Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Investigación en Inteligencias, Competencia Social y Educación (SOCEDU)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2911

Memòries

Memòria anual
  • Competencia Social: Evaluación y mejora
  • Educación Superior. Diseño de Guías Docentes
  • Espacio Europeo de Educación Superior
  • Evaluación y estudio de las relaciones entre las diferentes Inteligencias.
  • Influencia de la distintas Inteligencias en la Enseñanza-Aprendizaje

 

 

Serveis que ofereixen

No s'han trobat activitats de gestió.

 

Resultats

No s'han trobat activitats de gestió.

 

Infraestructura rellevant disponible

No s'han trobat activitats de gestió.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: Integración de las competencias socioemocionales en los programas formativos de Educación Superior: un enfoque multimetodológico y transcultural
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/01/2016
    Data de finalització: 31/12/2018
  • Denominació del projecte: Inteligencia interpersonal, intrapersonal y emocional, y su relación con el perfil de competencias sociales en la educación secundaria obligatoria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2007
    Data de finalització: 31/12/2007
  • Denominació del projecte: Inteligencia interpersonal, intrapersonal, emocional y social, y su relación con el perfil de commpetencias socio-emocionales en la Educación Secundaria Obligatoria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/01/2007
    Data de finalització: 31/12/2007
  • Denominació del projecte: TEACHING PRACTICE PARTNERSHIP MODEL IN PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/09/2019
    Data de finalització: 31/08/2022
  • Denominació del projecte: DISEÑO E IMPLEMENTACION DE UN MODELO INCLUSIVO DE ADMISIÓN PARA EL SISTEMA DE EDUCACIÓN SUPERIOR EN EL ECUADOR
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: SECRETARIA DE EDUCACION SUPERIOR DE ECUADOR
    Data d'inici: 15/12/2018
    Data de finalització: 14/12/2020

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Early Adolescents` Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-concept
    Autors: Veas, A.; Castejón, J. L.; Miñano, P.; Gilar-Corbí, R.
    Revistes: Revista de Psicodidáctica
    Volum: 24
    Pàgines: 71 - 77
    Data: 2019
    ISSN: 1136-1034
    DOI: 10.1016/j.psicoe.2018.11.002
  • Títol: Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving Spanish students: A mixed-effects analysis
    Autors: Veas, A.; López-López, J.A.; Gilar, R.; Miñano, P.; Castejón, J. L.
    Revistes: Psicothema
    Volum: 29
    Pàgines: 533 - 538
    Data: 2017
    ISSN: 0214-9915
    DOI: 10.7334/psicothema2016.283
  • Títol: Can Emotional Competence Be Taught in Higher Education? A Randomized Experimental Study of an Emotional Intelligence Training Program Using a Multimethodological Approach.
    Autors: Gilar-Corbi, R.; Pozo-Rico, T.; Sanchez, B.; Castejon, J.L.
    Revistes: Frontiers in Psychology
    Volum: 9
    Pàgines: 1039 -
    Data: 2018
    ISSN: 1664-1078
    DOI: 10.3389/fpsyg.2018.01039
  • Títol: Validation of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised using multidimensional Rasch analysis.
    Autors: Veas, A., Castejón, J.L., Gilar, R. y Miñano, P.
    Revistes: Anales de Psicología
    Volum: 33
    Pàgines: 74 - 81
    Data: 2017
    ISSN: 0212-9728
    DOI: 10.6018/analesps.33.1.235271
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Adquisición de habilidades cognitivas. Factores en el desarrollo de la competencia experta
    Autors: Gilar Corbi, R.
    Editorial: Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes (Universidad de Alicante)
    Data: 2004
    ISBN: 8468851256
  • Títol: El desarrollo de la competencia experta. Implicaciones para la enseñanza."
    Autors: Gilar Corbi, R.; Castejón Costa, JL
    Editorial: Club Universitario
    Data: 2003
    ISBN: 8484543005
  • Títol: Quadern de supot per a l¿aprenentatge autònom de l¿alumnat. Psicologia de l¿educació i el desenvolupament en l¿edat escolar.
    Autors: González, C.; Gilar, R.; Ordoñez, T.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Data: 2008
    ISBN: 978-84-7908-967-2
  • Títol: Investigar el Cambio Curricular en el Espacio Europeo de Educación Superior
    Autors: Roig Vila, R. (Dir.), Blasco,J.; Cano, MªA.; Gilar, R.; Grau, S.; Lledó, A. (Eds.)
    Editorial: Editorial Marfil
    Data: 2007
    ISBN: 978-84-268-1304-6
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: Personalidad y estilos de aprendizaje
    Títol del llibre: Psicología de la Educación
    Autors: Gilar, R., Castejón, J.L., Miñano, P.
    Editorial: Editorial Club Universitario
    Pàgines: 175 - 199
    Data: 2010
    ISBN: 978-84-9948-237-8
  • Títol del capítol: El dossier de aprendizaje autónomo del alumnado como una herramienta de trabajo en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior.
    Títol del llibre: Investigación e innovación en el conocimiento educativo actual
    Autors: G, C.; Gilar, R. y Ordóñez, T.onzález
    Editorial: Editorial Marfil
    Pàgines: 151 - 165
    Data: 2008
    ISBN: 978-84-268-1412-8
  • Títol del capítol: G Factor" to Multiple Intelligencies: Theoretical Foundations and Implications for Classroom Practice
    Títol del llibre: Classroom Culture and Dynamics
    Autors: Castejón, J.L.; Gilar, R.; Pérez, N.
    Editorial: NOVA Science Publishers, Inc
    Pàgines: 132 - 163
    Data: 2008
    ISBN: 978-1-60456-236-1
  • Títol del capítol: Socio-emotional ability profile differences in different  academic disciplines. Its development whithin the frame of Europena Espace for Higher Education.
    Títol del llibre: Globalization and Sustainable Development Prospects of Georgia`s Economy.
    Autors: Gilar, R.; Castejón, J.L.; Cantero, M.P.
    Editorial: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University
    Pàgines: 254 - 259
    Data: 2008
    ISBN: 978-9941-12-396-2
  • Títol del capítol: Factors involved in complex learning: A model of expert competence acquisition
    Títol del llibre: New Developments in Learning Research
    Autors: Castejón, J.L. & Gilar, R.
    Editorial: NOVA Science Publishers, Inc
    Pàgines: 1 - 34
    Data: 2006
    ISBN: 1-59454-669-X
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: Poder explicativo de la inteligencia general y de variables emocionales en la competencia social de estudiantes de Educación Secundaria Obligatoria
    Autors: Sánchez Sánchez. B
    Tipus de participació: PONÈNCIA
    Nom del congrés: CONGRESO INTERNACIONAL DE CONVIVENCIA ESCOLAR
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: (España)
    Data de celebració: 08/05/2013
  • Títol: Inteligencia emocional y Competencia social en estudiantes de Educación Secundaria Obligatoria
    Autors: Gilar, R.
    Tipus de participació: PONÈNCIA INVITADA
    Nom del congrés: Congreso Internacional de Psicología y educación: Los retos del futuro
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Oviedo (España)
    Data de celebració: 23/04/2008
  • Títol: DEVELOPMENT AND ASSESSMENT OF HIGHER EDUCATION PROGRAMS TO PROMOTE LEARNING IN EMOTIONAL INTELLIGENCE
    Autors: Pozo Rico, Teresa
    Tipus de participació: COMUNICACIÓ
    Nom del congrés: Jure 2017 Education in a dynamic world: Facing the future
    Tipus d'esdeveniment: Unión Europea
    Ciutat de celebració: Helsinki (Finlandia)
    Data de celebració: 04/07/2016
  • Títol: Inteligencia emocional y destrezas clave: desarrollando un curriculum para la excelencia.
    Autors: Gilar, R.
    Tipus de participació: COMUNICACIÓ
    Nom del congrés: 5th International Congress on Emotional Intelligence
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Buenos Aires (Argentina)
    Data de celebració: 17/09/2015
  • Títol: Estudiantes con rendimiento meor a lo esperado. ¿Homogeneidad o heterogeneidad?
    Autors: Gilar, R., Castejón, J.L., Miñano, P. y Veas, A.
    Tipus de participació: PONÈNCIA
    Nom del congrés: CONGRESO INTERNACIONAL DE CONVIVENCIA ESCOLAR: Contextos psicológicos y educativos.
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Almería (España)
    Data de celebració: 10/11/2016