 : Manejar tècniques de comunicació.
- CE24 : Analitzar i utilitzar les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en els diferents àmbits del sector turístic.
- CE28 : Conèixer els objectius, les estratègies i els instruments públics de la planificació.
- CE3 : Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci.
- CE30 : Conèixer les principals iniciatives de revaloració del patrimoni cultural.
- CE8 : Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiva de la seua explotació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Establir un programa sistemàtic per a gestionar esdeveniments públics destinats a la promoció de les destinacions i els territoris turístics.
- Establir la jerarquia personal, temporal i espacial en l'estructura o seqüència definida.
- Conèixer eines de gestió i planificació operativa (recursos, suport logístic).
- Conèixer la legislació estatal i, si escau, l'autonòmica que regula les precedències de les autoritats públiques, l'ús de símbols, banderes oficials i no oficials.
- Reconèixer els usos, els costums i les tradicions que cal que observar, juntament amb la normativa i la legislació vigent, en la gestió d'esdeveniments.
- Definir i dissenyar escenografies per a dur a terme esdeveniments de caràcter turístic.
- Aplicar processos de comunicació (publicitaris i de relacions públiques) i de gestió de marca en la gestió dels esdeveniments turístics.
- Establir processos de producció informativa, a través dels mitjans de comunicació social, ajustats als objectius estratègics de les organitzacions públiques i privades.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
23662
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,60
Crèdits pràctics:
0,80
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
COMUNICACIO I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea: COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
Crèdits teòrics: 1,6
Crèdits pràctics: 0,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN TURISME
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 4)