Arts i Humanitats
GRAU EN ESTUDIS ANGLESOS
Presencial
Facultat de Filosofia i Lletres
Solament s'imparteix en aquesta universitat
Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.
Leyenda: | No ofertada | Sense docencia |
L'objectiu fonamental del títol de graduat en Estudis Anglesos és formar professionals que tinguen una elevada capacitat d'expressió i comprensió de la llengua anglesa, i un coneixement global de la realitat lingüística, històrica, cultural i literària dels països de parla anglesa. Els continguts formatius se centren, doncs, en l'adquisició de l'anglès i d'una segona llengua estrangera; en els mètodes d'anàlisi textual i contextual; en l'estudi de la història de la llengua anglesa, la seua literatura i la seua crítica; en la descripció i anàlisi dels nivells fonològic, lèxic, morfològic i sintàctic, semàntic, i pragmaticodiscursiu de la llengua anglesa, i en la comprensió dels contextos socials, històrics, polítics, filosòfics, geogràfics i artístics relacionats amb el món anglosaxó, tot això des d'una perspectiva que pren en consideració els valors democràtics de la suprema llibertat de l'individu, la igualtat entre homes i dones i la cultura de la pau.
El grau en Estudis Anglesos s'organitza en assignatures semestrals de 6 crèdits europeus ECTS cadascuna. En concret, els estudiants hauran de cursar cada semestre 5 assignatures per a completar 30 crèdits; d'aquesta manera, aconseguiran els 60 crèdits per curs acadèmic i un total de 240 crèdits en quatre cursos acadèmics.
Per a facilitar la possibilitat de compatibilitzar els estudis amb altres activitats, s'estableix la possibilitat que l'alumnat puga ser estudiant a temps parcial, cursant 30 ECTS per curs acadèmic.
Tipus de matèria |
Crèdits |
Formació bàsica (FB) |
60 |
Obligatòries (OB) |
144 |
Optatives (OP) |
30 |
Treball final de grau |
6 |
Crèdits totals |
240 |
El pla d'estudis s'estructura atenent dos nivells d'agrupació des del punt de vista acadèmic: mòduls i matèries, entenent per mòdul la unitat acadèmica que inclou una o diverses matèries i que mostra una coherència quant a continguts, mètode d'aprenentatge i d'avaluació, i per matèria la unitat acadèmica que inclou una o diverses assignatures. Aquestes constitueixen una unitat principalment quant a continguts, i poden concebre's o no de manera integrada. Tots aquests nivells són coherents amb els objectius i competències definits per a aquesta titulació i estan basats en una forta coordinació docent.
Tal com indica la programació, el concepte de crèdit europeu computa les hores de treball de l'alumne. D'acord amb les directrius que assenyala l'article 12 del Reial Decret 1393/2007, el pla d'estudis de la titulació de grau en Estudis Anglesos per la Universitat d'Alacant té el perfil següent:
Un total de 240 crèdits, que contenen tota la formació teòrica i pràctica que l'estudiant ha d'adquirir en aspectes bàsics de la branca de coneixement implicada, com també en matèries obligatòries i optatives, seminaris, pràctiques externes, treballs dirigits, treball de final de grau i altres activitats formatives.
Els estudiants podran obtenir reconeixement acadèmic en crèdits per la participació en activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació fins a un màxim de 6 crèdits del total del pla d'estudis cursat.
Els 240 crèdits que contenen tota la formació teòrica i pràctica que l'estudiant ha d'adquirir es diversifiquen en seminaris, pràctiques externes, lectures, treballs dirigits, etc. i conclouran amb l'elaboració i defensa del treball de final de grau esmentat.
El grau d'Estudis Anglesos comparteix una estructura educativa amb els graus de Filologia Catalana, Estudis Francesos, Espanyol: Llengua i Literatures i Estudis Àrabs i Islàmics de la Universitat d'Alacant, denominada programa de formació de grau, segons la normativa de la Universitat d'Alacant per a la implantació dels títols de grau, i que estableix una part comuna i una diversificació progressiva que conduirà a les diferents titulacions. Així doncs, el programa de formació de grau en Estudis Anglesos, Filologia Catalana, Estudis Francesos, Espanyol: Llengua i Literatura i Estudis Àrabs i Islàmics comporta que els 5 graus comparteixen 60 crèdits que constitueixen el mòdul d'interdisciplinaritat, repartit entre els cursos primer i segon del grau, i que està compost per matèries no específiques d'Estudis Anglesos, en el cas del grau en Estudis Anglesos, com també de matèries no específiques de Filologia Catalana (llengua i literatura) en el cas del grau de Filologia Catalana, matèries no específiques de Filologia Espanyola (llengua i literatura) en el cas del grau d'Espanyol: Llengua i Literatura, matèries no específiques de Filologia Francesa (llengua i literatura) en el cas del grau d'Estudis Francesos, i matèries no específiques de Filologia Àrab (llengua i literatura) en el cas d'Estudis Àrabs i Islàmics.
En aquest mòdul es poden cursar, entre unes altres, llengua àrab, llengua francesa i llengua alemanya. Cursant 12 crèdits de qualsevol d'aquestes llengües, es pot acreditar el nivell B.1 d'idioma estranger segons el MCER.
Les raons per a aquest programa de formació de grau radiquen en la necessària interdisciplinarietat que ha d'existir entre les diferents titulacions d'àmbit filològic, com també en la necessària formació acadèmica diversificada en àmbits no estrictament especialitzats com a base i complement per a una millor formació en Estudis Anglesos.
El segon mòdul del grau d'Estudis Anglesos és el denominat d'especialització, conformat per 150 crèdits desenvolupats en 7 matèries específiques: Llengua Anglesa (48 crèdits organitzats en 8 assignatures), Lingüística Anglesa (36 crèdits organitzats en 6 assignatures), Literatura Anglesa (36 crèdits organitzats en 6 assignatures), Literatura Nord-americana (12 crèdits organitzats en 2 assignatures), Crítica Literària (1 assignatura de 6 crèdits), Cultura i Civilització dels Països de Parla Anglesa (1 assignatura de 6 crèdits) i Treballe Final de Grau (6 crèdits corresponents a 1 assignatura). Aquest mòdul, propi de la caracterització idiosincràsica de la titulació, està articulat entre els quatre cursos del grau.
El mòdul de complementació constitueix el tercer i últim dels mòduls sobre els quals està fonamentat el grau d'Estudis Anglesos. Aquest mòdul, compost per 30 crèdits, permet a l'alumnat formar-se, segons la seua elecció, en una de les 8 matèries que, amb caràcter optatiu, estan a la seua disposició: Estudis Hispànics, Estudis Catalans, Estudis Anglesos, Estudis Francesos, Estudis Àrabs i Islàmics, Estudis Clàssics, Lingüística General, Teoria de la Literatura i Literatura Comparada. Cadascuna d'aquestes matèries està desenvolupada en un grup tancat de 30 crèdits amb assignatures pròpies de cadascun dels continguts específics de la matèria així anomenada, i serà cursada l'últim any del grau.
En el cas d'escollir Estudis Anglesos dins d'aquest mòdul, l'alumne podrà escollir entre un elenc de 10 assignatures optatives, de les quals haurà de cursar 5, això és, 30 crèdits.
L'alumnat també disposa a elecció seua la possibilitat de cursar l'assignatura Pràctiques Externes, de la matèria del mateix nom, en lloc d'alguna de les 5 assignatures de cadascuna de les 8 matèries a la seua disposició.
En el cas que l'alumnat d'Estudis Anglesos opte per una matèria diferent d'Estudis Anglesos, l'alumnat tindrà el reconeixement del que es defineix com a minor, sumats els 30 crèdits del mòdul de complementació, més els crèdits d'aquesta matèria cursats en el mòdul d'interdisciplinarietat (entre 12 i 24 crèdits), el còmput global del possible minor que ha de fer l'alumnat d'Estudis Anglesos oscil·laria entre un mínim de 42 crèdits i un màxim de 54 crèdits.
Com cursar l’optativitat:
SENSE ITINERARI (Taula 1)
AMB ITINERARI (Taula 2)
TAULA 1 BLOCS DE MATÈRIES – ASSIGNATURES OPTATIVES |
|||
MATÈRIA ESTUDIS ANGLESOS |
MATÈRIA ESTUDIS ÀRABS I ISLÀMICS |
||
Innovació i Ruptura en la Història de la Literatura en Llengua Anglesa |
6 ECTS |
Cultures Iraniana i Centreasiàtiques |
6 ECTS |
Discurs i Societat en Contextos Anglòfons |
6 ECTS |
Literatura Àrab i Cultura Europea |
6 ECTS |
L'Aula de Llengua Anglesa i les TICs |
6 ECTS |
||
Literatura i Cinema en Llengua Anglesa |
6 ECTS |
La Dona en el Món Àrab i Islàmic |
6 ECTS |
Literatura i Cultura Visual i Artística en l'Aula d'Anglès |
6 ECTS |
||
Argot i Col·loquialisme en Anglès |
6 ECTS |
Política del Món Àrab Contemporani |
6 ECTS |
Anglès Professional i Acadèmic |
6 ECTS |
||
Teatre Anglès fins al Segle XVIII |
6 ECTS |
Mediació Lingüística i Intercultural |
6 ECTS |
Pragmàtica Intercultural Anglesa |
6 ECTS |
||
Influències de l'Anglès en les Llengües Modernes |
6 ECTS |
Pràctiques Externes |
6 ECTS |
Pràctiques Externes |
6 ECTS |
||
MATÈRIA FILOLOGÍA CATALANA |
MATÈRIA ESTUDIS FRANCESOS |
||
Contrast de Llengües a partir del Català |
6 ECTS |
Llengua Francesa: Comunicació Oral II |
6 ECTS |
Literatura Catalana Medieval i Literatures Europees |
6 ECTS |
França i els Països Francòfons en els Mitjans de Comunicació Francesos |
6 ECTS |
Literatura Catalana Contemporània Comparada |
6 ECTS |
Literatura Francesa i Cinema |
6 ECTS |
Català: Comentari de Textos i Competència Lingüística |
6 ECTS |
Llengua Francesa: Comunicació Escrita II |
6 ECTS |
Didàctica de la Llengua i la Literatura (en Català) |
6 ECTS |
Literatura Juvenil, Novel·la Negra i Còmic en Llengua Francesa |
6 ECTS |
Pràctiques Externes |
6 ECTS |
Pràctiques Externes |
6 ECTS |
MATÈRIA ESTUDIS HISPÀNICS |
MATÈRIA ESTUDIS CLÀSSICS |
||
Literatura i Cultura Aplicades a l'Ensenyament de l'Espanyol com Llengua Estrangera/Llengua Segona |
6 ECTS |
Tragèdia Llatina |
6 ECTS |
Edició i Correcció de Textos en Espanyol |
6 ECTS |
Comèdia Llatina |
6 ECTS |
Espanyol com Llengua Estrangera/Llengua Segona |
6 ECTS |
Tragèdia Grega |
6 ECTS |
L'Espanyol a Amèrica |
6 ECTS |
Comèdia Grega |
6 ECTS |
Cervantes i els Orígens de la Novel·la Moderna |
6 ECTS |
Drama Llatí Medieval i Modern |
6 ECTS |
Pràctiques Externes |
6 ECTS |
Pràctiques Externes |
6ECTS |
MATÈRIA LINGÜÍSTICA GENERAL |
MATÈRIA TEORIA DE LA LITERATURA I LITERATURA COMPARADA |
||
Lingüística Clínica: Trastorns del Llenguatge i del Parla |
6 ECTS |
Estètica Literatura |
6 ECTS |
Introducció a les Llengües de Signes |
6 ECTS |
Crítica i Hermenèutica Literàries |
6 ECTS |
Pragmalingüística: Aspectes Verbals i no Verbals de la Comunicació |
6 ECTS |
Literatura Comparada i Cibercultura |
6 ECTS |
Sociolingüística: Llenguatge i Societat |
6 ECTS |
Literatura i Cinema |
6 ECTS |
Lingüística Aplicada a l'Aprenentatge de Llengües |
6 ECTS |
Teoria i Pràctica del Comentari de Text Literari |
6 ECTS |
Pràctiques Externes |
6 ECTS |
Pràctiques Externes |
6 ECTS |
TAULA 2 OBTENCIÓ D'ITINERARI |
|||
ITINERARI EN ESTUDIS ÀRABS I ISLÀMICS |
Assignatures optatives de la Matèria Estudis Àrabs i Islàmics (veure taula 1) |
30 ECTS |
|
- Llengua àrab I |
6 ECTS |
Un mínim de 12 ECTS |
|
- Literatura àrab clàssica |
6 ECTS |
||
- Llengua àrab II |
6 ECTS |
||
- Literatura àrab contemporània |
6 ECTS |
||
ITINERARI EN FILOLOGIA CATALANA |
Assignatures optatives de la Matèria Filologia Catalana (veure taula 1) |
30 ECTS |
|
- Taller de expressió oral y escrita en català |
6 ECTS |
Un mínim de 12 ECTS |
|
- Introducció a la literatura catalana medieval |
6 ECTS |
||
- Literatura catalana actual |
6 ECTS |
||
- Pràctica de la normativa catalana |
6 ECTS |
||
ITINERARI EN ESTUDIS FRANCESOS |
Assignatures optatives de la Matèria Estudis Francesos (veure taula 1) |
30 ECTS |
|
- Llengua Francesa I |
6 ECTS |
Un mínim de 12 ECTS |
|
- Principals moviments de la literatura i de la cultura francesa I |
6 ECTS |
||
- Llengua Francesa II |
6 ECTS |
||
- Principals moviments de la literatura i de la cultura francesa II |
6 ECTS |
||
ITINERARI EN ESTUDIS HISPÀNICS |
Assignatures optatives de la Matèria Estudis Hispànics (veure taula 1) |
30 ECTS |
|
- Espanyol: norma i ús I |
6 ECTS |
Un mínim de 12 ECTS |
|
- Introducció a la literatura espanyola |
6 ECTS |
||
- Espanyol: norma i ús II |
6 ECTS |
||
- Introducció a la literatura hispanoamericana |
6 ECTS |
||
ITINERARI EN ESTUDIS CLÀSSICS |
Assignatures optatives de la Matèria Estudis Clàssics (veure taula 1) |
30 ECTS |
|
- Llatí i llengües europees |
6 ECTS |
Un mínim de 12 ECTS |
|
- La llengua grega: orígens i evolució |
6 ECTS |
||
- Literatura llatina: poesia lírica i didàctica |
6 ECTS |
||
- Literatura grega: poesia |
6 ECTS |
||
- Literatura llatina: poesia èpica i amorosa |
6 ECTS |
||
- Llatí i llengües romàniques |
6 ECTS |
||
- Literatura grega: prosa |
6 ECTS |
||
- Gènere literari i dialecte grec |
6 ECTS |
||
ITINERARI EN LINGÜÍSTICA GENERAL |
Assignatures optatives de la Matèria Lingüística General (veure taula 1) |
30 ECTS |
|
ITINERARI EN Tª DE LA LITERATURA I LITERATURA COMPARADA |
Assignatures optatives de la Matèria Teoria de la Literatura i Literatura Comparada (veure taula 1) |
30 ECTS |
L’alumnat que cursa títols de grau a la Universitat d'Alacant ha d'acreditar, com a mínim, el nivell B1 en una llengua estrangera per a poder obtenir-ne el títol (tot i això, recomanem el B2). El nivell de llengua requerit s’adequa al Marc de Referència Europeu per a les Llengües Modernes.
L'acreditació del nivell de llengua es pot obtenir prèviament o en qualsevol moment durant els estudis universitaris. En tot cas, per a poder avaluar el treball de fi de grau caldrà tenir-lo acreditat.
Les diverses vies per a obtenir l'acreditació es poden consultar en la informació addicional que inclou aquest apartat.
Per a l’alumnat que, en finalitzar els estudis, vulga dedicar-se a la docència no universitària és absolutament recomanable l'obtenció de la capacitació docent en llengües (valencià o llengües estrangeres).
La capacitació es pot obtenir seguint itineraris específics en els plans d'estudis o superant el curs de capacitació per a l'ensenyament en valencià, alemany, francès o anglès que imparteix la UA.
Tots els ensenyaments oficials de grau acaben amb l'elaboració i defensa d'un treball fi de grau, que ha de fer-se en la fase final del pla d'estudis i estar orientat a l'avaluació de competències associades al títol.
El TFG és un treball original, autònom i personal, l'elaboració del qual podrà ser individual o coordinada, que cada estudiant ha de fer orientat per un tutor o tutora. Això permetrà a l'alumnat mostrar de manera integrada els continguts formatius rebuts i les competències adquirides associades al títol de grau.
Per a poder matricular-se del TFG, cal complir els requisits establits en la normativa de permanència i continuació d'estudis per a alumnes matriculats en títols de grau de la Universitat d'Alacant. Entre aquests requisits destaca el de haver superat un mínim de 168 crèdits, en els títols de grau de 240 crèdits, o de 228 en els títols de grau de 300 crèdits o més.
Per a poder avaluar el TFG, s'ha d'haver acreditat el nivell B1 de llengua estrangera (recomanable el B2).
Podran sol·licitar l'admissió a aquesta titulació les persones que reunisquen algun dels següents requisits d'accés:
1. BATXILLERAT LOMCE I PROVA D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU): encara que s’hi pot accedir des de qualsevol modalitat de batxillerat, es recomana haver cursat la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials.
TAULA 1
2. BATXILLERATS ANTERIORS AMB O SENSE PAU SUPERADA: l’alumnat que haja fet estudis de batxillerat de plans anteriors i tinga superada la selectivitat manté la nota d’accés, tot i que
Els alumnes que van acabar el batxillerat en el curs 2015/16 i no van superar la selectivitat (o no s’hi van presentar) i els que en el curs 2016/17 estiguen repetint assignatures de 2n de batxillerat poden accedir als estudis de grau universitari sense haver de superar la PAU. La seua nota d’accés serà la de l’expedient de batxillerat.
L’alumnat de l’antic sistema de BUP i COU manté la qualificació d’accés obtinguda en la prova de selectivitat.
Només qui va superar el COU abans del curs 1974/75 (any d’implantació de la selectivitat) hi pot accedir sense superar proves d’accés.
Els estudiants procedents de sistemes educatius espanyols més antics (estudis de batxillerat amb pla anterior al 1953, estudis de batxillerat superior, curs preuniversitari i proves de maduresa) poden accedir a estudis oficials de grau amb la nota d’accés que van obtenir.
3. FORMACIÓ PROFESSIONAL. Títols de tècnic superior de formació professional, tècnic superior d’arts plàstiques i disseny o tècnic esportiu superior: s’hi pot accedir des de qualsevol família professional.
4. ESTUDIANTS DE SISTEMES EDUCATIUS DE PAÏSOS DE LA UNIÓ EUROPEA O D’ALTRES ESTATS AMB ELS QUALS ESPANYA HAJA SUBSCRIT ACORDS INTERNACIONALS. Cal acreditació d’accés expedida per la UNED.
5. ELS ESTUDIANTS DE SISTEMES EDUCATIUS ESTRANGERS, prèvia sol·licitud d’homologació del títol d’origen al títol espanyol de batxillerat, poden examinar-se de quatre assignatures, com a màxim, de les oferides en les proves de competències específiques (PCE) de la UNED (almenys una assignatura troncal comuna).
6. ALTRES. Titulats universitaris i assimilats, proves d'accés per a majors de 25 anys (opció preferent: Arts i Humanitats), accés amb acreditació d'experiència laboral o professional (majors de 40 anys), accés per a majors de 45 anys mitjançant prova.
Assignatures de Batxillerat |
||||||||||||||||||||||
Cursos 2010-11 2011-12 |
0.1 | |||||||||||||||||||||
0.2 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | ||||||||
Cursos 2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2017-17 |
0.1 | x | x | x | x | x | x | x | x | x | x | |||||||||||
0.2 | x |
|
x |
x |
x |
Per a accedir a aquests estudis, l'alumne de nou ingrés haurà de tenir formació humanística bàsica, així com una bona disposició per al raonament lògic.
CURSOS |
OFERTA DE PLACES |
NOTES DE TALL PER QUOTA |
||||||
GENERAL |
MAJORS 25 |
MAJORS 40 |
MAJORS 45 |
TITULATS |
ESPORTISTES |
MINUSV. |
||
2010-11 |
125 |
8,100 |
7,755 |
--- |
--- |
6,990 |
--- |
--- |
2011-12 |
125 |
8,466 |
6,413 |
--- |
5,000 |
7,023 |
--- |
--- |
2012-13 |
125 |
8,273 |
6,540 |
--- |
--- |
7,160 |
--- |
5,000 |
2013-14 |
125 |
8,062 |
5,715 |
5,000 |
--- |
7,240 |
--- |
5,000 |
2014-15 |
125 |
8,076 |
5,000 |
--- |
--- |
6,900 |
--- |
--- |
2015-16 |
125 |
7,662 |
6,380 |
--- |
--- |
6,040 |
--- |
6,500 |
2016-17 |
125 |
7,790 |
5,000 |
--- |
--- |
5,000 |
--- |
--- |
2017-18 | 125 | 7,127 | 5,000 | --- | --- | 5,000 | --- | --- |
El títol de referència prepara a qui l'obtinga per a exercir amb èxit diferents activitats professionals:
En l'àmbit de l'ensenyament, aquest títol capacita per a exercir la docència de la llengua anglesa i els seus aspectes culturals i professionals en centres d'educació secundària o superior, escoles oficials d'idiomes, escoles d'arts i oficis, centres d'educació d'adults, centres d'educació permanent, acadèmies privades d'idiomes i centres de traducció i interpretació, entre moltes altres institucions docents.
A més de l'activitat docent, i pel que fa a la influència que l'anglès exerceix sobre qualsevol àmbit professional, cultural, econòmic i polític i per la formació teoricopràctica que l'alumnat rep, el grau d'Estudis Anglesos capacita per a exercir funcions de:
• Filòleg, lingüista, gramàtic i lexicògraf.
• Assessor lingüístic o literari en treballs editorials que impliquen la correcció i edició de textos o la col·laboració en premsa escrita o en els mitjans audiovisuals amb una forta orientació multicultural o transcultural quant al caràcter de l'anglès com a lingua franca de la globalització.
• Investigadors i documentalistes en arxius i biblioteques, com també l'exercici de la crítica literària i textual.
• Mediadors interculturals, especialment la més destacada d'aquestes mediacions, és a dir, la labor traductora.
• En general, qualsevol altra activitat pública o privada que requerisca coneixement profund teoricopràctic de la llengua anglesa i la llengua materna.
Àmbits professionals per als quals capacita
Filòleg, lingüista, gramàtic; redactor o col·laborador en periòdics, producció literària, investigació en arxius i biblioteques, crítica literària i textual, correcció de textos, corrector literari en editorials, assessor en editorials, traductor, documentalista, bibliotecari. Docent, en centres d'educació secundària, centres d'educació d'adults, centres d'educació permanent, acadèmies privades d'idiomes, centres de traducció i interpretació.
CRONOGRAMA
Curs acadèmic |
Implantació del grau en Estudis Anglesos |
Extinció de la llicenciatura en Filologia Anglesa |
2010-2011 |
1r curs |
1r curs |
2011-2012 |
2n curs |
2n curs |
2012-2013 |
3r curs |
3r curs |
2013-2014 |
4t curs |
4t curs |
Cronograma del cessament de les convocatòries d'exàmens
Llicenciatura en Filologia Anglesa (pla 2000)
|
Última convocatòria d'exàmens de la lLlicenciatura en Filologia Anglesa (pla 2000) |
Assignatures de primer curs |
2011-2012 |
Assignatures de segon curs |
2012-2013 |
Assignatures de tercer curs |
2013-2014 |
Assignatures de quart curs |
2014-2015 |
Quan s'extingisca un curs, no hi haurà docència reglada per a les assignatures corresponents a aquest curs. Els alumnes que no vulguen accedir als nous ensenyaments de grau tindran dret a fer quatre convocatòries d'examen en els dos cursos acadèmics següents al final de cadascun. Els alumnes que esgoten les convocatòries assenyalades sense haver superat les proves i vulguen continuar els estudis hauran de seguir-los pels nous plans, a través del sistema d'adaptació que estableix el nou pla.
Codi |
Assignatura pla antic |
Crèd. |
Assignatura grau |
ECTS |
8501 |
LLENGUA ÀRAB I |
12 |
LLENGUA ÀRAB I |
6 |
LLENGUA ÀRAB II |
6 |
|||
8503 |
LITERATURA ÀRAB I |
12 |
LITERATURA ÀRAB CLÀSSICA |
6 |
8504 |
LITERATURA ÀRAB II |
12 |
LITERATURA ÀRAB CONTEMPORÀNIA |
6 |
8507 |
GÈNERES LITERARIS ÀRABS CONTEMPORANIS |
6 |
LITERATURA ÀRAB CONTEMPORÀNIA |
6 |
8520 |
RELACIONS ENTRE LA LITERATURA ÀRAB I LES LITERATURES HISPÀNIQUES I |
6 |
LITERATURA ÀRAB I CULTURA EUROPEA |
6 |
8521 |
RELACIONS ENTRE LA LITERATURA ÀRAB I LES LITERATURES HISPÀNIQUES II |
6 |
LITERATURA ÀRAB I CULTURA EUROPEA |
6 |
8523 |
LITERATURA DE MUDÈJARS I MORISCOS |
6 |
LITERATUR ÀRAB I CULTURA EUROPEA |
6 |
8524 |
ÀRAB COL·LOQUIAL |
6 |
LLENGUA ÀRAB II |
6 |
8536 |
CULTURA IRANIANA |
6 |
CULTURES IRANIANA I CENTROASIÀTIQUES |
6 |
8537 |
CULTURA TURCA |
6 |
CULTURES IRANIANA I CENTROASIÀTIQUES |
6 |
8603 |
LITERATURA CATALANA I |
12 |
INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA CATALANA MEDIEVAL |
6 |
8604 |
LITERATURA CATALANA II |
12 |
LITERATURA CATALANA ACTUAL |
6 |
8605 |
LLENGUA CATALANA |
12 |
TALLER D'EXPRESSIÓ ORAL I ESCRITA EN CATALÀ I |
6 |
8613 |
COMENTARI DE TEXTOS CATALANS |
6 |
CATALÀ: COMENTARI DE TEXTOS I COMPETÈNCIA LINGÜÍSTICA |
6 |
8634 |
ANÀLISI I REDACCIÓ DE TEXTOS CATALANS |
6 |
CATALÀ: COMENTARI DE TEXTOS I COMPETÈNCIA LINGÜÍSTICA |
6 |
8640 |
LITERATURA CATALANA COMPARADA DEL SEGLE XX |
6 |
LITERATURA CATALANA CONTEMPORÀNIA COMPARADA |
6 |
8650 |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA I (VALENCIÀ) |
6 |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA EN CATALÀ |
6 |
8651 |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA II (VALENCIÀ) |
6 |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA EN CATALÀ |
6 |
8653 |
LITERATURA ROMÀNICA I |
6 |
LITERATURA CATALANA MEDIEVAL I LITERATURES EUROPEES |
6 |
8663 |
LITERATURA CATALANA ACTUAL |
6 |
LITERATURA CATALANA ACTUAL |
6 |
8736 |
LITERATURA LLATINA I |
6 |
LITERATURA LLATINA: POESIA LÍRICA I DIDÀCTICA |
6 |
8737 |
LITERATURA LLATINA II |
6 |
LITERATURA LLATINA: POESIA ÈPICA I AMOROSA |
6 |
8801 |
LLENGUA ESPANYOLA I |
12 |
ESPANYOL: NORMA I ÚS I |
6 |
ESPANYOL: NORMA I ÚS II |
6 |
|||
8802 |
LLENGUA ESPANYOLA II |
12 |
ESPANYOL: NORMA I ÚS I |
6 |
ESPANYOL: NORMA I ÚS II |
6 |
|||
8803 |
LITERATURA ESPANYOLA I |
12 |
INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA ESPANYOLA |
6 |
8804 |
LITERATURA ESPANYOLA II |
12 |
INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA ESPANYOLA |
6 |
8805 |
LLENGUA ESPANYOLA |
12 12 |
ESPANYOL: NORMA I ÚS I |
6 |
ESPANYOL: NORMA I ÚS II |
6 |
|||
8806 |
LINGÜÍSTICA |
12 |
LINGÜÍSTICA GENERAL I |
6 |
LINGÜÍSTICA GENERAL II |
6 |
|||
8807 |
TEORIA DE LA LITERATURA |
12 |
TEORIA DE LA LITERATURA I |
6 |
TEORIA DE LA LITERATURA II |
6 |
|||
8813 |
INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA HISPANOAMERICANA |
6 |
INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA HISPANOAMERICANA |
6 |
8857 |
CRÍTICA I HERMENÈUTICA LITERÀRIES I |
6 |
CRÍTICA I HERMENÈUTICA LITERÀRIES |
6 |
8858 |
CRÍTICA I HERMENÈUTICA LITERÀRIES II |
6 |
CRÍTICA I HERMENÈUTICA LITERÀRIES |
6 |
8859 |
TEORIA LITERÀRIA: ESTÈTICA I POÈTICA I |
6 |
ESTÈTICA LITERÀRIA |
6 |
8860 |
TEORIA LITERÀRIA: ESTÈTICA I POÈTICA II |
6 |
ESTÈTICA LITERÀRIA |
6 |
8861 |
TEORIA I PRÀCTICA DEL COMENTARI DE TEXT |
6 |
TEORIA I PRÀCTICA DEL COMENTARI DE TEXT LITERARI |
6 |
8864 |
L'ESPANYOL D'AMÈRICA |
6 |
L'ESPANYOL D'AMÈRICA |
6 |
8868 |
HOMER I EL MUNDO MICÈNIC |
6 |
LITERATURA GREGA: POESIA |
6 |
8869 |
LA RETÒRICA CLÀSSICA EN ELS TEXTOS GRECS |
6 |
LITERATURA GREGA: PROSA |
6 |
8871 |
ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA I |
6 |
ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA/LLENGUA SEGONA |
6 |
8872 |
ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA II |
6 |
ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA/LLENGUA SEGONA |
6 |
8876 |
LITERATURA I CULTURA ESPANYOLES DESTINADES A L'ENSENYAMENT DE L'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA I |
6 |
LITERATURA I CULTURA ESPANYOLES DESTINADES A l'ENSENYAMENT DE L'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA/LLENGUA SEGONA |
6 |
8877 |
LITERATURA I CULTURA ESPANYOLES DESTINADES A l'ENSENYAMENT DE L'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA II |
6 |
LITERATURA I CULTURA ESPANYOLES DESTINADES A l'ENSENYAMENT DE L'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA/LLENGUA SEGONA |
6 |
8891 |
LLENGUA LLATINA |
12 |
LLATÍ I LLENGÜES EUROPEES |
6 |
LLATÍ I LLENGÜES ROMÀNIQUES |
|
|||
8893 |
LLENGUA GREGA I |
12 |
LA LLENGUA GREGA: ORÍGENS I EVOLUCIÓ |
6 |
GÈNERE LITERARI I DIALECTE GREC |
6 |
Codi | Assignatura pla antic | Crèd. | Assignatura grau | ECTS |
8895 |
GÈNERES LITERARIS LLATINS |
12 |
LITERATURA LLATINA: POESIA LÍRICA I DIDÀCTICA |
6 |
LITERATURA LLATINA: POESIA ÈPICA I AMOROSA |
6 |
|||
8896 |
GÈNERES LITERARIS GRECS |
12 |
LITERATURA GREGA: POESIA |
6 |
8962 |
LLENGUA ALEMANYA I |
6 |
LLENGUA ALEMANYA I |
6 |
8963 |
LLENGUA ALEMANYA II |
6 |
LLENGUA ALEMANYA II |
6 |
8701 |
LLENGUA FRANCESA I |
12 |
LLENGUA FRANCESA I |
6 |
LLENGUA FRANCESA II |
6 |
|||
8702 |
LLENGUA FRANCESA II |
12 |
LLENGUA FRANCESA I |
6 |
LLENGUA FRANCESA II |
6 |
|||
8703 |
LITERATURA FRANCESA I |
12 |
PRINCIPALS MOVIMENTS DE LA LITERATURA I CULTURA FRANCESES I |
6 |
8704 |
LITERATURA FRANCESA II |
12 |
PRINCIPALS MOVIMENTS DE LA LITERATURA I CULTURA FRANCESES I |
6 |
8720 |
ANÀLISI SEMIÒTIC MITJANS DE COMUNICACIÓ DE MASSA A LA FRANÇA CONTEMPORÀNIA |
6 |
FRANÇA I ELS PAÏSOS FRANCÒFONS ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ FRANCESOS |
6 |
8901 |
LLENGUA ANGLESA I |
12 |
LLENGUA ANGLESA I |
6 |
LLENGUA ANGLESA II |
6 |
|||
8903 |
LITERATURA ANGLESA I |
12 |
LITERATURA ANGLESA MODERNA |
6 |
LITERATURA ANGLESA CONTEMPORÀNIA |
6 |
|||
8902 |
LLENGUA ANGLESA II |
12 |
LLENGUA ANGLESA III |
6 |
LLENGUA ANGLESA IV |
6 |
|||
8904 |
LITERATURA ANGLESA II |
12 |
LITERATURA ANGLESA DEL SEGLE XIX |
6 |
LITERATURA ANGLESA DEL SEGLE XVIII |
6 |
|||
8905 |
FONÈTICA ANGLESA |
12 |
LA PRONÚNCIA DE L'ANGLÈS |
6 |
FONÈTICA I FONOLOGIA ANGLESA |
6 |
|||
8906 |
GRAMÀTICA ANGLESA |
10 |
LEXICOLOGIA ANGLESA |
6 |
8907 |
HISTÒRIA DE LA LLENGUA ANGLESA |
10 |
HISTÒRIA DE LA LLENGUA ANGLESA |
6 |
8908 |
LITERATURA ANGLESA III |
10 |
LITERATURA DEL RENAIXEMENT ANGLÈS |
6 |
LITERATURA ANGLESA MEDIEVAL |
6 |
|||
8909 |
LLENGUA ANGLESA III |
8 |
LLENGUA ANGLESA V |
6 |
8910 |
CRÍTICA ANGLOSAXONA |
6 |
CRÍTICA ANGLONORD-AMERICANA |
6 |
8911 |
LINGÜÍSTICA APLICADA A l'ENSENYAMENT DE L'ANGLÈS |
6 |
LINGÜÍSTICA APLICADA A L'ENSENYAMENT DE L'ANGLÈS |
6 |
8912 |
LITERATURA NORD-AMERICANA |
10 |
LITERATURA NORD-AMERICANA FINS A LA FI DEL SEGLE XIX |
6 |
LITERATURA NORD-AMERICANA MODERNA I CONTEMPORÀNIA |
6 |
|||
8913 |
HISTÒRIA I CULTURA. PAÏSOS DE PARLA ANGLESA |
8 |
CULTURA I INSTITUCIONS DELS PAÏSOS DE PARLA ANGLESA |
6 |
8914 |
LLENGUA ANGLESA IV |
12 |
LLENGUA ANGLESA VI: ANGLÈS ACADÈMIC |
6 |
LLENGUA ANGLESA VII: ANGLÈS ACADÈMIC II |
6 |
|||
8915 |
ANÀL. PRAGMÀTICA DE LA GRAMÀTICA ANGLESA |
6 |
PRAGMÀTICA DE LA LLENGUA ANGLESA |
6 |
8916 |
COMENTARI DE TEXTOS LITERARIS ANGLESOS |
10 |
ANÀLISI ESTILÍSTICA DE TEXTOS ANGLESOS |
6 |
8917 |
SOCIOLINGÜÍSTICA ANGLESA |
6 |
DISCURS I SOCIETAT EN CONTEXTOS ANGLÒFONS |
6 |
8918 |
L'ANGLÈS DELS NEGOCIS I |
6 |
ANGLÈS PROFESSIONAL I ACADÈMIC |
6 |
8931 |
INFLUÈNCIES LÈXIQUES MÚTUES ANGLÈS/ESPANYOL |
6 |
INFLUÈNCIES LÈXIQUES DE L'ANGLÈS EN LES LLENGÜES MODERNES |
6 |
8933 |
LITERATURA I CINEMA ALS PAÏSOS DE PARLA ANGLESA: INTERRELACIÓ SEMIÒTICA I NARRATIVA |
6 |
LITERATURA I CINEMA EN PAÏSOS DE PARLA ANGLESA |
6 |
8935 |
DIDÀCTICA DE LA LLENGUA ANGLESA |
6 |
L'AULA DE LLENGUA ANGLESA I LES TIC |
6 |
8946 |
TEATRE ANGLÈS DEL SEGLE XVII |
6 |
TEATRE ANGLÈS FINS AL SEGLE XVII |
6 |
8325 |
LA LITERATURA EN LLENGUA ANGLESA I LES BELLES ARTS |
6 |
LITERATURA I CULTURA VISUAL I ARTÍSTICA A L'AULA D'ANGLÈS |
6 |
8962 |
LLENGUA ALEMANYA I |
|
LLENGUA ALEMANYA I |
6 |
8963 |
LLENGUA ALEMANYA II |
|
LLENGUA ALEMANYA II |
6 |
Total de crèdits llicenciatura |
414 |
Total de crèdits grau |
282 |
Les assignatures aprovades per l'estudiant en la Llicenciatura de Filologia anglesa que no figuren en la taula precendente, podran ser adaptades com a crèdits optatius en el Grau d'Estudis I ngleses fins al màxim d'optatividad que estableix el propi Grau.
Informació del Centre | Informació general per a l'alumnat |
|
|
Normativa general de la UA | + Informació titulació |
|
|