Ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, màrqueting (2024-25)

Codi:
 9418

Crèdits:
 20
 
Data d'aprovació:
 26/01/2023

Titol:
 Estudi Propi (ECTS)
 
Preu:
 72,45
 Crèdits en 1a matrícula
 

RAMA

Sin Validez

PLA

EXPERT/A EN MÀRQUETING DE LA MODA

TIPÚS DE ENSENYAMENT

Híbrida (semipresencial)

CENTRES ON S'IMPARTEIX

Centre de Formació Contínua (ContinUA)

ESTUDI IMPARTIT CONJUNTAMENT AMB

Solament s'imparteix en aquesta universitat

DATES D'EXAMEN

Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.

 

PLA D'ESTUDIS OFERIT EN EL CURS 2024-25

 

Leyenda: No ofertadaSense docencia
UNICO
20 crèdits
 
 
Superat aquest bloc s'obté
EXPERTO/A EN MARKETING DE LA MODA

 
 

L'Expert en Màrqueting de la Moda consta de 20 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:

Tipus d'assignatures

Crèdits

  Obligatòries(OB)

17

  Optatives(OP)

0

  Treball Final (OB)

3

TOTAL CRÈDITS

20

 

Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. 

En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis. 

Després de superar el total de crèdits s'obté l'Estudi de Formació Permanent d'EXPERT/A EN MÀRQUETING DE LA MODA.

Aquest estudi forma part del Programa d'Estudis de Formació Permanent en MÀRQUETING, que està integrat pels següents estudis:

- Màster de Formació Permanent en Màrqueting.

- Expert en Direcció Comercial i Vendes.

- Expert en Màrqueting de la Moda.

- Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce.

 

 REQUISITS D'ACCÉS

Per accedir als Estudis de Formació Permanent es requereix:

  • Estar en possessió d'un títol universitari oficial.
  • També podran accedir els qui els reste superar el TFG (treball de fi de grau) i un màxim de 9 crèdits per a obtenir la titulació de Grau.

   DIRIGIT A

 

 

1. Estudiants que hagen finalitzat els estudis de Llicenciatura o Grau en Màrqueting i Investigació de mercats. 2. Estudiants que hagen finalitzat els estudis de Llicenciatura o Grau en Administració i direcció d'empreses o diplomatura en Ciències Empresarials. 3. Estudiants que hagen finalitzat els estudis de Llicenciatura o Grau en Economia, o en Sociologia. 4. Estudiants que hagen finalitzat els estudis de Llicenciatures o Graus en Comunicació (Llicenciatura o Grau en Publicitat i RR.PP., Llicenciatura o Grau en Comunicació Audiovisual), Arquitectura i Filologia.

  CRITERIS D'ADMISSIÓ

Tindran prioritat aquells alumnes procedents de les següents Llicenciatures o Graus, per aquest ordre:
1.    Llicenciatura o Grau en Màrqueting i Investigació de mercats, 
2.    Llicenciatura o Grau en Administració i direcció d'empreses, diplomatura en Ciències Empresarials, llicenciatura o grau en Comunicació, llicenciatura o Grau en Publicitat i RR.PP.
3.    Llicenciatura o Grau en Economia, en Sociologia, en Arquitectura o en Filologia.
4.    Altres Llicenciatures o Graus.
Quan es requerisca d'un requisit addicional, es revisarà seguint l'ordre indicat anteriorment la nota mitjana de l'expedient acadèmic de cada alumne.

  PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis. 

Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.

 

  TAXES

La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:

https://cfp.ua.es/va/taxes.html

 

L'Expert en Màrqueting de la Moda és un estudi de formació permanent de la Universitat d'Alacant.

La legislació vigent permet que les universitats, fent ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat.

Els Estudis de Formació Permanent estan regulats per la següent normativa:

- REIAL DECRET 822/2021, de 28 de setembre, pel qual estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la qualitat

- Normativa d'Ensenyaments Propis de la Universitat d'Alacant (BOUA 27/01/2023)

Més informació sobre normativa:

https://cfp.ua.es/va/normativa.html

 

Es concedirà una beca, cada quinze alumnes matriculats, per un import de la meitat de la matrícula, atenint a la situació laboral, expedient acadèmic i experiència prèvia en gestió de xarxes socials.

En cas de produir-se empats, l'import de la beca (50% de la matrícula) es repartirà entre els alumnes que obtinguen igual puntuació.