Ciències Socials i Jurídiques
GRAU EN MESTRE EN EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Presencial
Facultat d'Educació
Solament s'imparteix en aquesta universitat
Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.
Leyenda: | No ofertada | Sense docencia |
L'objectiu fonamental del títol és formar mestres en educació primària capaços d'eixir-se'n en diferents contextos (rural i urbà, multicultural i monocultural, regional, nacional i internacional, etc.); capaços d'adaptar-se als canvis socials, culturals, científics, tecnològics i educatius; que dominen les diferents matèries i la seua relació interdisciplinària; crítics; amb iniciativa; capaços de reflexionar sobre la seua pràctica; compromesos amb la seua professió.
Els graduats i graduades en Mestre en Educació Primària per la Universitat d'Alacant estaran habilitats per a exercir la professió de Mestre d'Educació Primària, i també estaran formats per a exercir altres professions relacionades amb aquest tipus d'ensenyaments, tant formal com no formal.
De manera concreta, els objectius que planteja el títol presentat són:
El grau en Mestre en Educació Primària s'organitza en assignatures semestrals de 6 crèdits europeus ECTS cadascuna. En concret, els estudiants hauran de cursar cada semestre 5 assignatures per a completar 30 crèdits; d'aquesta manera, aconseguiran els 60 crèdits per curs acadèmic i un total de 240 crèdits en quatre cursos acadèmics.
Per a facilitar la possibilitat de compatibilitzar els estudis amb altres activitats s'estableix la possibilitat que l'alumnat puga ser estudiant a temps parcial, cursant 30 ECTS per curs acadèmic.
Tipus de matèria |
Crèdits |
Formació bàsica |
60 |
Obligatòries |
102 |
Optatives |
24 |
Pràctiques externes |
48 |
Treball final de grau |
6 |
Crèdits totals |
240 |
Les matèries, que tenen un caràcter interdisciplinari, estan definides en aquest pla d'estudis en funció dels grans blocs temàtics que constitueixen el perfil generalista de la titulació de Mestre. Les classifiquem i distribuïm segons la proposta de classificació per mòduls que recull l'Ordre ECI/3857/2007 (BOE 312/2007):
Formació bàsica (10 assignatures – 60 crèdits), 3 matèries:
1. Aprenentatge i Desenvolupament de la Personalitat
• Comprendre els processos d'aprenentatge relatius al període 6-12 en el context familiar, social i escolar.
• Conèixer les característiques d'aquests estudiants, i també les característiques dels seus contextos motivacionals i socials.
• Dominar els coneixements necessaris per a comprendre el desenvolupament de la personalitat d'aquests estudiants i identificar disfuncions.
• Identificar dificultats d'aprenentatge, informar-les i col·laborar en el seu tractament.
• Conèixer les propostes i desenvolupaments actuals basats en l'aprenentatge de competències.
• Identificar i planificar la resolució de situacions educatives que afecten estudiants amb diferents capacitats i diferents ritmes d'aprenentatge.
2. Processos i Contextos Educatius
• Analitzar i comprendre els processos educatius a l'aula i fora d'aquesta relatius al període 6-12.
• Conèixer els fonaments de l'educació primària.
• Analitzar la pràctica docent i les condicions institucionals que l'emmarquen.
• Conèixer l'evolució històrica del sistema educatiu al nostre país i els condicionants polítics i legislatius de l'activitat educativa.
• Conèixer els processos d'interacció i comunicació a l'aula.
• Abordar i resoldre problemes de disciplina.
• Promoure el treball cooperatiu i el treball i esforç individuals.
• Promoure accions d'educació en valors orientades a la preparació d'una ciutadania activa i democràtica.
• Conèixer i abordar situacions escolars en contextos multiculturals.
• Dissenyar, planificar i avaluar l'activitat docent i l'aprenentatge a l'aula.
• Conèixer i aplicar experiències innovadores en educació primària.
• Participar en la definició del projecte educatiu i en l'activitat general del centre atenent a criteris de gestió de qualitat.
• Conèixer i aplicar metodologies i tècniques bàsiques d'investigació educativa i ser capaç de dissenyar projectes d'innovació identificant indicadors d'avaluació.
3. Societat, Família i Escola
• Mostrar habilitats socials per a entendre les famílies i fer-se entendre per aquestes.
• Conèixer i saber exercir les funcions de tutor i orientador en relació amb l'educació familiar en el període 6-12.
• Relacionar l'educació amb el medi, i cooperar amb les famílies i la comunitat.
• Analitzar i incorporar de manera crítica les qüestions més rellevants de la societat actual que afecten l'educació familiar i escolar: impacte social i educatiu dels llenguatges audiovisuals i de les pantalles; canvis en les relacions de gènere i intergeneracionals; multiculturalitat i interculturalitat; discriminació i inclusió social i desenvolupament sostenible.
• Conèixer l'evolució històrica de la família, els diferents tipus de família, d'estils de vida i educació en el context familiar.
Didàctic Disciplinari (18 assignatures – 102 crèdits), 6 matèries:
1. Ensenyament i Aprenentatge de Ciències Experimentals
• Comprendre els principis bàsics i les lleis fonamentals de les ciències experimentals (física, química, biologia i geologia).
• Conèixer el currículum escolar d'aquestes ciències. Plantejar i resoldre problemes associats amb les ciències a la vida quotidiana.
• Valorar les ciències com un fet cultural.
• Reconèixer la mútua influència entre ciència, societat i desenvolupament tecnològic, com també les conductes ciutadanes pertinents, per a procurar un futur sostenible.
• Desenvolupar i avaluar continguts de currículum mitjançant recursos didàctics apropiats i promoure l'adquisició de competències bàsiques en els estudiants.
2. Ensenyament i Aprenentatge de Ciències Socials
• Comprendre els principis bàsics de les ciències socials.
• Conèixer el currículum escolar de les ciències socials.
• Integrar l'estudi històric i geogràfic des d'una orientació instructiva i cultural.
• Fomentar l'educació democràtica de la ciutadania i la pràctica del pensament social crític.
• Valorar la rellevància de les institucions públiques i privades per a la convivència pacífica entre els pobles.
• Conèixer el fet religiós al llarg de la història i la seua relació amb la cultura.
• Desenvolupar i avaluar continguts del currículum mitjançant recursos didàctics apropiats i promoure les competències corresponents en els estudiants.
3. Ensenyament i Aprenentatge de Matemàtiques
• Adquirir competències matemàtiques bàsiques (numèriques, càlcul, geomètriques, representacions espacials, estimació i mesura, organització i interpretació de la informació, etc).
• Conèixer el currículum escolar de matemàtiques.
• Analitzar, raonar i comunicar propostes matemàtiques.
• Plantejar i resoldre problemes vinculats amb la vida quotidiana.
• Valorar la relació entre matemàtiques i ciències com un dels pilars del pensament científic.
• Desenvolupar i avaluar continguts del currículum mitjançant recursos didàctics apropiats i promoure les competències corresponents en els estudiants.
4. Ensenyament i Aprenentatge de Llengües
• Comprendre els principis bàsics de les ciències del llenguatge i la comunicació.
• Adquirir formació literària i conèixer la literatura.
• Conèixer el currículum escolar de les llengües i la literatura.
• Parlar, llegir i escriure correctament i adequadament en les llengües oficials de la comunitat autònoma corresponent.
• Conèixer el procés d'aprenentatge del llenguatge escrit i el seu ensenyament.
• Fomentar la lectura i animar a escriure.
• Conèixer les dificultats per a l'aprenentatge de les llengües oficials d'estudiants d'altres llengües.
• Afrontar situacions d'aprenentatge de llengües en contextos multilingües.
• Expressar-se, oralment i per escrit, en una llengua estrangera.
• Desenvolupar i avaluar continguts del currículum mitjançant recursos didàctics apropiats i promoure les competències corresponents en els estudiants.
5. Ensenyament i Aprenentatge de: Educació Musical, Plàstica i Visual
• Comprendre els principis que contribueixen a la formació cultural, personal i social des de les àrees.
• Conèixer el currículum escolar de l'educació artística, en els aspectes plàstic, audiovisual i musical.
• Adquirir recursos per a fomentar la participació al llarg de la vida en activitats musicals i plàstiques dins i fora de l'escola.
• Desenvolupar i avaluar continguts del currículum mitjançant recursos didàctics apropiats i promoure les competències corresponents en els estudiants.
6. Ensenyament i Aprenentatge d'Educació Física
• Comprendre els principis que contribueixen a la formació cultural, personal i social des de l'educació física.
• Conèixer el currículum escolar de l'educació física.
• Adquirir recursos per a fomentar la participació al llarg de la vida en activitats esportives dins i fora de l'escola.
• Desenvolupar i avaluar continguts del currículum mitjançant recursos didàctics apropiats i promoure les competències corresponents en els estudiants.
Optativitat (24 crèdits): amb possibilitat d'opció als Esments en Llengua Estrangera: Inglés, Educació Física, Música o Educació Especial/Pedagogia Terapèutica, si es cursen els 24 crèdits en les optatives vinculades a aquests esments.
Practicum i Treball fi de Grau (54 crèdits): El Practicum 3 i Treball Fi de Grau poden vincular-se a una dels esments contemplats en el present pla d'estudis, realitzant pràctiques en un centre educatiu sota la tutorización d'un professional de l'especialitat corresponent.
Una vegada que l'ORDRE ECI/3857/2007, de 27 de desembre, per la qual s'estableixen els requisits per a la verificació dels títols universitaris oficials que habiliten per a l'exercici de la professió de Mestre en Educació Primària, contempla la possibilitat de proposar esments cualificadoras, adequades als objectius, cicles i àrees de l'Educació Primària que s'estableixen en els articles 13 i 14 de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació; en el present Pla d'Estudis de Grau de Maestro en Educació Primària es proposen els següents esments:
1. Esment en Llengua Estrangera: Anglès
2. Esment en Educació Física
3. Esment en Música
4. Esment en Educació Especial/Pedagogia Terapèutica
Per a aconseguir qualsevol dels esments qualificadores cal que l'estudiant curse 24 crèdits d'assignatures del Mòdul d'Optativitat corresponents a l'esment i els crèdits del Practicum 3 i Treballe Fi de Grau.
Les assignatures optatives que conformen els esments es cursaran a partir del tercer any.
Practicum
El Practicum d'aquest grau es desenvoluparà en centres d'Educació Primària reconeguts com a centres de formació en pràctiques mitjançant el Conveni Marc de cooperació entre la Universitat d'Alacant i la Consellería d'Educació de la Generalitat Valenciana. Tindrà caràcter presencial i estarà tutelat per professors universitaris i mestres d'educació primària acreditats com a tutors de pràctiques per la Conselleria d'Educació.
La Conselleria d'Educació regularà mitjançant una Ordre el desenvolupament de les pràctiques dels estudiants del títol de grau en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana. A part d'aquest Conveni Marc la Facultat podrà establir convenis amb diferents empreses, institucions o col·legis privats, subscrits a títol individual.
El Practicum s'organitza en tres períodes que les seues principals característiques són:
Període de Pràctiques 1.
El context de la pràctica serà una entitat d'educació primària. Inclouria sobretot la part del Prácticum corresponent a la formació bàsica.
Període de Pràctiques 2.
El context de la pràctica serà una entitat en educació primària. Inclouria sobretot la part del Prácticum corresponent a la formació didàctic-disciplinar.
Període de Pràctiques 3.
El context de la pràctica serà una entitat en educació primària. El Practicum 3 podrà vincular-se a un esment. Per a obtenir un esment s'hauran de cursar els crèdits corresponents al Practicum 3 vinculats a l'esment corresponent, realitzant pràctiques en un centre educatiu sota la tutorización d'un professional de l'especialitat corresponent.
Treball Fi de Grau.
Té caràcter obligatori i consta de 6 crèdits. El Treball Fi de Grau es concep com el treball final a través del com l'estudiant demostra i defensa que ha adquirit totes les competències requerides per a l'obtenció del títol de Mestre en Educació Primària per la Universitat d'Alacant.
El Treball Fi de Grau podrà vincular-se a un esment. Per a obtenir un esment s'hauran de cursar els crèdits corresponents al Treballe Fi de Grau vinculats a l'esment corresponent.
Prèviament a l'avaluació del treball de fi de grau, l'estudiant ha d'acreditar les competències en un idioma estranger. Entre altres formes d'acreditació, en la Universitat d'Alacant es considera necessari superar com a mínim, el nivell B1 del Marc de Referència Europeu per a les llengües modernes, que podrà ser elevat en el futur.
L'alumne o alumna haurà de cursar 24 crèdits d'optativitat que haurà d'escollir entre les assignatures que s'ofereixen com a optatives. Per a obtenir un Esment s'hauran de cursar els 24 crèdits de les assignatures optatives vinculades a l'Esment corresponent.
A més, l'estudiant haurà de tenir garantida la possibilitat d'obtenir reconeixement acadèmic de fins a un màxim de sis crèdits optatius del total del pla d'estudis cursat, per la participació en activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació. Abans del començament de cada curs acadèmic, el Consell de Govern definirà la naturalesa de les activitats que tindran aquest reconeixement acadèmic.
ASSIGNATURA |
TIPUS |
ECTS |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA FRANCESA |
OP |
6 |
EDUCAR EN IGUALTAT DE GÈNERE |
OP |
6 |
LITERATURA CASTELLANA INFANTIL I JUVENIL I ANIMACIÓ A LA LECTURA |
OP |
6 |
DRAMATITZACIÓ I TEATRE EN L'AULA (CASTELLÀ) |
||
TALLER DE CREACIÓ VERBAL EN CATALÁ |
OP |
6 |
LITERATURA CATALANA INFANTIL |
||
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES |
OP |
6 |
TALLER DE MATEMÀTIQUES |
OP |
6 |
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OP |
6 |
ASSIGNATURES VINCULADES A l'ESMENT EN LLENGUA ESTRANGERA ANGLÈS |
||
ANGLÈS: LECTO-ESCRIPTURA I METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT BASAT EN EL TEXT |
OP |
6 |
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATING SKILLS) |
OP |
6 |
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) |
OP |
6 |
INDEPENDENT ENGLISH USER |
OP |
6 |
ASSIGNATURES VINCULADES A l'ESMENT EN EDUCACIÓ FÍSICA |
||
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OP |
6 |
JOC I ESPORT ESCOLAR |
OP |
6 |
BASES KINESIOLÒGIQUES DE L'ACTIVITAT FÍSICA |
OP |
6 |
TEORÍA I PRÀCTICA DEL CONDICIONAMENT FÍSIC AMB JOVES |
OP |
6 |
ASSIGNATURES VINCULADES A l'ESMENT EN MÚSICA |
||
EDUCACIÓ VOCAL I AUDITIVA |
OP |
6 |
EDUCACIÓ RÍTMICA I MOVIMENT |
OP |
6 |
L'AUDICIÓ COM A ELEMENT EDUCATIU. HISTÒRIA DE LA MÚSICA, PATRIMONI MUSICAL I FOLKLORE |
OP |
6 |
EDUCACIÓ MUSICAL I LA SEUA DIDÀCTICA |
OP |
6 |
ASSIGNATURES VINCULADES A l'ESMENT EN EN EDUCACIÓ ESPECIAL/PEDAGOGÍA TERAPÈUTICA |
||
DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL, TRASTORNS DE L'ESPECTRE AUTISTA I ALTES CAPACITATS |
OP |
6 |
DISCAPACITATS SENSORIALS I MOTRIUS: DESENVOLUPAMENT, COMUNICACIÓ I INTERVECIÓ |
OP |
6 |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I EDUCACIÓ COMPENSATÒRIA |
OP |
6 |
PROBLEMES I TRASTORNS DE CONDUCTA |
OP |
6 |
L’alumnat que cursa títols de grau a la Universitat d'Alacant ha d'acreditar, com a mínim, el nivell B1 en una llengua estrangera per a poder obtenir-ne el títol (tot i això, recomanem el B2). El nivell de llengua requerit s’adequa al Marc de Referència Europeu per a les Llengües Modernes.
L'acreditació del nivell de llengua es pot obtenir prèviament o en qualsevol moment durant els estudis universitaris. En tot cas, per a poder avaluar el treball de fi de grau caldrà tenir-lo acreditat.
Les diverses vies per a obtenir l'acreditació es poden consultar en la informació addicional que inclou aquest apartat.
Per a l’alumnat que, en finalitzar els estudis, vulga dedicar-se a la docència no universitària és absolutament recomanable l'obtenció de la capacitació docent en llengües (valencià o llengües estrangeres).
La capacitació es pot obtenir seguint itineraris específics en els plans d'estudis o superant el curs de capacitació per a l'ensenyament en valencià, alemany, francès o anglès que imparteix la UA.
Tots els ensenyaments oficials de grau acaben amb l'elaboració i defensa d'un treball fi de grau, que ha de fer-se en la fase final del pla d'estudis i estar orientat a l'avaluació de competències associades al títol.
El TFG és un treball original, autònom i personal, l'elaboració del qual podrà ser individual o coordinada, que cada estudiant ha de fer orientat per un tutor o tutora. Això permetrà a l'alumnat mostrar de manera integrada els continguts formatius rebuts i les competències adquirides associades al títol de grau.
Per a poder matricular-se del TFG, cal complir els requisits establits en la normativa de permanència i continuació d'estudis per a alumnes matriculats en títols de grau de la Universitat d'Alacant. Entre aquests requisits destaca el de haver superat un mínim de 168 crèdits, en els títols de grau de 240 crèdits, o de 228 en els títols de grau de 300 crèdits o més.
Per a poder avaluar el TFG, s'ha d'haver acreditat el nivell B1 de llengua estrangera (recomanable el B2).
Podran sol·licitar l'admissió a aquesta titulació les persones que reunisquen algun dels següents requisits d'accés:
1. BATXILLERAT LOMCE I PROVA D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU): Es pot accedir des de qualsevol modalitat de batxillerat.
TAULA 1
2. BATXILLERATS ANTERIORS AMB O SENSE PAU SUPERADA: l’alumnat que haja fet estudis de batxillerat de plans anteriors i tinga superada la selectivitat manté la nota d’accés, tot i que
Els alumnes que van acabar el batxillerat en el curs 2015/16 i no van superar la selectivitat (o no s’hi van presentar) i els que en el curs 2016/17 estiguen repetint assignatures de 2n de batxillerat poden accedir als estudis de grau universitari sense haver de superar la PAU. La seua nota d’accés serà la de l’expedient de batxillerat.
L’alumnat de l’antic sistema de BUP i COU manté la qualificació d’accés obtinguda en la prova de selectivitat.
Només qui va superar el COU abans del curs 1974/75 (any d’implantació de la selectivitat) hi pot accedir sense superar proves d’accés.
Els estudiants procedents de sistemes educatius espanyols més antics (estudis de batxillerat amb pla anterior al 1953, estudis de batxillerat superior, curs preuniversitari i proves de maduresa) poden accedir a estudis oficials de grau amb la nota d’accés que van obtenir.
3. FORMACIÓ PROFESSIONAL. Títols de tècnic superior de formació professional, tècnic superior d’arts plàstiques i disseny o tècnic esportiu superior: s’hi pot accedir des de qualsevol família professional.
4. ESTUDIANTS DE SISTEMES EDUCATIUS DE PAÏSOS DE LA UNIÓ EUROPEA O D’ALTRES ESTATS AMB ELS QUALS ESPANYA HAJA SUBSCRIT ACORDS INTERNACIONALS. Cal acreditació d’accés expedida per la UNED.
5. ELS ESTUDIANTS DE SISTEMES EDUCATIUS ESTRANGERS, prèvia sol·licitud d’homologació del títol d’origen al títol espanyol de batxillerat, poden examinar-se de quatre assignatures, com a màxim, de les oferides en les proves de competències específiques (PCE) de la UNED (almenys una assignatura troncal comuna).
6. ALTRES. Titulats universitaris i assimilats, proves d'accés per a majors de 25 anys (opció preferent: Ciències Socials i Jurídiques), accés amb acreditació d'experiència laboral o professional (majors de 40 anys), accés per a majors de 45 anys mitjançant prova.
Assignatures de Batxillerat |
||||||||||||||||||||||
Cursos 2010-11 2011-12 |
0.1 | |||||||||||||||||||||
0.2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |
Cursos 2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 |
0.1 | |||||||||||||||||||||
0.2 | x |
x | x | x | x | x | x | x |
x | x | x |
x | x | x | x | x | x |
x |
x |
El perfil d'ingrés del futur Mestre en Educació Primària podria resumir-se en un model ideal d'alumnat que tinga inquietud pels temes educatius, que siga crític amb les situacions de l'entorn, que tinga capacitat d'anàlisi dels contextos educatius i que siga capaç d'iniciar-se en la creació de propostes educatives eficaces.
CURSOS |
OFERTA DE PLACES |
NOTES DE TALL PER QUOTA |
||||||
GENERAL |
MAJORS 25 |
MAJORS 40 |
MAJORS 45 |
TITULATS |
ESPORTISTES |
MINUSV. |
||
2010-11 |
440 |
8,866 |
8,140 |
--- |
--- |
7,000 |
8,709 |
8,540 |
2011-12 |
440 |
8,434 |
7,923 |
5,000 |
5,000 |
7,750 |
5,000 |
5,000 |
2012-13 |
440 |
8,120 |
7,505 |
5,000 |
5,000 |
7,620 |
5,000 |
5,728 |
2013-14 |
440 |
7,364 |
6,705 |
--- |
--- |
7,460 |
--- |
5,000 |
2014-15 |
440 |
7,598 |
5,950 |
--- |
5,000 |
7,240 |
5,000 |
5,000 |
2015-16 |
440 |
7,444 |
6,315 |
--- |
7,510 |
7,070 |
6,596 |
6,478 |
2016-17 |
440 |
7,904 |
6,350 |
--- |
--- |
7,030 |
5,000 |
5,000 |
Professions per a les quals capacita:
D'acord amb el que estableix l'Ordre ECI/3857/2007, de 27 de desembre, la titulació habilita per a exercir la professió de mestre en educació primària.
Cas de professions regulades:
L'exercici de la professió de mestre el regula la Llei Orgànica 2/2006 de 3 de maig. Atesa la regulació a la qual està sotmesa la professió de mestre d'educació primària, en la redacció d'aquest projecte s'han tingut presents les indicacions que recull l'Ordre ECI/3857/2007, de 27 de desembre.
Curs d'inici de la titulació: 2010-11.
Es farà una implantació progressiva de la titulació.
|
2009-10 |
2010-11 |
2011-12 |
2012-13 |
2013-14 |
MESTRE |
Docència completa |
Només docència 2n i 3r |
Només docència 3r |
Només dret exàmens |
Només dret exàmens |
GRAU |
|
Ofereix 1r |
Ofereix 1r i 2n |
Ofereix 1r, 2n i 3r |
Docència completa |
La taula de reconeixement de crèdits entre els estudis de Grau en Educació Primària existents i la modificació del pla d'estudis incloent Esments es fa prenent com a referència els continguts, competències i habilitats que s'han desenvolupat en el pla d'estudis cursat i els que estan prevists en la modificació del pla d'estudis que inclou Mencions.
En la següent taula de reconeixement es relacionen les assignatures amb els crèdits de cadascuna d'elles en l'actual pla d'estudis i la seua equivalència, quan així corresponga, en la modificació del pla d'estudis incloent Mencions.
Codi |
Assignatura pla estudis Grau actual |
Crèdits | Equivalència assignatura inclosa en la modificació del pla d'estudis incloent Mencions | Crèdits |
17804 |
Formació instrumental i formació vocal |
6 |
Educació vocal i auditiva |
6 |
17559 |
Formació rítmica |
6 |
Educació rítmica i moviment |
6 |
17550 |
Característiques psicoevolutives de les necessitats educatives específiques |
6 |
Discapacitat intel·lectual, trastorns de l'espectre autista i altes capacitats. |
6 |
17805 |
Metodologies, recursos i suports a les necessitats educatives especials |
6 |
Discapacitats sensorials i motrius: Desenvolupament, comunicació i intervenció. |
6 |
17553 |
Anglès: Lecto-escriptura i metodologia de l'ensenyament basat en el text per a Primària |
6 |
Anglès: Lecto-escriptura i metodologia de l'ensenyament basat en el text |
6 |
17513 |
Llengua catalana parell l'educació primària |
6 |
Llengua Catalana I per a l'educació primària |
6 |
17531 |
Llengua catalana i planificació lingüística en l'escola |
6 |
Llengua Catalana II per a l'educació primària |
6 |
17556 |
Taller de Literatura Catalana Popular |
6 |
Taller de creació verbal en català. |
6 |
17557 |
Taller de Literatura Infantil i Juvenil Catalana i Animació Lectora |
6 |
Literatura Catalana Infantil |
6 |
17802 |
Llengua Francesa i la seua didàctica |
6 |
Didàctica de la Llengua Francesa |
6 |
17558 |
Educació científica per a mestres en educació primària |
6 |
Educació científica per a mestres en educació primària |
6 |
17561 |
Taller de matemàtiques en Educació Primària |
6 |
Taller de matemàtiques |
6 |
CURS |
GRAU DE PRIMÀRIA |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MESTRE ESPECIALITAT PRIMÀRIA |
TIPOLOGIA |
CRÈDITS |
1º |
PSICOLOGIA DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
GESTIÓ I INNOVACIÓ EN CONTEXTOS EDUCATIUS |
BÀSICA |
6 |
ORGANITZACIÓ DEL CENTRE ESCOLAR |
TRONCAL |
4,5 |
|
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
LLENGUA CATALANA PER A l'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
4,5 |
|
LLENGUA I LITERATURA ESPANYOLA PER A l'ENSENYAMENT PRIMARI |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DICCIÓ REDACCIÓ I COMUNICACIÓ |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
DIDÀCTICA GENERAL |
TRONCAL |
9 |
|
CANVIS SOCIALS CULTURALS I EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT NUMÈRIC |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA |
OBLIGATÒRIES (A TRIAR) |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA INGLÉS |
TRONCALS |
4,5 |
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: FRANCÈS |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA FRANCÈS |
|||||
2º |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
BASES PSICOLÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4,5 |
ATENCIÓ A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
BÀSICA |
6 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4,5 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I |
OBLIGATÒRIA |
6 |
CIÈNCIES DE LA NATURALESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
9 |
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: GEOGRAFIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
CIÈNCIES SOCIALS I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
9 |
|
DIDÀCTICA DE LES LLENGUA CATALANA PER A l'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA I CATALÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
|
PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLOGIES APLICADES A L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT GEOMÈTRIC |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DIDÀCTICA DE LA GEOMETRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I L'ESPORT |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EDUCACIÓ FÍSICA I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
4.5 |
|
MÚSICA EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EDUCACIÓ ARTÍSTICA I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
4,5 |
|
3º |
DIDÀCTICA DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA I CASTELLÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
LLENGUA CATALANA I PLANIFICACIÓ LINGÜÍSTICA EN L'ESCOLA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA II CATALÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES EN E. PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
MATEMÀTIQUES I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
9 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EL NOSTRE PLANETA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: HISTÒRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
HISTÒRIA I LA SEUA METODOLOGIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
PRÀCTIQUES 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRÀCTICUM |
|
32 |
|
4º |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA ESPANYOLA PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA II CASTELLÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
|
PRÀCTIQUES 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRÀCTICUM |
PRÀCTIQUES |
32 |
|
PRÀCTIQUES 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALL FINAL DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPTATIUS 24 ECTS |
CARACTERÍSTIQUES PSICOEVOLUTIVES DE LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ PER A la CIUTADANIA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA I LITERATURA FRANCESA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ANGLÈS: LECTOESCRIPTURA I METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT BASAT EN EL TEXT |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
DRAMATITZACIÓ I TEATRE EN L'AULA (CASTELLÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERAURA CASTELLANA INFANTIL I JUVENIL I ANIMACIÓ A LA LECTURA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA CATALANA POPULAR |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA INFANTIL I JUVENIL CATALANA I ANIMACIÓ LECTORA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES D'ENSENYAMENT PRIMARI |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ RÍTMICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
JOC I ESPORT ESCOLAR |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE MATEMÀTIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCAR EN LA IGUALTAT DE GÈNERE |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATING SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
METODOLOGIES RECURSOS I SUPORTS A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
FONAMENTS DE TEOLOGIA CATÒLICA |
OPTATIVA |
4,5 |
CURS |
GRAU DE PRIMÀRIA |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MAESTRO LENG ESTRANGERA |
TIPOLOGIA |
CRÈD. |
1r |
PSICOLOGIA DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
GESTIÓ I INNOVACIÓ EN CONTEXTOS EDUCATIUS |
BÀSICA |
6 |
ORGANITZACIÓ DEL CENTRE ESCOLAR |
TRONCAL |
|
|
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
LLENGUA CATALANA PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
4,5 |
|
LLENGUA I LITERATURA ESPANYOLA PER A L'ENSENYAMENT PRIMARI |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA CASTELLÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
|
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
DIDÀCTICA GENERAL |
TRONCAL |
9 |
|
CANVIS SOCIALS CULTURALS I EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT NUMÈRIC |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA |
OBLIGATÒRIES (A TRIAR) |
6 |
ANGLÈS COMUNICATIU I |
OBLIG/OPT |
4,5 |
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: FRANCÈS |
FRANCÈS COMUNICATIU I |
|||||
2n |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
BASES PSICOLÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4,5 |
ATENCIÓ A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
BÀSICA |
6 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4,5 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: GEOGRAFIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURAL + GEOGRAFIA ECONÒMICA |
TRONCAL + OPT |
4,5 + 4,5 |
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA CATALANA PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA CATALÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
|
PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLÓGIAS APLICADES A L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT GEOMÈTRIC |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I L'ESPORT |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EDUCACIÓ FÍSICA I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
4,5 |
|
MÚSICA EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EDUCACIÓ ARTÍSTICA I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
4,5 |
|
3r |
DIDÀCTICA DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
LLENGUA CATALANA I PLANIFICACIÓ LINGÜÍSTICA EN L'ESCOLA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES EN E. PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
MATEMÀTIQUES I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
4,5 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: HISTÒRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURAL + HISTÒRIA I CULTURA DE LA CIVILITZACIÓ ANGLÓFONA O HISTÒRIA I CULTURA DE LA CIVILITZACIÓ FRANCÒFONA
|
TRONCAL + OBLIGATÒRIA |
4,5 + 4,5 |
|
PRÀCTIQUES 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRÂCTICUM |
|
32 |
|
4t |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA I VISUAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA ESPANYOLA PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRÀCTICUM |
PRÀCTIQUES |
32 |
|
PRÀCTIQUES 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALL DE FINAL DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPTATIUS 24 ECTS |
CARACTERÍSTIQUES PSICOEVOLUTIVES DE LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA I LITERATURA FRANCESA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA II FRANCÈS O LITERATURA INFANTIL FRANCESA |
TRONCAL/OPT O OBLIGATÒRIA |
9
6 |
|
ANGLÈS: LECTO-ESCRIPTURA I METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT BASAT EN EL TEXT |
OPTATIVA |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA II ANGLÈS O LITERATURA INFANTIL ANGLESA |
TRONCAL/OPT O OBLIGATÒRIA |
9
6 |
|
DRAMATITZACIÓ I TEATRE EN L'AULA (CASTELLÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERAURA CASTELLANA INFANTIL I JUVENIL I ANIMACIÓ A LA LECTURA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA CATALANA POPULAR |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA INFANTIL I JUVENIL CATALANA I ANIMACIÓ LECTORA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES D'ENSENYAMENT PRIMARI |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ RÍTMICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
JOC I ESPORT ESCOLAR |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE MATEMÀTIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCAR EN LA IGUALTAT DE GENERE |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATIG SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
IDIOMA ESTRANGERA I LA SEUA DIDÀCTICA I (ANGLÈS) |
TRONCAL/OPT |
9 |
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA I (FRANCÈS) |
TRONCAL/OPT |
9 |
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
METODOLOGIES RECURSOS I SUPORTS A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
FONAMENTS DE TEOLOGIA CATÒLICA |
OPTATIVA |
4,5 |
CURS |
GRAU DE PRIMÀRIA |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MESTRE EDUCACIÓ FÍSICA |
TIPOLOGIA |
CRÈD. |
1º |
PSICOLOGIA DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
GESTIÓ I INNOVACIÓ EN CONTEXTOS EDUCATIUS |
BÀSICA |
6 |
ORGANITZACIÓ DEL CENTRE ESCOLAR |
TRONCAL |
4,5 |
|
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
LLENGUA CATALANA PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
4.5 |
|
LLENGUA I LITERATURA ESPANYOLA PER A L'ENSENYAMENT PRIMARI |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DICCIÓ REDACCIÓ I COMUNICACIÓ |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
DIDÀCTICA GENERAL |
TRONCAL |
9 |
|
CANVIS SOCIALS CULTURALS I EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT NUMÈRIC |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA |
OBLIGATÒRIES (A TRIAR) |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA ANGLÈS |
TRONCALS |
4,5 |
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: FRANCÈS |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA FRANCÈS |
|||||
2º |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
BASES PSICOLÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
ATENCIÓ A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
BÀSICA |
6 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4,5 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: GEOGRAFIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
GEOGRAFIA DELS PAISATGES RURALS I URBÀ + CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURA |
OBLIGATÒRIA + TRONCAL |
6 + 4,5 |
|
DIDÀCTICA DE LES LLENGUA CATALANA PER A l'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA CATALÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
|
PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLÓGIAS APLICADES A L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT GEOMÈTRIC |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I L'ESPORT |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EDUCACIÓ FÍSICA I LA SEUA DIDÀCTICA I + EDUCACIÓ FÍSICA I LA SEUA DIDÀCTICA II |
TRONCALS |
9 + 9 |
|
MÚSICA EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EDUCACIÓ ARTÍSTICA I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
4.5 |
|
3º |
DIDÀCTICA DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA CASTELLÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
LLENGUA CATALANA I PLANIFICACIÓ LINGÜÍSTICA EN L'ESCOLA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES EN E. PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
MATEMÀTIQUES I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
4.5 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: HISTÒRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRÀCTICUM |
|
32 |
|
4º |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EDUCACIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
4.5 |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA ESPANYOLA PER A l'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRÀCTICUM |
PRÀCTIQUES |
32 |
|
PRÀCTIQUES 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALL DE FINAL DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPTATIUS 24 ECTS |
CARACTERÍSTIQUES PSICOEVOLUTIVES DE LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA I LITERATURA FRANCESA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ANGLÈS: LECTOESCRIPTURA I METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT BASAT EN EL TEXT |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
DRAMATITZACIÓ I TEATRE EN L'AULA (CASTELLÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERAURA CASTELLANA INFANTIL I JUVENIL I ANIMACIÓ A LA LECTURA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA CATALANA POPULAR |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA INFANTIL I JUVENIL CATALANA I ANIMACIÓ LECTORA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES D'ENSENYAMENT PRIMARI |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ RÍTMICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
JOC I ESPORT ESCOLAR |
OPTATIVA |
6 |
INICIACIÓ A l'ESPORT ESCOLAR |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
TALLER DE MATEMÀTIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
ACTIVITATS ESPORTIVES EN EL MEDI AMBIENT |
OPTATIVA |
4,5 |
|
EDUCAR EN LA IGUALTAT DE GÈNERE |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATIG SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
METODOLOGIES ,RECURSOS I SUPORTS A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
INICIACIÓ BÍBLICA |
OPTATIVA |
4,5 |
CURS |
GRAU DE PRIMÀRIA |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MESTRE ESPECIALITAT MUSICAL |
TIPOLOGIA |
CRÈD |
1º |
PSICOLOGIA DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
GESTIÓ I INNOVACIÓ EN CONTEXTOS EDUCATIUS |
BÀSICA |
6 |
ORGANITZACIÓ DEL CENTRE ESCOLAR |
TRONCAL |
4.5 |
|
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
LLENGUA CATALANA PER A l'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
LLENGUA I LITERATURA ESPANYOLA PER A l'ENSENYAMENT PRIMARI |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA CASTELLÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
|
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
DIDÀCTICA GENERAL |
TRONCAL |
9 |
|
CANVIS SOCIALS CULTURALS I EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT NUMÈRIC |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA |
OBLIGATÒRIA (A TRIAR) |
6 |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA ANGLÈS |
TRONCALS |
4.5 |
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: FRANCÈS |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA FRANCÈS |
|||||
2º |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
BASES PSICOLÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
ATENCIÓ A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
BÀSICA |
6 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I |
OBLIGATÒRIA |
6 |
CONEIXEMENT DEL MITJÀ NATURAL, SOCIAL I CULTURAL + DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL
|
TRONCAL + OBLIGATÒRIA |
4.5 + 6 |
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: GEOGRAFIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LES LLENGUA CATALANA PER A l'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA I LITERATURA I LA SEUA DIDÀCTICA CATALÀ |
TRONCAL/OPT |
6 |
|
PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLÓGIAS APLICADES A l'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT GEOMÈTRIC |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I L'ESPORT |
OBLIGATÒRIA |
6 |
EDUCACIÓ FÍSICA I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
4.5 |
|
MÚSICA EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ MUSICAL |
TRONCAL |
9 |
|
3º |
DIDÀCTICA DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
6 |
LLENGUA CATALANA I PLANIFICACIÓ LINGÜÍSTICA A L'ESCOLA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES EN E. PRIMARI |
OBLIGATÒRIA |
6 |
MATEMÀTIQUES I LA SEUA DIDÀCTICA |
TRONCAL |
4.5 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: HISTÒRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL, SOCIAL I CULTURAL + HISTÒRIA DE L'ART |
TRONCAL + OBLIGATÒRIA |
4.5 + 6 |
|
PRÀCTIQUES 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRÀCTICUM |
|
32 |
|
4º |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA I VISUAL |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA ESPANYOLA PER A l'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
PRÀCTICUM |
PRÀCTIQUES |
32 |
|
PRÀCTIQUES 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALL FINAL DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPTATIUS 24 ECTS |
CARACTERÍSTIQUES PSICOEVOLUTIVAS DE LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA I LITERATURA FRANCESA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ANGLÈS: LECTOESCRIPTURA I METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT BASAT EN EL TEXT |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
DRAMATIZACIÓ I TEATRE EN L'AULA (CASTELLÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERAURA CASTELLANA INFANTIL I JUVENIL I ANIMACIÓ A LA LECTURA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA CATALANA POPULAR |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA INFANTIL I JUVENIL CATALANA I ANIMACIÓ LECTORA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES D'ENSENYAMENT PRIMARI |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ RÍTMICA |
OPTATIVA |
6 |
FORMACIÓ RÍTMICA I DANSA |
TRONCAL |
4.5 |
|
JOC I ESPORT ESCOLAR |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE MATEMÀTIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCAR EN LA IGUALTAT DE GÈNERE |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATIG SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
FORMACIÓ INSTRUMENTAL + FORMACIÓ VOCAL I AUDITIVA |
TRONCAL + TRONCAL |
9 + 4.5 |
|
METODOLOGIES RECURSOS I SUPORTS A LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
EL FET RELIGIÓS |
OPTATIVA |
4.5 |
CURS |
GRAU DE PRIMÀRIA |
TIPOLOGIA |
ECTS |
MESTRE ESPECIALITAT INFANTIL |
TIPOLOGIA |
CRÈDITS |
1r |
PSICOLOGIA DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
GESTIÓ I INNOVACIÓ EN CONTEXTOS EDUCATIUS |
BÀSICA |
6 |
ORGANITZACIÓ DEL CENTRE ESCOLAR |
TRONCAL |
4,5 |
|
TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4.5 |
|
LLENGUA CATALANA PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
LLENGUA CATALANA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
LLENGUA I LITERATURA ESPANYOLA PER A l'ENSENYAMENT PRIMARI |
OBLIGATÒRIA |
6 |
DICCIÓ REDACCIÓ I COMUNICACIÓ |
OBLIGATÒRIA |
4,5 |
|
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ I DEL DESENVOLUPAMENT EN L'EDAT ESCOLAR |
TRONCAL |
9 |
|
DISSENY DELS PROCESSOS EDUCATIUS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
DIDÀCTICA GENERAL |
TRONCAL |
9 |
|
CANVIS SOCIALS CULTURALS I EDUCACIÓ |
BÀSICA |
6 |
SOCIOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT NUMÈRIC |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA |
OBLIGATÒRIES (A TRIAR) |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA ESTRANGERA PER A MESTRES D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA: FRANCÈS |
||||||
2n |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
BÀSICA |
6 |
BASES PSICOLÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
ATENCIÓ A les NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
BÀSICA |
6 |
BASES PEDAGÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL |
TRONCAL |
4.5 |
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS I |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: GEOGRAFIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LES LLENGUA CATALANA PER A l'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ |
BÀSICA |
6 |
|
|
|
|
DESENVOLUPAMENT CURRICULAR I AULES DIGITALS EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
BÀSICA |
6 |
NOVES TECNOLÓGIAS APLICADES A l'EDUCACIÓ |
TRONCAL |
4,5 |
|
DIDÀCTICA DE LES MATEMÀTIQUES: SENTIT GEOMÈTRIC |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA I L'ESPORT |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
MÚSICA EN L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
3r |
DIDÀCTICA DE LA LECTURA I L'ESCRIPTURA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
LLENGUA CATALANA I PLANIFICACIÓ LINGÜÍSTICA EN L'ESCOLA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES EN I. PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS: HISTÒRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 1 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
4t |
DIDÀCTICA DE L'EXPRESSIÓ PLÀSTICA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA ESPANYOLA PER A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA |
OBLIGATÒRIA |
6 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 2 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
18 |
|
|
|
|
PRÀCTIQUES 3 |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
12 |
|
|
|
|
TREBALL FINAL DE GRAU |
|
6 |
|
|
|
|
OPT 24 ECTS |
CARACTERÍSTIQUES PSICOEVOLUTIVAS DE LES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECÍFIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA I LITERATURA FRANCESA PER A MESTRES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ANGLÈS: LECTOESCRIPTURA I METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT BASAT EN EL TEXT |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
DRAMATITZACIÓ I TEATRE EN L'AULA (CASTELLÀ) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LITERAURA CASTELLANA INFANTIL I JUVENIL I ANIMACIÓ A LA LECTURA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA CATALANA POPULAR |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE LITERATURA INFANTIL I JUVENIL CATALANA I ANIMACIÓ LECTORA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCACIÓ CIENTÍFICA PER A MESTRES D'ENSENYAMENT PRIMARI |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ RÍTMICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
JOC I ESPORT ESCOLAR |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
TALLER DE MATEMÀTIQUES |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
ACTIVITAT FÍSICA EN EL MEDI NATURAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
EDUCAR EN LA IGUALTAT DE GÈNERE |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
INTEGRACIÓ DE LES HABILITATS COMUNICATIVES (INTEGRATING SKILLS) |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
LLENGUA FRANCESA I LA SEUA DIDÀCTICA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
FORMACIÓ INSTRUMENTAL I FORMACIÓ VOCAL |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
METODOLOGIES RECURSOS I SUPORTS A les NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
PEDAGOGIA I DIDÀCTICA DE LA RELIGIÓ EN L'ESCOLA |
OPTATIVA |
6 |
|
|
|
|
RELIGIÓ CULTURA I VALORS |
OPTATIVA |
6 |
FONAMENTS DE MORAL CATÒLICA |
OPTATIVA |
4,5 |
Informació del Centre | Informació general per a l'alumnat |
|
|
Normativa general de la UA | + Informació titulació |
|
|