Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Màrqueting Experiencial, Esdeveniments i Comunicació Integrada (MAE-CO)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2592

Memòries

Memòria anual
  • Màrqueting d'experiència (sector privat, públic, tercer sector i associacionisme)
  • Diplomàcia pública i relacions institucionals
  • Creativitat, innovació i noves tecnologies en el sector dels esdeveniments
  • Sostenibilitat, responsabilitat social corporativa i pública
  • Comunicació estratègica sectorial i gestió relacional
  • Comunicació integrada (2.0, plataformes multimèdia i RR.SS.)
  • Innovació social i comunicació.

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Sense dades.

 

Infraestructura rellevant disponible

Sense dades.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: BRECHAS DIGITALES EN LA FORMACIÓN UNIVERSITARIA ANTE EL NUEVO PARADIGMA DE LA COMUNICACIÓN: HIBRIDACIÓN DE COMPETENCIAS, GÉNERO Y GENERACIONES EN EL MERCADO LABORAL
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE CIENCIA, INNOVACION Y UNIVERSIDADES
    Data d'inici: 01/09/2023
    Data de finalització: 31/08/2026
  • Denominació del projecte: Hogar inteligente para I+D+i en envejecimiento activo y saludable
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: FUNDACION ICAR
    Data d'inici: 01/01/2023
    Data de finalització: 31/12/2023
  • Denominació del projecte: Calidad de los contenidos audiovisuales (programáticos y publicitarios) dirigidos a la infancia. Diseño de un instrumento específico de medida
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 13/12/2004
    Data de finalització: 12/12/2007
  • Denominació del projecte: Mayores y Publicidad: Análisis y efectos del uso de la imagen de las personas mayores en la publicidad.
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2008
    Data de finalització: 31/12/2008
  • Denominació del projecte: Jornadas Iberoamericanas de revistas científicas de Ciencias Sociales
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/01/2011
    Data de finalització: 31/12/2011
  • Denominació del projecte: Ficción online a la carta: Producción, contenido e interacción en las series españolas de las plataformas de TV in streaming (2016-2019). (Mod. A)
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/09/2020
    Data de finalització: 31/08/2022
  • Denominació del projecte: Envejecimiento y Comunicación (AgeCOM)-VIGROB-335
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/01/2024
    Data de finalització: 31/12/2024
  • Denominació del projecte: Marketing Experiencial, Eventos y Comunicación Integrada (MAE-CO) - VIGROB-327
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/01/2024
    Data de finalització: 31/12/2024
  • Denominació del projecte: Marketing Experiencial, Eventos y Comunicación Integrada (MAE-CO) - VIGROB-327
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/01/2024
    Data de finalització: 31/12/2024
  • Denominació del projecte: Consumo y ocio responsables para la reactivación del turismo alicantino post-COVID. Alicante Smart Society
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/09/2020
    Data de finalització: 28/02/2021

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Experiential events in the communication and advertising strategy of the brewing sector
    Autors: Campillo-Alhama, C.; , LAURA HERRERO RUIZ; Ramos-Soler, I.
    Revistes: Revista Latina de Comunicación Social
    Volum: 82
    Pàgines: 1 - 24
    Data: 2024
    ISSN: 1138-5820
    DOI: https://doi.org/10.4185/rlcs-2024-2208
  • Títol: Aproximación al concepto de enodiplomacia y estudio de percepción sobre su gestión e impacto en la imagen territorio de Alicante
    Autors: Torres, R.
    Revistes: RIVAR: Revista Iberoamericana de Viticultura, Agroindustria y Ruralidad
    Volum:
    Pàgines: -
    Data: 2023
    ISSN: 0719-4994
  • Títol: Corporate social responsibility and millennial consumer loyalty: exploring their relationship regarding healthy eating in the fast food sector
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J; Quiles-Soler, C.
    Revistes: El Profesional de la Información (Online)
    Volum: 32
    Pàgines: e320613 -
    Data: 2023
    ISSN: 1699-2407
    DOI: https://doi.org/10.3145/epi.2023.nov.13
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/139164
  • Títol: Corporate Social Responsibility at the service of health: exploring the interests of consumers
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J; Quiles-Soler, C.
    Revistes: Face
    Volum: 23
    Pàgines: 115 - 126
    Data: 2023
    ISSN: 1794-9920
    DOI: https://doi.org/10.24054/face.v23i2.2466
    RUA: https://ojs.unipamplona.edu.co/index.php/face/article/view/2466
  • Títol: Relaciones Públicas contemporáneas e Inteligencia Estratégica. Un estudio transdisciplinar desde las áreas de especialización.
    Autors: SANTA SORIANO, ALBA; Campillo-Alhama, C.; TORRES VALDÉS, ROSA
    Revistes: Interciencia
    Volum:
    Pàgines: 20 - 27
    Data: 2023
    ISSN: 0378-1844
  • Títol: Relaciones públicas contemporáneas e inteligencia estratégica. Un estudio transdisciplinar desde las áreas de especialización
    Autors: Santa Soriano, A; Campillo-Alhama, C.; Torres, R.
    Revistes: Interciencia
    Volum: 48
    Pàgines: 20 - 27
    Data: 2023
    ISSN: 0378-1844
  • Títol: RELACIONES PÚBLICAS CONTEMPORÁNEAS E INTELIGENCIA ESTRATÉGICA. UN ESTUDIO TRANSDISCIPLINAR DESDE LAS ÁREAS DE ESPECIALIZACIÓN
    Autors: , A. Santa-Soriano; , Campillo Alhama, Concepción; Torres, R.
    Revistes: Interciencia
    Volum: 48
    Pàgines: 20 - 27
    Data: 2023
    ISSN: 0378-1844
    DOI: https://doi.org/10.24265/cian.2021.n14.08
  • Títol: Comunicación y perspectiva relacional en la producción científica sobre Crisis
    Autors: Vera-Gómez, Alvaro; Carretón Ballester, MC.; Ramos-Soler, I.
    Revistes: Redmarka. Revista Academica de Marketing Aplicado.
    Volum:
    Pàgines: -
    Data: 2022
    ISSN: 1852-2300
    DOI: https://doi.org/10.17979/redma.2022.26.2.9199
    RUA: http://hdl.handle.net/2183/32488
  • Títol: Cuentos de Realidad Aumentada para el aprendizaje de la lengua
    Autors: , PEÑA ACUÑA, BEATRIZ; Martínez-Sala, A.M
    Revistes: Porta Linguarum
    Volum:
    Pàgines: 291 - 306
    Data: 2022
    ISSN: 1697-7467
    DOI: https://doi.org/10.30827/portalin.vi37.20938
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/121812
  • Títol: Fashion industry's environmental policy: social media and corporate websites as vehicles for communicating corporate social responsibility
    Autors: Quiles-Soler, C.; Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J
    Revistes: Corporate Social Responsibility and Environmental Management
    Volum: 29
    Pàgines: 1 - 12
    Data: 2022
    ISSN: 1535-3958
    DOI: https://doi.org/10.1002/csr.2347
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/124762
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Concurso para la provisión de Profesor Titular de Universidad (DF02818). Proyecto docente e investigador
    Autors: Campillo-Alhama, C.
    Editorial: CEE Limencop, S.L.
    Data: 2017
    ISBN: 978-84-09-06969-9
  • Títol: La comunicación en cambio constante. Branded content, community management, comunicación 2.0 y estrategia en medios sociales.
    Autors: Castelló Martínez, A.; , Del Pino, C.; Ramos-Soler, I.
    Editorial: Fragua
    Data: 2013
    ISBN: 978-84-7074-547-8
  • Títol: Marketing y niños
    Autors: Tur-Viñes, V.; Ramos-Soler, I.
    Editorial: ESIC (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing)
    Data: 2008
    ISBN: 9788473565424
  • Títol: Marketing y niños
    Autors: , Tur-Viñes, V.; Ramos-Soler, I.
    Editorial: ESIC (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing)
    Data: 2008
    ISBN: 978-84-7356-542-4
  • Títol: Entidades, proyectos y acciones contra la brecha digital generacional en la Comunidad Valenciana, con especial atención en las iniciativas dirigidas a personas mayores
    Autors: Papí-Gálvez, N.; Martínez-Sala, A.M; Ibañez-Hernandez, A. I.
    Editorial: Cátedra de brecha digital generacional
    Data: 2022
    ISBN: 978-84-09-34388-1
    DOI: https://doi.org/10.14198/bua.2022.papi.entc
  • Títol: Entitats, projectes i accions contra la bretxa digital generacional a la Comunitat Valenciana: amb una atenció especial en les iniciatives dirigides a persones majors
    Autors: Papí-Gálvez, N.; Martínez-Sala, A.M; Ibañez-Hernandez, A. I.
    Editorial: Cátedra de brecha digital generacional
    Data: 2022
    ISBN: 978-84-09-34389-8
    DOI: 10.14198/bua.2022.papi.entv
  • Títol: Informe 2020. Cátedra de Brecha Digital Generacional. Las personas mayores en la era de la digitalización.
    Autors: Papí-Gálvez, N.; Martínez-Sala, A.M; Espinar, E.
    Editorial: Càtedra de Bretxa Digital Generacional
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-09-28767-3
  • Títol: Comunicación Pública y Gestión estratégica municipal (ed. electrónica)
    Autors: Campillo-Alhama, C.
    Editorial: Instituto Andaluz de Administración Pública
    Data: 2011
    ISBN: 978-84-8333-560-4
  • Títol: Comunicación pública y gestión estratégica municipal. Un estudio exploratorio sobre la agenda temática
    Autors: Campillo-Alhama, C.
    Editorial: Instituto Andaluz de Administración Pública
    Data: 2011
    ISBN: 978-84-8333-559-8
  • Títol: EL ESTILO DE VIDA DE LOS MAYORES Y LA PUBLICIDAD
    Autors: Ramos-Soler, I.
    Editorial: Fundación La Caixa
    Data: 2007
    ISBN: 978-84-7664-953-4
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: PROTO-COL. RED INTERUNIVERSITARIA DE TRABAJO COLABORATIVO EN PROTOCOLO, GESTIÓN DE EVENTOS Y RELACIONES INSTITUCIONALES (2022-2023)
    Autors: Campillo-Alhama, C.
    Editorial:
    Pàgines: 191 - 214
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Memorias del Programa Redes de Investigación en Docencia Universitaria 2022. Prórrogas.
  • Títol del capítol: RSC de las cooperativas eléctricas españoals en su estrategia de Relaciones Públicas. Diálogo e interacción con grupos de interés
    Autors: Campillo-Alhama, C.; Igual-Antón, D.
    Editorial: Tecnos
    Pàgines: -
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Fórmulas para una comunicación organizacional efectiva
  • Títol del capítol: Teorías explicativas de la paradoja en la percepción de las mujeres políticas ante la corrupción.
    Autors: Torres, R.
    Editorial: Ediciones Pirámide
    Pàgines: -
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Enfoques multidisciplinares desde realidades plurales y de género
  • Títol del capítol: Brecha digital territorial: incidencia del perfil tecnológico en la alfabetización digital.
    Autors: Martínez-Sala, A.M; HALABI, PAULA; Campillo-Alhama, C.
    Editorial:
    Pàgines: 104 - 105
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2023. LIBRO DE ACTAS

    RUA: http://hdl.handle.net/10045/134781
  • Títol del capítol: Constructo teórico de la educación emocional en la salud
    Autors: , García del Castillo, JA.; García-Castillo, F.; López-Sánchez, C.; Ramos-Soler, I.; López Gómez, Oriol
    Editorial: DYKINSON
    Pàgines: 127 - 136
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Actualidad en investigación para la mejora de la salud a lo largo del ciclo vital
  • Títol del capítol: EDADISMO Y GÉNERO
    Autors: Ramos-Soler, I.; Campillo-Alhama, C.
    Editorial:
    Pàgines: 193 - 197
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Resignificación en el ámbito de género; una apuesta por la información, comunicación y educación responsable.

    DOI: https://doi.org/10.23913/97886078830282
  • Títol del capítol: EDADISMO Y GÉNERO. Presencia y representación de la mujer mayor a través de los medios de comunicación
    Autors: Ramos-Soler, I.; Campillo-Alhama, C.
    Editorial: Editorial Centro de Estudios e Investigaciones para el Desarrollo Docente. Mexico.
    Pàgines: 193 - 197
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre:   Resignificación en el ámbito de género; una apuesta por la información, comunicación y educación responsable.

    DOI: https://doi.org/10.23913/9786078830282
  • Títol del capítol: La imagen de las personas mayores en la publicidad de las ca-denas Antena 3 y La Sexta.
    Autors: López-Sánchez, C.; López Gómez, Oriol; García-Castillo, F.; Ramos-Soler, I.; , García del Castillo, JA.
    Editorial: DYKINSON
    Pàgines: 245 - 256
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Actualidad en investigación para la mejora de la salud a lo largo del ciclo vital
  • Títol del capítol: Prólogo de Comunicación en código digital
    Autors: , Cristófol-Rodríguez, C.; , López Villafranca, P.; Martínez-Sala, A.M
    Editorial: Editorial Tecnos
    Pàgines: IX - X
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Comunicación en código digital
  • Títol del capítol: Proto-col. Red interuniversitaria de trsbajo colaborativo en Protocolo, Gestión de Eventos y Relaciones Institucionales (2022-2023)
    Autors: Campillo-Alhama, C.; Ramos-Soler, I.; Martínez-Sala, A.M; López Tomás, Ana; Herrero Ruiz, Laura; Benavent Vázquez, C.; , Bernad Monferrer, E.; , César Fernández Fernández; Ibañez-Hernandez, A. I.
    Editorial:
    Pàgines: 193 - 216
    Data: 2023
    ISBN:
    Títol del llibre: Memorias del Programa de Redes de investigación en docencia universitaria
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: La inclusión de los ODS en las asignaturas, un análisis transdisciplinar.
    Autors: Ordoñez García, C.; Grao-Gil, Olga; Torres, R.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: I Congreso Internacional sobre Innovación, Didáctica y Educación para la Sostenibilidad (CIIDES-2024)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 11/03/2024
  • Títol: Observatorios de vigilancia tecnológica como catalizadores de la relación universidad-empresa en la era digital.
    Autors: Santa Soriano, A
    Tipus de participació: Ponencia invitada
    Nom del congrés: XX Congreso Latino-Iberoamericano de Gestión Tecnológica y de la Innovación - ALTEC 2023
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ARGENTINA)
    Data de celebració: 20/09/2024
  • Títol: Tendencias desde la inteligencia artificial para mejorar la comunicación de la inteligencia estratégica
    Autors: Santa Soriano, A
    Tipus de participació: Ponencia invitada
    Nom del congrés: Taller Pre-evento Informática 2024
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: La Habana (CUBA)
    Data de celebració: 04/03/2024
  • Títol: Tendencias en comunicación para mejorar el impacto de la inteligencia estratégica
    Autors: Santa Soriano, A
    Tipus de participació: Ponencia invitada
    Nom del congrés: 1º Simposio Iberoamericano de Vigilancia Tecnológica e Inteligencia Estratégica
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Buenos Aires (ARGENTINA)
    Data de celebració: 27/09/2023
  • Títol: Brecha digital territorial: Incidencia del perfil tecnológico en la alfabetización digital.
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Halabi, Paula; Campillo-Alhama, C.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XI Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria y VI Workshop Internacional de Innovación en Enseñanza Superior y TIC (Redes INNOVAESTATIC 2023)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Alicante/ Alacant (ALICANTE/ALACANT) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 08/06/2023
    DOI: http://hdl.handle.net/10045/134781
  • Títol: Comité arbitral del  VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Autors: Martínez-Sala, A.M
    Tipus de participació: Comité organizador
    Nom del congrés: VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Acapulco (MEXICO)
    Data de celebració: 25/05/2023
  • Títol: Comité organizador del  VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Autors: Martínez-Sala, A.M
    Tipus de participació: Comité organizador
    Nom del congrés: VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Acapulco (MEXICO)
    Data de celebració: 25/05/2023
  • Títol: Responsabilidad Social Corporativa al servicio de la salud
    Autors: Martínez-Sala, A.M; Monserrat-Gauchi, J; Quiles-Soler, C.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: VII Encuentro Nacional y Internacional de Profesores e Investigadores en Mercadotecnia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Acapulco (MEXICO)
    Data de celebració: 25/05/2023
  • Títol: Comité científico del II Congreso Internacional de Comunicación y Salud (CICyS)
    Autors: Martínez-Sala, A.M
    Tipus de participació: Comité científico
    Nom del congrés: II Congreso Internacional de Comunicación y Salud (CICyS)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Madrid (MADRID) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 27/04/2023
  • Títol: La comunicación experiencial de las marcas a través de los eventos corporativos
    Autors: Campillo-Alhama, C.
    Tipus de participació: Ponencia invitada
    Nom del congrés: XX Congreso de Comunicación Eugenio Espejo (UNACH)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració:
    Data de celebració: 25/01/2023