Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11
Competències transversals bàsiques de la UA
- CGUA1 : Comprendre i expressar-se en un idioma estranger en el seu àmbit disciplinar.
Competències generals:>>Instrumentals
- CG2 : Capacitat de posar en pràctica coneixements.
- CG5 : Coneixement d'una segona llengua.
Competències específiques:>>competències de coneixement (saber)
- CES31 : Coneixement de l'estat del món i de les seues manifestacions culturals, així com de la seua evolució, buscant el reflex dels seus paràmetres bàsics (polítics, econòmics i culturals) en la publicitat i les relacions públiques.
Competències específiques:>>competències professionals (saber fer)
- CE15 : Destreses per a reconèixer i utilitzar la terminologia professional bàsica.
- CE40 : Capacitat per a comunicar-se amb fluïdesa i riquesa en el context professional (oralment i per escrit).
- CE48 : Capacitat per a interpretar les implicacions i efectes culturals de la comunicació publicitària i les relacions públiques.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Desenvolupar la competència lingüística i comunicativa en anglés.
- Ser capaç de comprendre i expressar-se en anglés en l'àmbit disciplinar de les relacions públiques i la publicitat.
- Ser capaç de posar en pràctica els coneixements d'anglés adquirits, quant a terminologia específica, en el context professional de les relacions públiques i de la publicitat.
- Ser capaç de posar en pràctica els coneixements d'anglès adquirits, quant a estratègies de comunicació escrites i orals, en el context professional de les relacions públiques i la publicitat.
- Ser capaç de comprendre i expressar-se en anglés.
- Conéixer l'impacte dels valors de la cultura anglosaxona en la comunicació de la publicitat i les relacions públiques.
- Conéixer les principals diferències entre els valors de les cultures espanyola i anglosaxona i la seua influència en l'ús de l'idioma, especialment en les estratègies comunicatives i sociopragmàtiques que les caracteritzen de manera distintiva.
- Desenvolupar la competència comunicativa intercultural (anglés-espanyol) en contextos professionals de publicitat i relacions públiques.
- Conèixer la terminologia professional publicitària en anglés.
- Ser capaç d'usar la terminologia professional publicitària en anglés en contextos adequats.
- Ser capaç de posar en pràctica els coneixements d'anglés adquirits, quant a terminologia específica, en el context professional de les relacions públiques i la publicitat.
- Desenvolupar la competència comunicativa intercultural anglés-espanyol, a fi de poder comunicar i desenvolupar la professió en contextos de parla anglesa.
- Ser capaç d'utilitzar l'anglés com a lingua franca en contextos professionals de publicitat i relacions públiques.
- Ser capaç de posar en pràctica els coneixements d'anglés adquirits, quant a estratègies de comunicació escrites i orals en el context professional de les relacions públiques i la publicitat.
- Ser capaç d'analitzar l'impacte dels valors de la cultura anglosaxona en l'ús de l'anglès en la comunicació publicitària i les relacions públiques.
- Ser capaç d'interpretar les implicacions i els efectes culturals de la comunicació publicitària i les relacions públiques.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
22535
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,90
Crèdits pràctics:
1,50
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
FILOLOGIA ANGLESA
Àrea: FILOLOGIA ANGLESA
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 1,6
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 4)