Ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, màrqueting (2024-25)

Codi:
 9376

Crèdits:
 60
 
Data d'aprovació:
 26/01/2023

Titol:
 Estudi Propi (ECTS)
 
Preu:
 90
 Crèdits en 1a matrícula
 

RAMA

Sin Validez

PLA

MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING

TIPÚS DE ENSENYAMENT

Híbrida (semipresencial)

CENTRES ON S'IMPARTEIX

Centre de Formació Permanent

ESTUDI IMPARTIT CONJUNTAMENT AMB

Solament s'imparteix en aquesta universitat

DATES D'EXAMEN

Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.

 

PLA D'ESTUDIS OFERIT EN EL CURS 2024-25

 

Leyenda: No ofertadaSense docencia
ÚNICO
60 crèdits
 
 
Superat aquest bloc s'obté
MÁSTER DE FORMACIÓN PERMANENTE EN MARKETING

 

Proporcionar als alumnes les habilitats necessàries per a desenvolupar la seua carrera professional en l'àmbit del Màrqueting i, en particular, en el màrqueting digital, en la direcció comercial i vendes, així com en el sector de la moda.

 
 

El Màster de Formació Permanent en Màrqueting consta de 60 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:

Tipus de assignatures

Crédits

  Obligatòries (OB)

48

  Optatives (OP)

0

     Práctiques Externes (OB) 0                        

  Treball Final de Màster (OB)

12

TOTAL CRÉDITS

60

Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant.

En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis.

Després de superar el total de crèdits s'obté el MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN MÀRQUETING.

Aquest estudi forma part del Programa d'Estudis Formacio Permanent en MÀRQUETING, que està integrat pels següents estudis:

  • Màster de Formació Permanent en Màrqueting.
  • Expert en Direcció Comercial i Vendes.
  • Expert en Márqueting de Moda.
  • Màrqueting Digital i e-Commerce
 

 REQUISITS D'ACCÉS

Per accedir als Estudis de Formació Permanent es requereix:

  • Estar en possessió d'un títol universitari oficial.
  • També podran accedir els qui els reste superar el TFG (treball de fi de grau) i un màxim de 9 crèdits per a obtenir la titulació de Grau.

  DIRIGIT A

El màster està dirigit a titulats universitaris que desitgen especialitzar-se en màrqueting i obtenir les habilitats i tècniques necessàries per a desenvolupar la seua carrera professional en aquest àmbit, i a professionals que desitgen ampliar o actualitzar els seus coneixements en l'àrea de màrqueting.

 

 

  CRITERIS D'ADMISSIÓ

 
Tindran prioritat aquells alumnes procedents de les següents Llicenciatures i Graus, per aquest ordre:
1.    Llicenciatura o Grau en Administració i direcció d'empreses (ADE), Turisme i Administració i direcció d'empreses (TADE), Dret i Administració i direcció d'empreses (DADE), o Diplomatura en Ciències Empresarials.
2.    Llicenciatura o Grau en Publicitat i RR.PP., o Grau en Comunicació.
3.    Llicenciatura o Grau en Economia; Llicenciatura o Grau en Sociologia.
4.    Altres Llicenciatures o Graus.
Quan es requerisca un requisit addicional, es revisarà seguint l'ordre indicat anteriorment la nota mitjana de l'expedient acadèmic de cada alumne.

  PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis (veure dades de contacte en l'apartat "+info" del menú lateral). 

Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.

 

  TAXES

La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:

https://cfp.ua.es/va/taxes.html

 

El Màster de Formació Permanent en Màrqueting és un estudi de formació permanent de la Universitat d'Alacant.

La legislació vigent permet que les universitats, fent ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat.

Els Estudis de Formació Permanent estan regulats per la següent normativa:

- REIAL DECRET 822/2021, de 28 de setembre, pel qual estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la qualitat

- Normativa d'Ensenyaments Propis de la Universitat d'Alacant (BOUA 27/01/2023)

Més informació sobre normativa:

https://cfp.ua.es/va/normativa.html

 

 INFORMACIÓ DE CONTACTE

ESCUELA DE NEGOCIOS

escuela.negocios@ua.es

Teléfono: 965909373 / 965909448


 

http://mastermarketing.ua.es

mastermarketing@ua.es

dmk@ua.es

BEQUES

Es concedirà una beca, cada quinze alumnes matriculats, per un import de la meitat de la matrícula, atenent a la seua situació laboral, disponibilitat horària, expedient acadèmic i experiència prèvia en gestió i difusió de xarxes socials.

En cas de produir-se empats, l'import de la beca (50% de la matrícula) es repartirà entre els alumnes que obtinguen igual puntuació.

ORGANITZADORS ACADÈMICS

Departament de Márketing

 

 DIRECCIÓ ACADÈMICA

  • Director d'estudis:

  Francisco José Mas Ruiz

  • Coordinador d'estudis:

    Juana Tormo Domínguez