Ciències Socials i Jurídiques
GRAU EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
Presencial
FACULTAT DE CIÈNCIES ECONÒMIQUES I EMPRESARIALS
Solament s'imparteix en aquesta universitat
Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.
Leyenda: | No ofertada | Sense docencia |
El pla formatiu del títol ha de dotar al graduat o graduada en Publicitat i Relacions Públiques d'una capacitació adequada per al desplegament de la seua activitat professional atenent a les demandes i necessitats socials.
Els objectius fonamentals del grau de Publicitat i Relacions Públiques són:
Aquests objectius podran aconseguir-se amb l'adquisició d'una sèrie de sabers i habilitats que hauran d'incloure els aspectes següents:
El grau en Publicitat i Relacions Públiques s'organitza en assignatures semestrals de 6 crèdits europeus ECTS cadascuna. En concret, els estudiants hauran de cursar cada semestre 5 assignatures per a completar 30 crèdits; d'aquesta manera, aconseguiran els 60 crèdits per curs acadèmic i un total de 240 crèdits en quatre cursos acadèmics.
Per a facilitar la possibilitat de compatibilitzar els estudis amb altres activitats s'estableix la possibilitat que l'alumnat puga ser estudiant a temps parcial, cursant 30 ECTS per curs acadèmic.
TIPUS DE MATÈRIA |
CRÈDITS |
Formació bàsica (FB) |
60 |
Obligatòries (OB) |
138 |
Optatives (OP) |
36 |
Treball de final de grau |
6 |
Total crèdits |
240 |
El grau s'ha organitzat en tretze mòduls que contenen les diferents assignatures del grau. L'estructuració de mòduls i l'agrupació d'assignatures s'ha fet emprant criteris disciplinaris. Cada curs acadèmic disposa d'un total de 60 ECTS, 30 ECTS per cada semestre. En l'organització s'han considerat també les particularitats de cada assignatura, de manera que estan presents durant la primera meitat del pla d'estudis del grau (primer i segon curs) totes aquelles assignatures amb un contingut teòric i instrumental fonamental sobre la comunicació en general i la comunicació publicitària en particular, mentre que en la segona meitat del pla d'estudis (tercer i quart curs) se situen les assignatures que corresponen a desenvolupaments teòrics i instrumentals específics de la comunicació publicitària i de les relacions públiques.
A continuació, detallem els mòduls del grau:
L’alumnat que cursa títols de grau a la Universitat d'Alacant ha d'acreditar, com a mínim, el nivell B1 en una llengua estrangera per a poder obtenir-ne el títol (tot i això, recomanem el B2). El nivell de llengua requerit s’adequa al Marc de Referència Europeu per a les Llengües Modernes.
L'acreditació del nivell de llengua es pot obtenir prèviament o en qualsevol moment durant els estudis universitaris. En tot cas, per a poder avaluar el treball de fi de grau caldrà tenir-lo acreditat.
Les diverses vies per a obtenir l'acreditació es poden consultar en la informació addicional que inclou aquest apartat.
Per a l’alumnat que, en finalitzar els estudis, vulga dedicar-se a la docència no universitària és absolutament recomanable l'obtenció de la capacitació docent en llengües (valencià o llengües estrangeres).
La capacitació es pot obtenir seguint itineraris específics en els plans d'estudis o superant el curs de capacitació per a l'ensenyament en valencià, alemany, francès o anglès que imparteix la UA.
Tots els ensenyaments oficials de grau acaben amb l'elaboració i defensa d'un treball fi de grau, que ha de fer-se en la fase final del pla d'estudis i estar orientat a l'avaluació de competències associades al títol.
El TFG és un treball original, autònom i personal, l'elaboració del qual podrà ser individual o coordinada, que cada estudiant ha de fer orientat per un tutor o tutora. Això permetrà a l'alumnat mostrar de manera integrada els continguts formatius rebuts i les competències adquirides associades al títol de grau.
Per a poder matricular-se del TFG, cal complir els requisits establits en la normativa de permanència i continuació d'estudis per a alumnes matriculats en títols de grau de la Universitat d'Alacant. Entre aquests requisits destaca el de haver superat un mínim de 168 crèdits, en els títols de grau de 240 crèdits, o de 228 en els títols de grau de 300 crèdits o més.
Per a poder avaluar el TFG, s'ha d'haver acreditat el nivell B1 de llengua estrangera (recomanable el B2).
Podran sol·licitar l'admissió a aquesta titulació les persones que reunisquen algun dels següents requisits d'accés:
1. BATXILLERAT LOMCE I PROVA D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU): encara que s’hi pot accedir des de qualsevol modalitat de batxillerat, es recomana haver cursat la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials.
TAULA 1
2. BATXILLERATS ANTERIORS AMB O SENSE PAU SUPERADA: l’alumnat que haja fet estudis de batxillerat de plans anteriors i tinga superada la selectivitat manté la nota d’accés, tot i que
Els alumnes que van acabar el batxillerat en el curs 2015/16 i no van superar la selectivitat (o no s’hi van presentar) i els que en el curs 2016/17 estiguen repetint assignatures de 2n de batxillerat poden accedir als estudis de grau universitari sense haver de superar la PAU. La seua nota d’accés serà la de l’expedient de batxillerat.
L’alumnat de l’antic sistema de BUP i COU manté la qualificació d’accés obtinguda en la prova de selectivitat.
Només qui va superar el COU abans del curs 1974/75 (any d’implantació de la selectivitat) hi pot accedir sense superar proves d’accés.
Els estudiants procedents de sistemes educatius espanyols més antics (estudis de batxillerat amb pla anterior al 1953, estudis de batxillerat superior, curs preuniversitari i proves de maduresa) poden accedir a estudis oficials de grau amb la nota d’accés que van obtenir.
3. FORMACIÓ PROFESSIONAL. Títols de tècnic superior de formació professional, tècnic superior d’arts plàstiques i disseny o tècnic esportiu superior: s’hi pot accedir des de qualsevol família professional.
4. ESTUDIANTS DE SISTEMES EDUCATIUS DE PAÏSOS DE LA UNIÓ EUROPEA O D’ALTRES ESTATS AMB ELS QUALS ESPANYA HAJA SUBSCRIT ACORDS INTERNACIONALS. Cal acreditació d’accés expedida per la UNED.
5. ELS ESTUDIANTS DE SISTEMES EDUCATIUS ESTRANGERS, prèvia sol·licitud d’homologació del títol d’origen al títol espanyol de batxillerat, poden examinar-se de quatre assignatures, com a màxim, de les oferides en les proves de competències específiques (PCE) de la UNED (almenys una assignatura troncal comuna).
6. ALTRES. Titulats universitaris i assimilats, proves d'accés per a majors de 25 anys (opció preferent: Ciències Socials i Jurídiques), accés amb acreditació d'experiència laboral o professional (majors de 40 anys), accés per a majors de 45 anys mitjançant prova.
Assignatures de Batxillerat |
||||||||||||||||||||||
Cursos 2010-11 2011-12 |
0.1 | |||||||||||||||||||||
0.2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |
Cursos 2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 |
0.1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||
0.2 | x | x | x | x |
Es recomana que l'alumne de nou ingrés tinga coneixements bàsics en ciències socials i en ciències humanes, així com una bona disposició per al raonament lògic.
CURSOS |
OFERTA DE PLACES |
NOTES DE TALL PER QUOTA CONTINGENT |
||||||
GENERAL |
MAJORS 25 |
MAJORS 40 |
MAJORS 45 |
TITULATS |
ESPORTISTES |
MINUSV. |
||
2010-11 |
240 |
7,660 |
6,895 |
5,210 |
--- |
5,590 |
--- |
--- |
2011-12 |
240 |
7,935 |
6,968 |
5,000 |
--- |
6,260 |
5,000 |
5,000 |
2012-13 |
240 |
7,418 |
6,838 |
5,000 |
--- |
6,560 |
--- |
--- |
2013-14 |
240 |
7,262 |
5,195 |
5,000 |
5,000 |
5,000 |
--- |
5,000 |
2014-15 |
240 |
7,270 |
5,320 |
--- |
--- |
5,000 |
--- |
5,000 |
2015-16 |
240 |
7,358 |
5,330 |
--- |
--- |
6,800 |
--- |
--- |
2016-17 |
240 |
7,604 |
5,000 |
--- |
--- |
5,000 |
--- |
--- |
2017-18 |
240 |
7,938 |
5,510 |
--- |
--- |
5,000 |
5,000 |
--- |
Els perfils professionals són:
Responsables de l'àrea de comunicació, director de publicitat i de relacions públiques, d'un organisme o empresa, que estableixen contacte amb els diversos públics potencials, tant interns com externs, com també de la planificació, gestió i control del pla de comunicació anual.
Els investigadors i/o consultors estratègics identifiquen el paper específic que ha de tenir la comunicació en cada organització i en les accions de màrqueting.
En els dos casos, defineixen les estratègies de comunicació d'acord amb els objectius dels emissors. Planifiquen tant les investigacions ad hoc necessàries per a arribar a definir els eixos fonamentals de la campanya com el desplegament i implantació de les pròpies campanyes que supervisen, executen i/o controlen. Per a fer-ho disposen del seu coneixement dels mercats i de les eines de comunicació, monitoratge i control.
La Universitat d'Alacant implantarà el títol de grau en Publicitat i Relacions Públiques, i la correlativa extinció de l'antic títol de llicenciat es farà curs per curs. El procés d'iniciarà durant el curs acadèmic 2010/2011 i acabarà en el curs 2013/2014.
CURS |
CURS ACADÈMIC |
|||
2010/2011 |
2011/2012 |
2012/2013 |
2013/2014 |
|
Primer |
Grau |
Grau |
Grau |
Grau |
Segon |
|
Grau |
Grau |
Grau |
Tercer |
|
|
Grau |
Grau |
Quart |
|
|
|
Grau |
CRONOGRAMA
Curs acadèmic |
Implantació del grau en Publicitat i Relacions Públiques |
Extinció de la llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques |
2010/2011 |
1r curs |
1r curs |
2011/2012 |
2n curs |
2n curs |
2012/2013 |
3r curs |
3r curs |
2013/2014 |
4t curs |
4t curs |
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques (Pla d'estudis B154 de 2002) |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
|
|||||
Codi |
Curs |
Crèd. |
Assignatura |
Assignatura |
Curs |
ECTS |
10011 |
1r |
6 |
Anàlisi i Expressió en Comunicació i Informació Escrites |
Comunicació i Mitjans Escrits (fb) |
1r |
6 |
10010 |
1r |
6 |
Bases Ppsicosocials de la Comunicació |
Psicologia Social de la Comunicació (fb) |
2n |
6 |
10008 |
1r |
6 |
Comunicació i Informació Escrita |
Comunicació i Mitjans Escrits (fb) |
1r |
6 |
10007
|
1r
|
6 |
Història del Món Contemporani I |
Història Econòmica i Social d'Espanya (op) |
4t |
6 |
10012 |
1r |
6 |
Introducció a la Comunicació Social |
Fonaments de la Comunicació I (fb) |
1r |
6 |
10009 |
1r |
6 |
Introducció a la Publicitat |
Teoria de la Publicitat (ob) |
1r |
6 |
10017 |
1r |
6 |
Comunicació Global |
Comunicació Corporativa (ob) |
2n |
6 |
10018 |
1r |
6 |
Història del Món Contemporani II |
Història Econòmica, Social i Política Contemporània (fb) |
1r |
6 |
10015 |
1r |
6 |
Introducció a l'Economia |
Introducció a l'Economia (ob) |
1r |
6 |
10013 |
1r |
6 |
Sociologia |
- |
- |
- |
10016 |
1r |
6 |
Tècniques Qualitatives d'Investigació Social |
Tècniques d'Investigació Social en Comunicació (fb) |
2n |
6 |
10014 |
1r |
6 |
Tècniques d'Investigació Social |
|
|
|
10039 |
2n |
6 |
Anàlisi i Expressió en Comunicació i Informació Audiovisual |
Comunicació i Mitjans Audiovisuals (fb) |
1r |
6 |
10031 |
2n |
6 |
Comunicació i Informació Audiovisual |
Tècniques de Comunicació Audiovisual (ob) |
2n |
6 |
10038 |
2n |
6 |
Documentació Informativa |
Gestió de la Informació en Comunicació (ob) |
3r |
6 |
10035 |
2n |
4,5 |
Estructura Social |
Canvi Social i Comunicació (fb) |
2n |
6 |
10032 |
2n |
6 |
Introducció a les Relacions Públiques |
Teoria de les Relacions Públiques (ob) |
1r |
6 |
10034 |
2n |
4,5 |
Llengua Catalana I |
- |
- |
- |
10037 |
2n |
4,5 |
Llengua Catalana II |
- |
- |
- |
10033 |
2n |
4,5 |
Llengua Espanyola I |
- |
- |
- |
10036 |
2n |
4,5 |
Llengua Espanyola II |
- |
- |
- |
10042 |
2n |
6 |
Introducció al Màrqueting |
Fonaments de Màrqueting (fb) |
1r |
6 |
10041 |
2n |
6 |
Llenguatge Publicitari |
Llenguatge Publicitari (ob) |
2n |
6 |
10040 |
2n |
6 |
Semiòtica de la Comunicació de Masses |
Semiòtica de la Comunicació de Masses (ob) |
2n |
6 |
10043 |
3r |
6 |
Creativitat Publicitària I |
Fonaments de la Creativitat (ob) |
2n |
6 |
10020 |
3r |
4,5 |
Creativitat Publicitària II |
Estratègia Creativa i Conceptualització (ob) |
3r |
6 |
10021 |
3r |
6 |
Estratègia de la Comunicació Publicitària |
Estratègia de la Publicitat i de les Relacions Públiques (ob) |
2n |
6 |
10019 |
3r |
6 |
Influència Social |
Processos Psicosocials d'Influència i Publicitat (op) |
4t |
6 |
10025 |
3r |
4,5 |
Elaboració de Textos Publicitaris |
Elaboració de Textos Publicitaris (ob) |
3r |
6 |
10026 |
3r |
6 |
Imatge Corporativa |
Imatge Corporativa (ob) |
3r |
6 |
10022 |
3r |
6 |
Imatge i Publicitat |
Teoria de la Imatge Aplicada a la Publicitat (ob) |
3r |
6 |
10024 |
3r |
4,5 |
Semiòtica de la Publicitat |
Semiòtica de la Publicitat i del Consum (ob) |
3r |
6 |
10023 |
3r |
6 |
Sociolingüística |
- |
- |
- |
10027 |
3r |
6 |
Sociologia de la Comunicació de Masses |
Fonaments de la Comunicació II (fb) |
1r |
6 |
10028 |
4t |
6 |
Introducció a la Investigació de Mitjans Publicitaris |
Investigació i Planificació de mitjans (ob) |
4t |
6 |
10030 |
4t |
6 |
Sistemes i Processos en Publicitat i Relacions Públiques |
Sistemes i Processos de la Publicitat i Relacions Públiques (ob) |
4t |
6 |
10029 |
4t |
6 |
Teoria i Tècnica de les Relacions Públiques I |
Planificació de les Relacions Públiques (ob) |
3r |
6 |
10044 |
4t |
4,5 |
Teoria i Tècnica de les Relacions Públiques II |
Tècniques de les Relacions Públiques (op) |
4t |
6 |
10050 |
4t |
4,5 |
Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques |
Deontologia de la Publicitat i de les Relacions Públiques (ob) |
3r |
6 |
10045 |
4t |
4,5 |
Dret de la Publicitat |
Introducció al Dret per a la Comunicació i la Publicitat (fb) |
1r |
6 |
10047 |
4t |
4,5 |
Disseny Publicitari |
Direcció d'Art (op) |
4t |
6 |
10048 |
4t |
6 |
Narrativa Audiovisual Aplicada |
Narrativa Audiovisual Aplicada a la Publicitat (ob) |
3r |
6 |
10049 |
4t |
6 |
Realització i Producció en Mitjans Audiovisuals |
Producció i Realització en Mitjans Audiovisuals (ob) |
3r |
6 |
10046 |
4t |
6 |
Realització i Producció en Mitjans Impresos |
Producció i Realització en Mitjans Impresos (ob) |
4t |
6 |
Treball Fi de Grau (ob) |
4t |
6 |
El total de crèdits de l'actual pla d'estudis de la llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques que es poden adaptar al pla d'estudis del nou grau en Publicitat i Relacions Públiques és de 324, dels quals 180 crèdits corresponen a assignatures troncals i obligatòries i 143,5 a optatives.
Els crèdits cursats per l'estudiant en la llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques que no hagen estat reconeguts en la taula precedent podran ser reconeguts a través de:
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques (Pla d'estudis B154 de 2002) |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques |
|||||
Codi |
Curs |
Crèd. |
Assignatura |
Assignatura |
Curs |
ECTS |
10075 |
Op 1r c |
4,5 |
Anàlisi de textos |
- |
- |
- |
10067 |
Op 1r c |
4,5 |
Cinema d'Animació |
- |
- |
- |
10073 |
Op 1r c |
4,5 |
Comunicació i Informació en Internet |
- |
- |
- |
10065 |
Op 1r c |
4,5 |
Comunicació i Estudis Culturals |
- |
- |
- |
10063 |
Op 1r c |
4,5 |
Comunicació i Salut |
- |
- |
- |
10062 |
Op 1r c |
4,5 |
Efectes de la Comunicació Social i Mesurament de l'Eficàcia Publicitària |
- |
- |
- |
10054 |
Op 1r c |
4,5 |
Entrenament en Habilitats Socials |
- |
- |
- |
10052 |
Op 1r c |
4,5 |
Estadística Aplicada a la Publicitat |
- |
- |
- |
10058 |
Op 1r c |
4,5 |
Estructura de la Programació Audiovisual |
- |
- |
|
10072 |
Op 1r c |
4,5 |
Gestió de Comptes |
Direcció de Comptes (op) |
4t |
6 |
10070 |
Op 1r c |
4,5 |
Guió Publicitari |
Narrativa Audiovisual Aplicada a la Publicitat (ob) |
3r |
6 |
10068 |
Op 1r c |
4,5 |
Eines per al Disseny Gràfic I |
Eines per al Disseny Gràfic Publicitari (ob) |
2n |
6 |
10069 |
Op 1r c |
4,5 |
Eines per al Disseny Gràfic II |
Eines per al Disseny Gràfic Publicitari (ob) |
2n |
6 |
10051 |
Op 1r c |
4,5 |
Història de la Publicitat |
Història de la Publicitat (op) |
4t |
6 |
10061 |
Op 1r c |
4,5 |
L'Expressió Oral com a Instrument Persuasiu |
- |
- |
- |
10066 |
Op 1r c |
4,5 |
Mitologies de la Publicitat |
- |
- |
- |
10060 |
Op 1r c |
4,5 |
Opinió Pública i Publicitat |
- |
- |
- |
10064 |
Op 1r c |
4,5 |
Publicitat Transcultural |
- |
- |
- |
10056 |
Op 1r c |
4,5 |
Publicitat i Art Contemporani I |
|
- |
- |
10071 |
Op 1r c |
4,5 |
Taller de la Publicitat I |
- |
- |
- |
10057 |
Op 1r c |
4,5 |
Tecnologia dels Mitjans Audiovisuals |
Tècniques de Comunicació Audiovisual (ob) |
2º |
6 |
10059 |
Op 1r c |
4,5 |
Teoria i Història del Cinema I |
- |
- |
- |
10074 |
Op 1r c |
4,5 |
Teoria i Tècnica de la Comunicació Radiofònica |
- |
- |
- |
10053 |
Op 1r c |
4,5 |
Ús del Català en la Publicitat i les Relacions Públiques |
- |
- |
- |
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques (Pla d'estudis B154 de 2002) |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques |
|||||
Codi |
Curs |
Crèd. |
Assignatura |
Assignatura |
Curs |
ECTS |
10086 |
Op 2n c |
4,5 |
Anàlisi Psicosocial de la Publicitat |
Processos Psicosocials d'Influència i Publicitat (op) |
4t |
6 |
10130 |
Op 2n c |
4,5 |
Canvi Social i Comunicació |
Canvi Social i Comunicació (fb) |
2n |
6 |
10098 |
Op 2n c |
4,5 |
Campanyes Electorals |
- |
- |
- |
10085 |
Op 2n c |
4,5 |
Cartell i Disseny Gràfic Contemporani |
Cartell Publicitari (op) |
4t |
6 |
10055 |
Op 2n c |
4,5 |
Català Oral per a la Publicitat i les Relacions Públiques |
- |
- |
- |
10126 |
Op 2n c |
4,5 |
Causes Socials i Publicitat |
- |
- |
- |
10108 |
Op 2n c |
4,5 |
Cinema i Vídeo Corporatiu |
- |
- |
- |
10103 |
Op 2n c |
4,5 |
Cinema i Vídeo Publicitari |
- |
- |
- |
10097 |
Op 2n c |
4,5 |
Color i Publicitat |
- |
- |
- |
10083 |
Op 2n c |
4,5 |
Comportament Polític |
- |
- |
- |
10102 |
Op 2n c |
4,5 |
Comunicació No Verbal i Publicitat |
- |
- |
- |
10079 |
Op 2n c |
4,5 |
Comunicació Política i Propaganda |
Comunicació Política i d'Interès Social (op) |
4t |
6 |
10087 |
Op 2n c |
4,5 |
Comunicació i Arquitectura |
- |
- |
- |
10120 |
Op 2n c |
4,5 |
Comunicació i Entitats Financeres |
- |
- |
- |
10119 |
Op 2n c |
4,5 |
Comunicació i Mercat de Treball |
- |
- |
- |
10093 |
Op 2n c |
4,5 |
Comunicació i Publicitat en l'Empresa de Franquícia |
- |
- |
- |
10077 |
Op 2n c |
4,5 |
Conducta del Consumidor i Gestió Comercial |
- |
- |
- |
10128 |
Op 2n c |
4,5 |
Direcció d'Art |
Direcció d'Art (op) |
4t |
6 |
10104 |
Op 2n c |
4,5 |
Direcció de Fotografia Publicitària |
Fotografia Publicitària (op) |
4t |
6 |
10094 |
Op 2n c |
4,5 |
Disseny i Publicitat en la Xarxa |
- |
- |
- |
10099 |
Op 2n c |
4,5 |
Documentació Audiovisual |
- |
- |
- |
10092 |
Op 2n c |
4,5 |
L'Espanyol i els Entorns Comunicatius |
- |
- |
- |
10113 |
Op 2n c |
4,5 |
Empresa Publicitària |
Estructura de l'Activitat Publicitària i de les Relacions Públiques (op) |
4t |
6 |
10129 |
Op 2n c |
4,5 |
Entorn Publicitari del Producte/Servei |
- |
- |
- |
10076 |
Op 2n c |
4,5 |
Espanyol Tècnic |
- |
- |
- |
10121 |
Op 2n c |
4,5 |
Etiquetatge Publicitari i Disseny d'Envàs |
- |
- |
- |
10096 |
Op 2n c |
4,5 |
Fotografia Artística i Publicitària |
Fotografia Publicitària (op) |
4t |
6 |
10105 |
Op 2n c |
4,5 |
Fotografia Publicitària |
Fotografia Publicitària (op) |
4t |
6 |
10125 |
Op 2n c |
4,5 |
Imatge de Marques |
Tendències en Gestió de Marques (op) |
4t |
6 |
10080 |
Op 2n c |
4,5 |
Investigació de Mercats |
Investigació de Mercats (op) |
4t |
6 |
10133 |
Op 2n c |
4,5 |
La Qualitat en les Empreses de Publicitat i Relacions Públiques |
- |
- |
- |
10100 |
Op 2n c |
4,5 |
La Publicitat en la Unió Europea |
- |
- |
- |
10084 |
Op 2n c |
4,5 |
Màrqueting Polític i Electoral |
- |
- |
- |
10111 |
Op 2n c |
4,5 |
Mitjans de Comunicació, Publicitat i Gènere |
- |
- |
- |
10106 |
Op 2n c |
4,5 |
Muntatge i Postproducció Audiovisual en Publicitat |
Postproducció Audiovisual en Publicitat (op) |
4t |
6 |
10114 |
Op 2n c |
4,5 |
Negociació de Campanyes Publicitàries |
Direcció de Comptes (op) |
4t |
6 |
10101 |
Op 2n c |
4,5 |
Noves Formes Publicitàries |
Noves Formes Publicitàries (op) |
4t |
6 |
10081 |
Op 2n c |
4,5 |
Organització i Direcció del Gabinet de Comunicació |
- |
- |
- |
10078 |
Op 2n c |
4,5 |
Patrocini i Mecenatge |
Noves Formes Publicitàries (op) |
4t |
6 |
10091 |
Op 2n c |
4,5 |
Pragmàtica Intercultural |
- |
- |
- |
10118 |
Op 2n c |
4,5 |
Programes de Comunicació per a Organitzacions Esportives |
- |
- |
- |
10110 |
Op 2n c |
4,5 |
Protocol Institucional i Empresarial |
Protocol i Esdeveniments en Institucions i Empreses (op) |
4t |
6 |
10124 |
Op 2n c |
4,5 |
Publicitat Corporativa |
- |
- |
- |
10095 |
Op 2n c |
4,5 |
Publicitat i Art Contemporani II |
|
- |
- |
10115 |
Op 2n c |
4,5 |
Publicitat i Centres Comercials |
- |
- |
- |
10116 |
Op 2n c |
4,5 |
Publicitat i Pimes |
- |
- |
- |
10117 |
Op 2n c |
4,5 |
Publicitat i Turisme |
- |
- |
- |
10127 |
Op 2n c |
4,5 |
Redacció i Locució en Mitjans Audiovisuals |
- |
- |
- |
10109 |
Op 2n c |
4,5 |
Relacions Públiques i Captació de Fons |
- |
- |
- |
10123 |
Op 2n c |
4,5 |
Senyalètica |
- |
- |
- |
10131 |
Op 2n c |
4,5 |
Sistema Mundial i Comunicació |
- |
- |
- |
10089 |
Op 2n c |
4,5 |
Sociologia de la Cultura Contemporània i de les Arts |
Sociologia de la Cultura i de les Arts contemporànies(op) |
4t |
6 |
10132 |
Op 2n c |
4,5 |
Sociologia de la Música en Comunicació Audiovisual |
- |
- |
- |
10090 |
Op 2n c |
4,5 |
Sociologia de la Població |
- |
- |
- |
10082 |
Op 2n c |
4,5 |
Sociologia del Consum |
- |
- |
- |
10122 |
Op 2n c |
4,5 |
Taller de la Publicitat II |
- |
- |
- |
10112 |
Op 2n c |
4,5 |
Tècniques de Comunicació en el Lloc de Venda |
Noves Formes Publicitàries (op) |
4t |
6 |
10107 |
Op 2n c |
4,5 |
Teoria i Història del Cinema II |
- |
- |
- |
10088 |
Op 2n c |
4,5 |
Tipografia Publicitària |
|
|
|
Op |
12-18 |
Pràctiques en Empresa (*) |
Pràctiques en Empresa (op) |
4t |
12 |
|
Anglès per a la Publicitat i les Relacions Públiques (op) |
4t |
6 |
||||
Organització d'Empreses de Publicitat i Relacions Públiques (op) |
4t |
6 |
(*) El reconeixement de Pràctiques Externes es realitza a través de la Comissió de Reconeixement i Transferència de crèdits de Centre.
Informació del Centre | Informació general per a l'alumnat |
|
|
Normativa general de la UA | + Informació titulació |
|