Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Investigación en Inteligencias, Competencia Social y Educación (SOCEDU)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2911

Memòries

Memòria anual
  • Influencia de la distintas Inteligencias en la Enseñanza-Aprendizaje
  • Evaluación y estudio de las relaciones entre las diferentes Inteligencias.
  • Competencia Social: Evaluación y mejora
  • Educación Superior. Diseño de Guías Docentes
  • Espacio Europeo de Educación Superior

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Sense dades.

 

Infraestructura rellevant disponible

Sense dades.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: Integración de las competencias socioemocionales en los programas formativos de Educación Superior: un enfoque multimetodológico y transcultural
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/01/2016
    Data de finalització: 31/12/2018
  • Denominació del projecte: Inteligencia interpersonal, intrapersonal y emocional, y su relación con el perfil de competencias sociales en la educación secundaria obligatoria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2007
    Data de finalització: 31/12/2007
  • Denominació del projecte: Inteligencia interpersonal, intrapersonal, emocional y social, y su relación con el perfil de commpetencias socio-emocionales en la Educación Secundaria Obligatoria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/01/2007
    Data de finalització: 31/12/2007
  • Denominació del projecte: TEACHING PRACTICE PARTNERSHIP MODEL IN PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/09/2019
    Data de finalització: 31/08/2022
  • Denominació del projecte: DISEÑO E IMPLEMENTACION DE UN MODELO INCLUSIVO DE ADMISIÓN PARA EL SISTEMA DE EDUCACIÓN SUPERIOR EN EL ECUADOR
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: SECRETARIA DE EDUCACION SUPERIOR DE ECUADOR
    Data d'inici: 15/12/2018
    Data de finalització: 14/12/2020

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Early Adolescents` Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-concept
    Autors: Veas, A.; Castejón, J. L.; Miñano, P.; Gilar-Corbí, R.
    Revistes: Revista de Psicodidáctica
    Volum: 24
    Pàgines: 71 - 77
    Data: 2019
    ISSN: 1136-1034
    DOI: 10.1016/j.psicoe.2018.11.002
  • Títol: Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving Spanish students: A mixed-effects analysis
    Autors: Veas, A.; López-López, J.A.; Gilar, R.; Miñano, P.; Castejón, J. L.
    Revistes: Psicothema
    Volum: 29
    Pàgines: 533 - 538
    Data: 2017
    ISSN: 0214-9915
    DOI: 10.7334/psicothema2016.283
  • Títol: Can Emotional Competence Be Taught in Higher Education? A Randomized Experimental Study of an Emotional Intelligence Training Program Using a Multimethodological Approach.
    Autors: Gilar-Corbi, R.; Pozo-Rico, T.; Sanchez, B.; Castejon, J.L.
    Revistes: Frontiers in Psychology
    Volum: 9
    Pàgines: 1039 -
    Data: 2018
    ISSN: 1664-1078
    DOI: 10.3389/fpsyg.2018.01039
  • Títol: Validation of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised using multidimensional Rasch analysis.
    Autors: Veas, A., Castejón, J.L., Gilar, R. y Miñano, P.
    Revistes: Anales de Psicología
    Volum: 33
    Pàgines: 74 - 81
    Data: 2017
    ISSN: 0212-9728
    DOI: 10.6018/analesps.33.1.235271
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Adquisición de habilidades cognitivas. Factores en el desarrollo de la competencia experta
    Autors: Gilar Corbi, R.
    Editorial: Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes (Universidad de Alicante)
    Data: 2004
    ISBN: 8468851256
  • Títol: El desarrollo de la competencia experta. Implicaciones para la enseñanza."
    Autors: Gilar Corbi, R.; Castejón Costa, JL
    Editorial: Club Universitario
    Data: 2003
    ISBN: 8484543005
  • Títol: Quadern de supot per a l¿aprenentatge autònom de l¿alumnat. Psicologia de l¿educació i el desenvolupament en l¿edat escolar.
    Autors: González, C.; Gilar, R.; Ordoñez, T.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Data: 2008
    ISBN: 978-84-7908-967-2
  • Títol: Investigar el Cambio Curricular en el Espacio Europeo de Educación Superior
    Autors: Roig Vila, R. (Dir.), Blasco,J.; Cano, MªA.; Gilar, R.; Grau, S.; Lledó, A. (Eds.)
    Editorial: Editorial Marfil
    Data: 2007
    ISBN: 978-84-268-1304-6
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: Personalidad y estilos de aprendizaje
    Títol del llibre: Psicología de la Educación
    Autors: Gilar, R., Castejón, J.L., Miñano, P.
    Editorial: Editorial Club Universitario
    Pàgines: 175 - 199
    Data: 2010
    ISBN: 978-84-9948-237-8
  • Títol del capítol: El dossier de aprendizaje autónomo del alumnado como una herramienta de trabajo en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior.
    Títol del llibre: Investigación e innovación en el conocimiento educativo actual
    Autors: G, C.; Gilar, R. y Ordóñez, T.onzález
    Editorial: Editorial Marfil
    Pàgines: 151 - 165
    Data: 2008
    ISBN: 978-84-268-1412-8
  • Títol del capítol: G Factor" to Multiple Intelligencies: Theoretical Foundations and Implications for Classroom Practice
    Títol del llibre: Classroom Culture and Dynamics
    Autors: Castejón, J.L.; Gilar, R.; Pérez, N.
    Editorial: NOVA Science Publishers, Inc
    Pàgines: 132 - 163
    Data: 2008
    ISBN: 978-1-60456-236-1
  • Títol del capítol: Socio-emotional ability profile differences in different  academic disciplines. Its development whithin the frame of Europena Espace for Higher Education.
    Títol del llibre: Globalization and Sustainable Development Prospects of Georgia`s Economy.
    Autors: Gilar, R.; Castejón, J.L.; Cantero, M.P.
    Editorial: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University
    Pàgines: 254 - 259
    Data: 2008
    ISBN: 978-9941-12-396-2
  • Títol del capítol: Factors involved in complex learning: A model of expert competence acquisition
    Títol del llibre: New Developments in Learning Research
    Autors: Castejón, J.L. & Gilar, R.
    Editorial: NOVA Science Publishers, Inc
    Pàgines: 1 - 34
    Data: 2006
    ISBN: 1-59454-669-X
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: Poder explicativo de la inteligencia general y de variables emocionales en la competencia social de estudiantes de Educación Secundaria Obligatoria
    Autors: Sánchez Sánchez. B
    Tipus de participació: PONÈNCIA
    Nom del congrés: CONGRESO INTERNACIONAL DE CONVIVENCIA ESCOLAR
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: (España)
    Data de celebració: 08/05/2013
  • Títol: Inteligencia emocional y Competencia social en estudiantes de Educación Secundaria Obligatoria
    Autors: Gilar, R.
    Tipus de participació: PONÈNCIA INVITADA
    Nom del congrés: Congreso Internacional de Psicología y educación: Los retos del futuro
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Oviedo (España)
    Data de celebració: 23/04/2008
  • Títol: DEVELOPMENT AND ASSESSMENT OF HIGHER EDUCATION PROGRAMS TO PROMOTE LEARNING IN EMOTIONAL INTELLIGENCE
    Autors: Pozo Rico, Teresa
    Tipus de participació: COMUNICACIÓ
    Nom del congrés: Jure 2017 Education in a dynamic world: Facing the future
    Tipus d'esdeveniment: Unión Europea
    Ciutat de celebració: Helsinki (Finlandia)
    Data de celebració: 04/07/2016
  • Títol: Inteligencia emocional y destrezas clave: desarrollando un curriculum para la excelencia.
    Autors: Gilar, R.
    Tipus de participació: COMUNICACIÓ
    Nom del congrés: 5th International Congress on Emotional Intelligence
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Buenos Aires (Argentina)
    Data de celebració: 17/09/2015
  • Títol: Estudiantes con rendimiento meor a lo esperado. ¿Homogeneidad o heterogeneidad?
    Autors: Gilar, R., Castejón, J.L., Miñano, P. y Veas, A.
    Tipus de participació: PONÈNCIA
    Nom del congrés: CONGRESO INTERNACIONAL DE CONVIVENCIA ESCOLAR: Contextos psicológicos y educativos.
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Almería (España)
    Data de celebració: 10/11/2016