Sin Validez
EXPERT/A EN MÀRQUETING DIGITAL I E-COMMERCE
Híbrida (semipresencial)
CENTRE DE FORMACIÓ PERMANENT
Solament s'imparteix en aquesta universitat
Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.
L'Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce consta de 20 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:
Tipus d'assignatures |
Crèdits |
Obligatòries(OB) |
16 |
Optatives(OP) |
0 |
Treball Final (OB) |
4 |
TOTAL CRÈDITS |
20 |
Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant.
En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis.
Després de superar el total de crèdits s'obté l'Estudi de Formació Permanent d'EXPERT/A EN MÀRQUETING DIGITAL I E-COMMERCE.
Aquest estudi forma part del Programa d'Estudis de Formació Permanent en MÀRQUETING, que està integrat pels següents estudis:
- Màster de Formació Permanent en Màrqueting.
- Expert en Direcció Comercial i Vendes.
- Expert en Màrqueting de la Moda.
- Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce.
Per accedir als Estudis de Formació Permanent es requereix:
Tindran prioritat aquells alumnes procedents de les següents Llicenciatures o Graus, per aquest ordre:
1. Llicenciatura o Grau en Administració i direcció d'empreses, Diplomatura en Ciències Empresarials, llicenciatura o Grau en Màrqueting i Investigació de mercats, Llicenciatura o Grau en Publicitat i RR.PP., Llicenciatura o Grau en Economia.
2. Llicenciatura o Grau en Enginyeria Informàtica.
3. Llicenciatura o Grau en Comunicació Audiovisual i Llicenciatura o Grau en Periodisme.
4. Llicenciatura o Grau en Sociologia.
Quan es requerisca d'un requisit addicional, es revisarà seguint l'ordre indicat anteriorment la nota mitjana de l'expedient acadèmic de cada alumne.
La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis.
Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.
La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:
L'Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce és un estudi de formació permanent de la Universitat d'Alacant.
La legislació vigent permet que les universitats, fent ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat.
Els Estudis de Formació Permanent estan regulats per la següent normativa:
- REIAL DECRET 822/2021, de 28 de setembre, pel qual estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la qualitat
- Normativa d'Ensenyaments Propis de la Universitat d'Alacant (BOUA 27/01/2023)
Més informació sobre normativa:
Es concedirà una beca, cada quinze alumnes matriculats, per un import de la meitat de la matrícula, atenent a la seua situació laboral, així com al seu expedient acadèmic i experiència prèvia en gestió de xarxes socials.
En cas de produir-se empats, l'import de la beca (50% de la matrícula) es repartirà entre els alumnes que obtinguen igual puntuació.