Sense definir
EXPERTO EN MÁRKETING DE LA MODA
Presencial
Castellà
Centre de Formació Permanent
Solament s'imparteix en aquesta universitat
Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.
Proporcionar als alumnes les habilitats necessàries per a desenvolupar la seua carrera professional en l'àmbit del Màrqueting i, en particular, en les xarxes socials, en el màrqueting digital, en la direcció comercial i vendes, així com en el sector de la moda.
L'Expert en Màrqueting de la Moda consta de 20 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:
Tipus d'assignatures |
Crèdits |
Obligatòries(OB) |
17 |
Optatives(OP) |
0 |
Treball Final (OB) |
3 |
TOTAL CRÈDITS |
20 |
Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant.
En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis.
Després de superar el total de crèdits s'obté el títol propi d'EXPERT EN MÀRQUETING DE LA MODA.
Aquest títol propi forma part del Programa d'Estudis Propis en MÀRQUETING, que està integrat pels següents títols propis:
- Màster en Màrqueting.
- Expert en Direcció Comercial i Vendes.
- Expert en Màrqueting de la Moda.
- Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce.
- Expert en Xarxes Socials, Estratègia i Comunicació Digital.
Amb caràcter general, per accedir als ensenyaments conduents a l'obtenció del títol propi d'Expert es requereix:
- Estar en possessió d'un títol oficial d'Educació Superior (Diplomat, Enginyer Tècnic, Arquitecte Tècnic, Llicenciat, Enginyer, Arquitecte, Grau, Màster, Doctor)
- També podran accedir els qui estiguin cursant un títol oficial d'educació superior i li restin menys de 18 crèdits per a la seva obtenció.
- Complir els requisits d'accés a estudis universitaris oficials en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES).
La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis (veure dades de contacte en l'apartat "+info" del menú lateral).
Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.
La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:
L'Expert en Márketing de la Moda és un títol propi de la Universitat d'Alacant.
La legislació vigent permet que les universitats, en ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat:
- Disposició addicional onzena del Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials (Butlletí Oficial de l'Estat de 30 d'octubre de 2007)
- Normativa de la Universitat d'Alacant sobre ensenyaments propis de postgrau i especialització (Aprovada pel Consell de Govern el 14 d'abril de 2014, BOUA 15 d'abril de 2014). Aquesta Normativa arreplega les recomanacions realitzades pel Consell de la Unió Europea conduents a l'espai europeu de formació permanent (Resolució del Consell de 27 de juny de 2002 sobre l'educació permanent, DOTZE 2002/C163/01)
Més informació sobre normativa:
http://web.ua.es/va/continua/normativa.html
FRANCISCA FERNÁNDEZ DÍAZ
Departament de Màrqueting
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
Telèfon: 965903611
Es concedirà una beca, cada quinze alumnes matriculats, per un import de la meitat de la matrícula, atenint a la situació laboral, expedient acadèmic i experiència prèvia en gestió de xarxes socials.
En cas de produir-se empats, l'import de la beca (50% de la matrícula) es repartirà entre els alumnes que obtinguen igual puntuació.
Departament de Màrqueting
Francisco José Mas Ruiz