Competencies and objectives
Course context for academic year 2009-10
No data
Course competencies (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2009-10
General Competences (CG)
- CG11 : Desenvolupar les funcions de tutoria i orientació dels estudiants de manera col·laborativa i coordinada.
- CG12 : Participar en l'avaluació, investigació i la innovació dels processos d'ensenyament i aprenentatge, i comunicar les conclusions i les raons que les sustenten la comunitat educativa i altres professionals de l'educació.
- CG16 : Treballar en equip amb altres professionals de l'educació, enriquint la pròpia formació.
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar los conocimientos adquiridos y la capacidad de resolución de problemas a entornos educativos nuevos o poco conocidos.
- CG2 : Conocer el cuerpo de conocimientos didácticos en torno a los procesos de enseñanza y aprendizaje respectivos. Para la formación profesional se incluirá el conocimiento de las respectivas profesiones.
- CG8 : Adquirir estratègies per a estimular l'esforç de l'estudiant i promoure la seua capacitat per a aprendre per ell mateix i amb els altres, i desenvolupar habilitats de pensament i de decisió que faciliten l'autonomia, la confiança i iniciatives personals.
Specific Competences:>>Generic Module (CGe)
- CGe3 : Elaborar propostes basades en l'adquisició de coneixements, destreses i aptituds intel·lectuals i emocionals.
- CGe9 : Participar en la definició del projecte educatiu i en les activitats generals del centre atenent criteris de millora de la qualitat, atenció a la diversitat, prevenció de problemes d'aprenentatge i convivència.
Specific Competences:>>Specific Module (CE)
- CE1 : Conèixer el valor formatiu i cultural de les matèries corresponents a l'especialització.
- CE2 : Conèixer els continguts que es cursen en els ensenyaments respectius.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2009-10
C.2: Transformar los currículos de los diversos Títulos de FP en programas de actividades de enseñanza-aprendizaje.
C.3: Adquirir criterios de selección y elaboración de materiales y actividades apropiadas para las competencias profesionales y personales definidas en cada Título de FP.
C.4: Fomentar un clima que facilite el aprendizaje y ponga en valor las aportaciones de los estudiantes.
C.5: Integrar las competencias clave (digital, aprender a aprender, cultura emprendedora...) en los procesos de enseñanza-aprendizaje con la finalidad de mejorar la empleabilidad y polivalencia de los estudiantes.
C.6: Conocer estrategias y técnicas de evaluación de competencias y entender la evaluación como un instrumento de regulación y estímulo al esfuerzo.
C.7: Conocer las herramientas informáticas para elaborar material on-line
General
Code:
12005
Lecturer responsible:
DIAZ RODRIGUEZ, VICENTE
Credits ECTS:
7,50
Theoretical credits:
1,20
Practical credits:
1,80
Distance-base hours:
4,50
Departments involved
-
Dept:
GENERAL DIDACTICS AND SPECIFIC DIDACTICS
Area: DIDACTICS AND SCHOOL ORGANISATION
Theoretical credits: 1,2
Practical credits: 1,8
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN ACADEMIC STAFF OF SECONDARY EDUCATION AND HIGH SCHOOL, VOCATIONAL TRAINING AND LANGUAGE TEACHING
Course type: COMPULSORY (Year: 1)