Competències i objectius

Informació provisional. Pendent d'aprovació.

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11

Competències transversals bàsiques de la UA

  • CGUA1 : Comprendre i expressar-se en un idioma estranger en el seu àmbit disciplinar.

 

Competències generals:>>Instrumentals

  • CG2 : Capacitat de posar en pràctica coneixements.
  • CG5 : Coneixement d'una segona llengua.

 

Competències específiques:>>competències de coneixement (saber)

  • CES31 : Coneixement de l'estat del món i de les seues manifestacions culturals, així com de la seua evolució, buscant el reflex dels seus paràmetres bàsics (polítics, econòmics i culturals) en la publicitat i les relacions públiques.

 

Competències específiques:>>competències professionals (saber fer)

  • CE15 : Destreses per a reconèixer i utilitzar la terminologia professional bàsica.
  • CE40 : Capacitat per a comunicar-se amb fluïdesa i riquesa en el context professional (oralment i per escrit).
  • CE48 : Capacitat per a interpretar les implicacions i efectes culturals de la comunicació publicitària i les relacions públiques.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Desenvolupar la competència lingüística i comunicativa en anglés.
  • Ser capaç de comprendre i expressar-se en anglés en l'àmbit disciplinar de les relacions públiques i la publicitat.
  • Ser capaç de posar en pràctica els coneixements d'anglés adquirits, quant a terminologia específica, en el context professional de les relacions públiques i de la publicitat.
  • Ser capaç de posar en pràctica els coneixements d'anglès adquirits, quant a estratègies de comunicació escrites i orals, en el context professional de les relacions públiques i la publicitat.
  • Ser capaç de comprendre i expressar-se en anglés.
  • Conéixer l'impacte dels valors de la cultura anglosaxona en la comunicació de la publicitat i les relacions públiques.
  • Conéixer les principals diferències entre els valors de les cultures espanyola i anglosaxona i la seua influència en l'ús de l'idioma, especialment en les estratègies comunicatives i sociopragmàtiques que les caracteritzen de manera distintiva.
  • Desenvolupar la competència comunicativa intercultural (anglés-espanyol) en contextos professionals de publicitat i relacions públiques.
  • Conèixer la terminologia professional publicitària en anglés.
  • Ser capaç d'usar la terminologia professional publicitària en anglés en contextos adequats.
  • Ser capaç de posar en pràctica els coneixements d'anglés adquirits, quant a terminologia específica, en el context professional de les relacions públiques i la publicitat.
  • Desenvolupar la competència comunicativa intercultural anglés-espanyol, a fi de poder comunicar i desenvolupar la professió en contextos de parla anglesa.
  • Ser capaç d'utilitzar l'anglés com a lingua franca en contextos professionals de publicitat i relacions públiques.
  • Ser capaç de posar en pràctica els coneixements d'anglés adquirits, quant a estratègies de comunicació escrites i orals en el context professional de les relacions públiques i la publicitat.
  • Ser capaç d'analitzar l'impacte dels valors de la cultura anglosaxona en l'ús de l'anglès en la comunicació publicitària i les relacions públiques.
  • Ser capaç d'interpretar les implicacions i els efectes culturals de la comunicació publicitària i les relacions públiques.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Dades generals

Codi: 22535
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,90
Crèdits pràctics: 1,50
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: FILOLOGIA ANGLESA
    Àrea: FILOLOGIA ANGLESA
    Crèdits teòrics: 0,8
    Crèdits pràctics: 1,6
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix