Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2009-10
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2009-10
Competències específiques:>>mòdul específic (CE)
- CE10 : Conèixer estratègies i tècniques d'avaluació i entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul de l'esforç.
- CE11 : Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
- CE12 : Analitzar críticament l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
- CE4 : Conèixer contextos i situacions en què s'usen o s'apliquen els diversos continguts curriculars.
- CE5 : Conèixer els desenvolupaments teoricopràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries corresponents.
- CE6 : Transformar els currículums en programes d'activitats i de treball.
- CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
- CE8 : Fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i pose en valor els aportacions dels estudiants.
- CE9 : Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament i aprenentatge.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Desenvolupar l'aptitud per a seleccionar i seqüenciar activitats, unitats didàctiques, textos i organitzar el currículum.
- Desenvolupar l'aptitud per a interpretar els processos d'aprenentatge dels continguts curriculars d'economia.
- Desenvolupar l'aptitud d'interpretar i aplicar característiques de la interacció i gestió dels continguts econòmics en la classe d'economia.
- Conèixer i usar recursos i materials per a l'ensenyament de l'economia.
- Fomentar un clima que facilite l'aprenentatge i valoritze les aportacions dels estudiants.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2009-10
- Analizar las actividades más dinámicas e innovadoras que se utilizan en el aprendizaje de la Economía.
- Acceder a los recursos materiales y tecnológicos relacionados con la Economía más útiles y susceptibles de uso en la Educación Secundaria y Bachillerato (aplicación de las TIC’s).
- Elaborar y exponer Programaciones de las diferentes Unidades Didácticas que componen el currículo de las materias relacionadas con Economía.
- Conocer algunas de las últimas técnicas didácticas relacionadas con el aprendizaje de esta disciplina en la Educación Secundaria y Bachillerato.
Dades generals
Codi:
12018
Professor/a responsable:
MIRANDA GARCIA, MARIA JESUS
Crèdits ECTS:
9,00
Crèdits teòrics:
1,40
Crèdits pràctics:
2,20
Càrrega no presencial:
5,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
INNOVACIO I FORMACIO DIDACTICA
Àrea: DIDACTICA DE LES MATEMATIQUES
Crèdits teòrics: 1,4
Crèdits pràctics: 2,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL I ENSENYAMENT D'IDIOMES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 1)