Ciències Socials i Jurídiques
MÀSTER UNIVERSITARI EN COMUNICACIÓ DIGITAL
Mixta
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
Solament s'imparteix en aquesta universitat
Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.
Leyenda: | No ofertada | Sense docencia |
Tipus de matèria | Crèdits |
Obligatòries | 45 |
Optatives | 9 |
Pràctiques externes | 0 |
Treball fi de Màster | 6 |
Crèdits totals |
60 |
Matèries (tipus) | SM1 | SM2 |
Societat digital i comportament de l'usuari (obligatòria) | 6 | |
Màrqueting i Comunicació digital (obligatòria) | 6 | |
Tecnologies de la Xarxa (obligatòria) | 3 | |
Creativitat i disseny per a la comunicació digital (obligatòria) | 3 | 3 |
Redacció i continguts digitals audiovisuals (obligatòria) | 3 | 3 |
Investigació i mesurament en l'entorn digital (obligatòria) | 6 | |
Mitjans publicitaris digitals (obligatòria) | 3 | |
Marc jurídic, autoregulació i ètica professional (obligatòria) | 3 | |
Recursos per a la gestió i l'emprenedoria (obligatòria) | 6 | |
Estratègies en plataformes digitals (optativa)* | 9 | |
Pràctiques externes (optativa)* | 6 | |
Treball fi de màster (obligatòria) | 6 | |
Crèdits totals | 30 | 30 |
Matèries (tipus) | 1º | 2º | ||
SM1 | SM2 | SM3 | SM4 | |
Societat digital i comportament de l'usuari (obligatòria) | 6 | |||
Màrqueting i Comunicació digital (obligatòria) | 6 | |||
Tecnologies de la Xarxa (obligatòria) | 3 | |||
Creativitat i disseny per a la comunicació digital (obligatòria) | 3 | 3 | ||
Redacció i continguts digitals audiovisuals (obligatòria) | 3 | 3 | ||
Investigació i mesurament en l'entorn digital (obligatòria) | 6 | |||
Mitjans publicitaris digitals (obligatòria) | 3 | |||
Marc jurídic, autoregulació i ètica professional (obligatòria) | 3 | |||
Recursos per a la gestió i l'emprenedoria (obligatòria) | 6 | |||
Estratègies en plataformes digitals (optativa)* | 3 | 6 | ||
Pràctiques externes (optativa)* | 6 | |||
Treball de fi de màster (obligatòria) | 6 | |||
Crèdits totals | 18 | 18 | 12 | 12 |
* A elegir 9 ECTS optatius entre els 15 créditos oferitss (3 assignaturas de 3 ECTS i una de 6 ECTS)
Segons la Normativa de la Universitat d'Alacant, per a accedir als ensenyaments oficials de Màster Universitari serà necessari:
- El Títol no homologat requereix un informe tècnic d'equivalència expedit per la Universitat d'Alacant (Contínua - Centre de Formació Contínua), pel qual s'haurà d'abonar la taxa corresponent.
- L'accés per aquesta via no implicarà, en cap cas, l'homologació del títol previ que estiga en possessió el/la interessat/a, ni el seu reconeixement a altres efectes que el de cursar els ensenyaments de màster universitari.
El perfil d'ingrés recomanat s'estableix per a les persones en possessió de títol universitari oficial en Publicitat i Relacions Públiques (Grau o Llicenciatura).
Procés d'admissió:
Els estudiants hauran de presentar el seu Curriculum vitae i una carta manuscrita de motivació. Posteriorment se'ls convocarà a una entrevista on els aspirants expressaran els motius pels quals vol desenvolupar els continguts del Màster i s'indagarà en el fil conductor (projecció) que aquests poden tenir en el camp de la cooperació al desenvolupament.
Tindran un cert grau de prioritat els qui hagen realitzat algun tipus d'activitat relacionada amb els camps d'estudis encara que, l'experiència com a tal no s'utilitze com a criteri excloent.
Criteris de puntuació:
1. Projecció: Que és la capacitat del sol·licitant per a aplicar els coneixements adquirits durant el curs en l'àmbit de cooperació per al desenvolupament, en funció del seu càrrec, el seu ús, la seua situació, etc. Es poden valorar els efectes multiplicadors de cada sol·licitant entre 0 i 10.
2. Motivació: Valorada a partir del manuscrit i de la participació del sol·licitant en activitats relacionades amb la cooperació. Indica la predisposició del sol·licitant a dedicar els seus coneixements i el seu temps a favor de la cooperació per al desenvolupament. Puntuable entre 0 i 10.
3. Experiència: Valorada entre 0 i 10, també en funció de l'experiència esmentada en el currículum en temes de solidaritat i/o camp social.
4. Formació prèvia i expedient acadèmic: Valorada entre 0 i 10, en funció de l'excel·lència acadèmica i l'adequació de la formació prèvia als objectius del màster.
Fórmula de puntuació:
Cadascun dels criteris de puntuació té una importància relativa determinada, que equival al coeficient pel qual es multiplica la puntuació obtinguda en el mateix per al càlcul de la puntuació total. En la present proposta, es considera que les importàncies relatives són les següents:
Projecció = 35%, Motivació = 35%, Experiència = 15%, Formació i expedient = 15%
(La fórmula quedaria: Puntuació total =35·Projecció + 35·Motivació + 15·Experiència+15 Formació i expedient).
PREINSCRIPCIÓ +info
L'alumne interessat a cursar un Màster Oficial en la UA, haurà de realitzar una preinscripció en els terminis i condicions que s'establisquen anualment.
Preguntes freqüents
MATRÍCULA +info
Després de la publicació de les llistes definitives d'admesos s'enviarà per correu electrònic als alumnes admesos una contrasenya que servirà d'identificació d'usuari per a poder matricular-se a través de Campus Virtual en els terminis i condicions que s'establisquen anualment.
En el procediment de matrícula, els documents expedits a l'estranger hauran de ser oficials i estar degudament legalitzats i traduïts, més informació:
CURS | OFERTA DE PLACES |
2020-21 | 35 |
2021-22 | 35 |
La titulació començarà a impartir-se en el curs 2020-2021.
Curs acadèmic |
Implantació del Màster en Comunicació Digital |
2020-2021 | 1º curso |
Informació del Centre | Informació general per a l'alumne |
Campus de Sant Vicent del Raspeig
Edifici Germà Bernàcer, planta baixa
|
|
Normativa general de la UA | + Informació titulació |
|
|