Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11

Competències generals de la UA (CGUA)

  • CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
  • CGUA4 : Ser capaç de comprometre's èticament amb la sostenibilitat, els drets fonamentals, la igualtat entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat, així com els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics.

 

Competències específiques (CE)

  • CE11 : Definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
  • CE13 : Manejar tècniques de comunicació.
  • CE24 : Analitzar i utilitzar les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en els diferents àmbits del sector turístic.
  • CE28 : Conèixer els objectius, les estratègies i els instruments públics de la planificació.
  • CE3 : Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci.
  • CE30 : Conèixer les principals iniciatives de revaloració del patrimoni cultural.
  • CE8 : Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiva de la seua explotació.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Establir un programa sistemàtic per a gestionar esdeveniments públics destinats a la promoció de les destinacions i els territoris turístics.
  • Establir la jerarquia personal, temporal i espacial en l'estructura o seqüència definida.
  • Conèixer eines de gestió i planificació operativa (recursos, suport logístic).
  • Conèixer la legislació estatal i, si escau, l'autonòmica que regula les precedències de les autoritats públiques, l'ús de símbols, banderes oficials i no oficials.
  • Reconèixer els usos, els costums i les tradicions que cal que observar, juntament amb la normativa i la legislació vigent, en la gestió d'esdeveniments.
  • Definir i dissenyar escenografies per a dur a terme esdeveniments de caràcter turístic.
  • Aplicar processos de comunicació (publicitaris i de relacions públiques) i de gestió de marca en la gestió dels esdeveniments turístics.
  • Establir processos de producció informativa, a través dels mitjans de comunicació social, ajustats als objectius estratègics de les organitzacions públiques i privades.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 23662
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,60
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIO I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 1,6
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix