Competencies and objectives
Course context for academic year 2009-10
No data
Course competencies (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2009-10
General Competences (CG)
- CG1 : Conèixer els continguts curriculars de les matèries relatives a l'especialització docent corresponent.
- CG16 : Treballar en equip amb altres professionals de l'educació, enriquint la pròpia formació.
- CG7 : Dissenyar i desenvolupar espais d'aprenentatge, amb una atenció especial a l'equitat, la igualtat de drets i oportunitats entre homes i dones, la formació ciutadana i el respecte als drets humans que faciliten la vida en societat, la presa de decisions i la construcció d'un futur sostenible.
Specific Competences:>>Specific Module (CE)
- CE1 : Conèixer el valor formatiu i cultural de les matèries corresponents a l'especialització.
- CE14 : Conèixer i aplicar metodologies i tècniques bàsiques d'investigació i avaluació educatives i ser capaç de dissenyar i desenvolupar projectes d'investigació, innovació i avaluació.
- CE2 : Conèixer els continguts que es cursen en els ensenyaments respectius.
- CE3 : Conèixer la història i els desenvolupaments recents de les matèries i les seues perspectives per a poder transmetre una visió dinàmica d'aquestes.
- CE4 : Conèixer contextos i situacions en què s'usen o s'apliquen els diversos continguts curriculars.
- CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
- CE9 : Integrar la formación en comunicación audiovisual y multimedia en el proceso de enseñanza-aprendizaje.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2009-10
No data
General
Code:
12058
Lecturer responsible:
Valero Juan, Eva María
Credits ECTS:
9,00
Theoretical credits:
1,40
Practical credits:
2,20
Distance-base hours:
5,40
Departments involved
-
Dept:
SPANISH STUDIES, GENERAL LINGUISTICS AND THEORY OF LITERATURE
Area: SPANISH LANGUAGE
Theoretical credits: 0,7
Practical credits: 1,1
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record. -
Dept:
SPANISH STUDIES, GENERAL LINGUISTICS AND THEORY OF LITERATURE
Area: SPANISH LITERATURE
Theoretical credits: 0,7
Practical credits: 1,1
Study programmes where this course is taught
-
UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN ACADEMIC STAFF OF SECONDARY EDUCATION AND HIGH SCHOOL, VOCATIONAL TRAINING AND LANGUAGE TEACHING
Course type: COMPULSORY (Year: 1)