Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11
Competències generals:>>Instrumentals
- CG2 : Capacitat de posar en pràctica coneixements.
- CG3 : Coneixement bàsic del camp d'estudi.
Competències generals:>>Interpersonals
- CG11 : Destreses en relacions interpersonals.
Competències específiques:>>competències de coneixement (saber)
- CES33 : Estudi de les possibilitats i recursos de les tecnologies per a la comunicació audiovisual i coneixements bàsics sobre els sistemes tècnics utilitzats per a processar, elaborar i executar la comunicació, especialment la publicitària i la de les relacions públiques.
Competències específiques:>>competències professionals (saber fer)
- CE15 : Destreses per a reconèixer i utilitzar la terminologia professional bàsica.
- CE39 : Destresa en els recursos redaccionals, estilístics, narratius i retòrics: escrits, visuals i audiovisuals.
- CE40 : Capacitat per a comunicar-se amb fluïdesa i riquesa en el context professional (oralment i per escrit).
- CE50 : Capacitat per a comprendre i utilitzar les eines tecnològiques del sector, tant pel que fa a equips com a aplicacions informàtiques i audiovisuals.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Aprendre a escriure un guió audiovisual.
- Distingir una narració audiovisual d'altres tipus de discurs.
- Reconèixer i aplicar les regles de la continuïtat en les narracions audiovisuals.
- Conèixer i aplicar les diverses concepcions temporals en les narracions audiovisuals.
- Analitzar i aplicar els diferents punts de vista en les narracions audiovisuals.
- Analitzar i aplicar els diversos narradors audiovisuals.
- Reconèixer i ser capaç d'utilitzar la terminologia audiovisual per a comunicar-se amb els realitzadors publicitaris.
- Ser capaç d'observar i descriure els discursos audiovisuals.
- Ser capaç de comprendre i utilitzar els equips d'enregistrament i muntatge digital.
- Adquirir i posar en pràctica habilitats socials que afavorisquen la interacció.
- Conèixer i identificar els principals conceptes teòrics, àmbits i mètodes de recerca del camp d'estudi.
- Emprendre accions i prendre decisions a partir dels coneixements teòrics adquirits.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
22524
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,90
Crèdits pràctics:
1,50
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
COMUNICACIO I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea: COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 1,6
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 3)