Competencies and objectives
Course context for academic year 2009-10
No data
Course competencies (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2009-10
General Competences (CG)
- CG12 : Participar en l'avaluació, investigació i la innovació dels processos d'ensenyament i aprenentatge, i comunicar les conclusions i les raons que les sustenten la comunitat educativa i altres professionals de l'educació.
- CG13 : Conèixer la normativa i l'organització institucional del sistema educatiu i models de millora de la qualitat amb aplicació als centres d'ensenyament.
- CG14 : Conèixer i analitzar les característiques històriques de la professió docent, la seua situació actual, perspectives i interrelació amb la realitat social de cada època.
- CG16 : Treballar en equip amb altres professionals de l'educació, enriquint la pròpia formació.
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG2 : Conocer el cuerpo de conocimientos didácticos en torno a los procesos de enseñanza y aprendizaje respectivos. Para la formación profesional se incluirá el conocimiento de las respectivas profesiones.
Specific Competences:>>Specific Module (CE)
- CE11 : Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
- CE12 : Analitzar críticament l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
- CE14 : Conèixer i aplicar metodologies i tècniques bàsiques d'investigació i avaluació educatives i ser capaç de dissenyar i desenvolupar projectes d'investigació, innovació i avaluació.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2009-10
• Aplicar los conocimientos adquiridos de forma integrada, en la resolución de problemas de asesoramiento al profesorado y al centro. 
• Conocer y analizar los procesos de actualización del profesorado y el desarrollo profesional docente en centros 
• Asesoramiento de los proyectos y programas de centro. 
• Análisis de estrategias y procesos de mejora para el logro de un aprendizaje integral, centrado en el estudiante. 
• Análisis y valoración de la organización del centro. Procesos y estrategias de mejora. 
• Análisis y valoración de las funciones docentes. Procesos y estrategias de asesoramiento al profesorado 
General
        Code:
        12070
        
        Lecturer responsible:
            Ripoll Ferrándiz, Joaquín
        
        
            
                Credits ECTS:
5,00                
            
            
                Theoretical credits:
0,80                
                Practical credits:
1,20                
                Distance-base hours:
3,00            
        
    
Departments involved
- 
                        Dept:
General Didactics and Specific Didactics                        
 Area: DIDACTICS AND SCHOOL ORGANISATION
 Theoretical credits: 0,8
 Practical credits: 1,2
 This Dept. is responsible for the course.
 This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
- 
                                    
                                        UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN ACADEMIC STAFF OF SECONDARY EDUCATION AND HIGH SCHOOL, VOCATIONAL TRAINING AND LANGUAGE TEACHING
                                    
 Course type: COMPULSORY (Year: 1)
 

