Plan de estudios

Universidad de Alicante. Página principal
Plan de estudios: EXPERTO EN MÁRKETING DE LA MODA
Saltar idiomas
Español | Valencià | English
Saltar iconos
Saltar cabecera
Universidad de Alicante. Página principal
Ficha del estudio

EXPERTO EN MÁRKETING DE LA MODA

Codi:
 9240

Crèdits:
 20
 
Data de publicació:
 25/02/2016

Titol:
 Estudis Propis
 
Preu:
 72,45
 Crèdits en 1a matrícula
 

RAMA

Sense definir

PLA

EXPERTO EN MÁRKETING DE LA MODA

TIPÚS DE ENSENYAMENT

Presencial

IDIOMES EN ELS QUALS S'IMPARTEIX

Castellà

CENTRES ON S'IMPARTEIX

Centre de Formació Contínua (ContinUA)

ESTUDI IMPARTIT CONJUNTAMENT AMB

Solament s'imparteix en aquesta universitat

DATES D'EXAMEN

Accedisca al llistat de dates d'examen per a aquesta titulació.

PLA D'ESTUDIS OFERIT

 

Llegenda: No ofertadaSense docencia
ÚNICO
20 crèdits
 
 
Superat aquest bloc s'obté
EXPERT EN MÀRQUETING DE LA MODA

Proporcionar als alumnes les habilitats necessàries per a desenvolupar la seua carrera professional en l'àmbit del Màrqueting i, en particular, en les xarxes socials, en el màrqueting digital, en la direcció comercial i vendes, així com en el sector de la moda.

 

COMPETÈNCIES


Competències generals

  • CG1:Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG2:Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3:Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4:Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG5:Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6:Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
  • CG7:Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8:Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9:Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

Competències Específiques

  • CE1:Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa del sector de la moda o organització similar, i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió associada a aquesta.
  • CE2:Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
  • CE3:Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització de productes de moda a través d'Internet, i vincular això amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
  • CE4:Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi del sector de la moda.
  • CE5:Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors de moda i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.
  • CE6:Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses de moda, especialment en el nivell estratègic.
  • CE7:Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa en el sector de la moda. co.
  • CE8:Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses en el mercat de la moda.
  • CE9:Redactar projectes de màrqueting per a empreses del sector de la moda.
  • CE10:Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de les empreses de la moda i el seu entorn.

L'Expert en Màrqueting de la Moda consta de 20 crèdits ECTS distribuïts de la següent forma:

Tipus d'assignatures

Crèdits

  Obligatòries(OB)

17

  Optatives(OP)

0

  Treball Final (OB)

3

TOTAL CRÈDITS

20

 

Cada crèdit ECTS computa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant.

En l'apartat "Pla d'estudis" del menú lateral es pot consultar la informació sobre cadascuna de les assignatures que integren el pla d'estudis.

Després de superar el total de crèdits s'obté el títol propi d'EXPERT EN MÀRQUETING DE LA MODA.

Aquest títol propi forma part del Programa d'Estudis Propis en MÀRQUETING, que està integrat pels següents títols propis:

- Màster en Màrqueting.

- Expert en Direcció Comercial i Vendes.

- Expert en Màrqueting de la Moda.

- Expert en Màrqueting Digital i e-Commerce.

- Expert en Xarxes Socials, Estratègia i Comunicació Digital.

  REQUISITS D'ACCÉS

Amb caràcter general, per accedir als ensenyaments conduents a l'obtenció del títol propi d'Expert es requereix:

  • Estar en possessió d'un títol oficial d'Educació Superior (Diplomat, Enginyer Tècnic, Arquitecte Tècnic, Llicenciat, Enginyer, Arquitecte, Grau, Màster, Doctor)
  • També podran accedir els qui estiguin cursant un títol oficial d'educació superior i li restin menys de 18 crèdits per a la seva obtenció.
  • Complir els requisits d'accés a estudis universitaris oficials en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES).

   DIRIGIT A

1. Estudiants que hagen finalitzat els estudis de Llicenciatura o Grau en Màrqueting i Investigació de mercats. 2. Estudiants que hagen finalitzat els estudis de Llicenciatura o Grau en Administració i direcció d'empreses o diplomatura en Ciències Empresarials. 3. Estudiants que hagen finalitzat els estudis de Llicenciatura o Grau en Economia, o en Sociologia. 4. Estudiants que hagen finalitzat els estudis de Llicenciatures o Graus en Comunicació (Llicenciatura o Grau en Publicitat i RR.PP., Llicenciatura o Grau en Comunicació Audiovisual), Arquitectura i Filologia. 5. Professionals amb una trajectòria bàsica en els camps esmentats anteriorment.

  CRITERIS D'ADMISSIÓ

Tindran prioritat aquells alumnes procedents de les següents Llicenciatures o Graus, per aquest ordre:
1.    Llicenciatura o Grau en Màrqueting i Investigació de mercats,
2.    Llicenciatura o Grau en Administració i direcció d'empreses, diplomatura en Ciències Empresarials, llicenciatura o grau en Comunicació, llicenciatura o Grau en Publicitat i RR.PP.
3.    Llicenciatura o Grau en Economia, en Sociologia, en Arquitectura o en Filologia.
4.    Altres Llicenciatures o Graus.
Quan es requerisca d'un requisit addicional, es revisarà seguint l'ordre indicat anteriorment la nota mitjana de l'expedient acadèmic de cada alumne.

  PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ

La preinscripció es realitza en la secretaria administrativa de l'estudi, en els terminis que per a cada curs acadèmic estableixi la direcció d'estudis (veure dades de contacte en l'apartat "+info" del menú lateral).

Una vegada realitzada la preinscripció i després de l'aplicacion dels criteris d'admissió, els qui siguin admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per realitzar la matrícula.

 

  TAXES

La informació completa sobre les taxes administratives a satisfer per a cada curs acadèmic es pot consultar a la pàgina:

http://web.ua.es/va/continua/taxes.html

L'Expert en Márketing de la Moda és un títol propi de la Universitat d'Alacant.

La legislació vigent permet que les universitats, en ús de la seua autonomia, puguen impartir ensenyaments conduents a l'obtenció d'altres títols diferents als títols oficials de Grau, Màster i Doctorat:

- Disposició addicional onzena del Reial decret 1393/2007, de 29 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials (Butlletí Oficial de l'Estat de 30 d'octubre de 2007)

- Normativa de la Universitat d'Alacant sobre ensenyaments propis de postgrau i especialització (Aprovada pel Consell de Govern el 14 d'abril de 2014, BOUA 15 d'abril de 2014). Aquesta Normativa arreplega les recomanacions realitzades pel Consell de la Unió Europea conduents a l'espai europeu de formació permanent (Resolució del Consell de 27 de juny de 2002 sobre l'educació permanent, DOTZE 2002/C163/01)

Més informació sobre normativa:

http://web.ua.es/va/continua/normativa.html

 INFORMACIÓ DE CONTACTE

FRANCISCA FERNÁNDEZ DÍAZ

Departament de Màrqueting

Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Telèfon: 965903611

dmk@ua.es

http://mkmoda.ua.es

http://dmk.ua.es/

BEQUES

Es concedirà una beca, cada quinze alumnes matriculats, per un import de la meitat de la matrícula, atenint a la situació laboral, expedient acadèmic i experiència prèvia en gestió de xarxes socials.

En cas de produir-se empats, l'import de la beca (50% de la matrícula) es repartirà entre els alumnes que obtinguen igual puntuació.

   ORGANITZADORS ACADÈMICS

Departament de Màrqueting

 

 DIRECCIÓ ACADÈMICA

  • Director d'estudis:

  Francisco José Mas Ruiz

  • Coordinador d'estudis:
       Náyade Berná Pastor

 

Saltar pie
Servicio de informática
Saltar estándares