PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
-
Títol: Brand strategy scope and advertising spending: the more the better?
Autors: Sellers-Rubio, R.; Calderón-Martínez, A.
Revistes: Tourism Economics
Volum: 27
Pàgines: 70 - 85
Data: 2021
ISSN: 1354-8166
DOI: http://dx.doi.org/10.1177/1354816619882135
-
Títol: Strategic group influence on entry mode choices in foreign markets
Autors: Mas-Ruiz, F.; Ruiz-Conde, E.; Calderón-Martínez, A.
Revistes: International Business Review
Volum: 27
Pàgines: 1259 - 1269
Data: 2018
ISSN: 0969-5931
DOI: https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2018.05.007
-
Títol: The effects of price promotion on relative virtue and vice food products
Autors: Parreño-Selva, J.; Mas-Ruiz, F.; Ruiz-Conde, E.
Revistes: International Food and Agribusiness Management Review (Online)
Volum: 20
Pàgines: 637 - 654
Data: 2017
ISSN: 1559-2448
DOI: http://dx.doi.org/10.22434/IFAMR2016.0109
-
Títol: Leading emerging markets: capturing and diffusingscientific knowledge through research-orientedrepositories
Autors: Calderón-Martínez, A.; Ruiz-Conde, E.
Revistes: Scientometrics
Volum: 104
Pàgines: 907 - 930
Data: 2015
ISSN: 0138-9130
DOI: http://dx.doi.org/10.1007/s11192-015-1603-9
-
Títol: Competitive diffusion of new prescription drugs: The role of pharmaceutical marketing investment
Autors: Ruiz-Conde, E.; , Wieringa, J.E.; , Leeflang P.S.H.
Revistes: Technological Forecasting and Social Change
Volum: 88
Pàgines: 49 - 63
Data: 2014
ISSN: 0040-1625
DOI: HTTP://DX.DOI.ORG/10.1016/J.TECHFORE.2014.06.006
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol: Dirección de marketing: Variables comerciales (2ª edición)
Autors: Ruiz-Conde, E.; Parreño-Selva, J.
Editorial: ECU
Data: 2015
ISBN: 978-84-16479-34-4
-
Títol: Dirección de marketing: variables comerciales
Autors: Ruiz-Conde, E.; Parreño-Selva, J.
Editorial: Editorial ECU
Data: 2012
ISBN: 978-84-15613-52-7
-
Títol: Dirección comercial: los instrumentos del marketing [EBOOK]
Autors: Parreño-Selva, J.; Ruiz-Conde, E.; Casado-Díaz, A.B.
Editorial: Editorial ECU
Data: 2011
ISBN: 9788499486154
-
Títol: DIRECCIÓN COMERCIAL. Los instrumentos del marketing. 3ª Edición revisada
Autors: Parreño-Selva, J.; Ruiz-Conde, E.; Casado-Díaz, A.B.
Editorial: ECU
Data: 2006
ISBN: 84-8454-430-3
-
Títol: Modeling Innovation Diffusion Patterns
Autors: Ruiz-Conde, E.
Editorial: Labyrint publication
Data: 2004
ISBN: 90-5335-041-1
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol del capítol: Implantación de una aplicación web para la solicitud, gestión y seguimiento de Adaptaciones Curriculares
Autors: Fernández Gil, J.M.; Parreño-Selva, J.
Editorial: Universidad Viña del Mar (UVM)
Pàgines: 95 - 109
Data: 2020
ISBN:
Títol del llibre: Estrategias para la inclusión a través de la internacionalización
-
Títol del capítol: Modeling the Effects of Promotional Efforts on Aggregate Pharmaceutical Demand: What We Know and Challenges for the Future
Autors: , Wieringa, J.E.; , Osinga, E.C.; Ruiz-Conde, E.; , Leeflang P.S.H.; , Stern, P.
Editorial: Springer
Pàgines: 591 - 628
Data: 2014
ISBN:
Títol del llibre: Innovation and Marketing in the Pharmaceutical Industry.International Series in Quantitative Marketing, Vol. 20
-
Títol del capítol: La imagen de las MDD: un análisis comparado
Autors: Calderón-Martínez, A.; Parreño-Selva, J.; , Parreño Selva, E; Ruiz-Conde, E.
Editorial: Lid Editorial Empresarial
Pàgines: 143 - 163
Data: 2012
ISBN:
Títol del llibre: Rebelión en las marcas
-
Títol del capítol: Una propuesta teórica del efecto de las promociones de precio sobre las ventas de productos de virtud y vicio.
Autors: Mas-Ruiz, F.; Parreño-Selva, J.; Calderón-Martínez, A.
Editorial: Editorial KRK
Pàgines: 115 - 127
Data: 2012
ISBN:
Títol del llibre: Estrategias Multicanal en el Ámbito de la Distribución: Fabricante y Distribuidor Preocupados por Ofrecer Nuevas Experiencias de Compra Diferenciadas
-
Títol del capítol: Marketing Models and Spain
Autors: Parreño-Selva, J.; Ruiz-Conde, E.; Mas-Ruiz, F.; , Mas-Ruiz, F.J.
Editorial: Rijksuniversiteit Groningen
Pàgines: 183 - 192
Data: 2011
ISBN:
Títol del llibre: Liber Amicorum in honor of Peter S.H. Leeflang
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
-
Títol: Análisis de la eficiencia de la inversión publicitaria de las cadenas hoteleras
Autors: Sellers-Rubio, R.; Calderón-Martínez, A.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: XXXI Edición del Congreso Internacional de Marketing (AEMARK)
Tipus d'esdeveniment: Europeo
Ciutat de celebració:
Data de celebració: 11/09/2019
-
Títol: Listen All: Democratizando el uso del reconocimiento de voz como herramienta de integración para personas con discapacidad auditiva
Autors: Parreño-Selva, J.; , A. Cantó Pérez; Fernández Gil, J.M.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: IV Congreso Internacional Universidad y Discapacidad (CIUD)
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: MADRID (ALMERÍA)
Data de celebració: 15/11/2018
-
Títol: Tecnologías para una Educación Inclusiva. Equipo del Proyecto MUSE
Autors: Parreño-Selva, J.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: Conferencia Internacional Final: Desafío 2020: Cómo lograr los objetivos sostenibles de la ONU para una educación inclusiva
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Viña del Mar
(CHILE)
Data de celebració: 31/08/2018
-
Títol: El efecto de las promociones sobre el beneficio de la cesta de compra de los clientes: El papel moderador del tipo de visita a la tienda
Autors: Parreño-Selva, J.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: Décima Sexta Conferencia Iberoamericana en Sistemas, Cibernética e Informática
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Orlando, Florida
(ESTADOS UNIDOS DE AMÉRICA)
Data de celebració: 08/07/2017
-
Títol: Foreign entry mode choices: imitation behavior of strategic group members
Autors: Ruiz-Conde, E.; Mas-Ruiz, F.; Calderón-Martínez, A.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: 46th Annual Conference `Leaving Footprints¿
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Groningen
(PAÍSES BAJOS (parte europea))
Data de celebració: 23/05/2017