Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Investigación en Inteligencias, Competencia Social y Educación (SOCEDU)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2911

Memòries

Memòria anual
  • Influencia de la distintas Inteligencias en la Enseñanza-Aprendizaje
  • Evaluación y estudio de las relaciones entre las diferentes Inteligencias.
  • Competencia Social: Evaluación y mejora
  • Educación Superior. Diseño de Guías Docentes
  • Espacio Europeo de Educación Superior

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Sense dades.

 

Infraestructura rellevant disponible

Sense dades.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: Integración de las competencias socioemocionales en los programas formativos de Educación Superior: un enfoque multimetodológico y transcultural
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/01/2016
    Data de finalització: 31/12/2018
  • Denominació del projecte: Inteligencia interpersonal, intrapersonal y emocional, y su relación con el perfil de competencias sociales en la educación secundaria obligatoria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2007
    Data de finalització: 31/12/2007
  • Denominació del projecte: Inteligencia interpersonal, intrapersonal, emocional y social, y su relación con el perfil de commpetencias socio-emocionales en la Educación Secundaria Obligatoria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/01/2007
    Data de finalització: 31/12/2007
  • Denominació del projecte: TEACHING PRACTICE PARTNERSHIP MODEL IN PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/09/2019
    Data de finalització: 31/08/2022
  • Denominació del projecte: DISEÑO E IMPLEMENTACION DE UN MODELO INCLUSIVO DE ADMISIÓN PARA EL SISTEMA DE EDUCACIÓN SUPERIOR EN EL ECUADOR
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: SECRETARIA DE EDUCACION SUPERIOR DE ECUADOR
    Data d'inici: 15/12/2018
    Data de finalització: 14/12/2020

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Early Adolescents` Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-concept
    Autors: Veas, A.; Castejón, J.L.; Miñano, P.; Gilar, R.
    Revistes: Revista de Psicodidáctica
    Volum: 24
    Pàgines: 71 - 77
    Data: 2019
    ISSN: 1136-1034
    DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.psicoe.2018.11.002
  • Títol: Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving Spanish students: A mixed-effects analysis
    Autors: Veas, A.; , López-López, J.A.; Gilar, R.; Miñano, P.; Castejón, J.L.
    Revistes: Psicothema
    Volum: 29
    Pàgines: 533 - 538
    Data: 2017
    ISSN: 0214-9915
    DOI: http://dx.doi.org/10.7334/psicothema2016.283
  • Títol: Can Emotional Competence Be Taught in Higher Education? A Randomized Experimental Study of an Emotional Intelligence Training Program Using a Multimethodological Approach.
    Autors: Gilar, R.; , Gilar Corbí, R.; Pozo-Rico, T.; Sanchez, B.; Castejón, J.L.
    Revistes: Frontiers in Psychology
    Volum: 9
    Pàgines: 1039 -
    Data: 2018
    ISSN: 1664-1078
    DOI: http://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2018.01039
  • Títol: Validation of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised using multidimensional Rasch analysis.
    Autors: Veas, A.; Castejón, J.L.; Gilar, R.; Miñano, P.
    Revistes: ANALES DE PSICOLOGIA
    Volum: 33
    Pàgines: 74 - 81
    Data: 2017
    ISSN: 0212-9728
    DOI: http://dx.doi.org/10.6018/analesps.33.1.235271
  • Títol: Design and validation of a scale for the identification of dyslexia at the beginning of Primary Education
    Autors: Gutiérrez Fresneda, R.; Pozo-Rico, T.
    Revistes: Ocnos (Online)
    Volum:
    Pàgines: -
    Data:
    ISSN: 2254-9099
    DOI: http://dx.doi.org/10.18239/ocnos_2022.21.2.2973
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Adquisición de habilidades cognitivas. Factores en el desarrollo de la competencia experta
    Autors: Gilar, R.
    Editorial: Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes (Universidad de Alicante)
    Data: 2004
    ISBN: 8468851256
  • Títol: El desarrollo de la competencia experta. Implicaciones para la enseñanza.\"
    Autors: Gilar, R.; Castejón, J.L.
    Editorial: Club Universitario
    Data: 2003
    ISBN: 8484543005
  • Títol: Quadern de supot per a l¿aprenentatge autònom de l¿alumnat. Psicologia de l¿educació i el desenvolupament en l¿edat escolar.
    Autors: González, C. , Tortosa, M.T.; , Gónzalez, C.; Gilar, R.; Ordóñez, T.
    Editorial: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data: 2008
    ISBN: 978-84-7908-967-2
  • Títol: Planificación y Gestión de la orientación en el centro educativo
    Autors: Martínez-Monteagudo, M.C.
    Editorial: UNIR
    Data:
    ISBN: 978-84-15626-94-7
  • Títol: Dificultades de Aprendizaje y Educación Compensatoria: De la teoría al aula
    Autors: Martínez-Monteagudo, M.C.; Delgado, B.; Vicent, M.; Aparicio-Flores, M. P.; Sanmartín, R.; Gonzálvez, C.; Poveda Brotons, Rosa; Chiaramello, G.; Fernández-Sogorb, A.; GUTIERREZ FRESNEDA, RAUL
    Editorial: Publicacions de la Universitat d\u0027Alacant
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-9717-760-3
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: Affective Latent Profiles and Personality Dimensions in Spanish Children
    Autors: Sanmartín, R.; Vicent, M.; Gonzálvez, C.; García-Fernández, J. M.
    Editorial: Springer
    Pàgines: -
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: The Affective Profiles Model: 20 Years of Research and Beyond
  • Títol del capítol: El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior
    Autors: Martínez-Monteagudo, M.C.; Vicent, M.; Gonzálvez, C.; SANMARTIN LOPEZ, RICARDO
    Editorial: Octaedro
    Pàgines: -
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Diseño y aplicación de un sistema de evaluación de la calidad de las estrategias metodológicas empleadas en la asignatura: Discapacidad Intelectual, Trastorno del Espectro Autista y Altas Capacidades
  • Títol del capítol: El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior
    Autors: MARTINEZ MONTEAGUDO, MARIA DEL CARMEN; Gonzálvez, C.; , Hernández-Amorós, M. J.; SANMARTIN LOPEZ, RICARDO; , Urrea, M.E.
    Editorial: Octaedro
    Pàgines: -
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Evaluación del dominio de la competencia comunicativa en docentes en formación
  • Títol del capítol: Innovative Methods for Affectivity Profiling: Latent Profile Analysis
    Autors: Sanmartín, R.
    Editorial: Springer
    Pàgines: -
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: The Affective Profiles Model: 20 Years of Research and Beyond
  • Títol del capítol: La producción científica y la actividad de innovación docente en proyectos de Redes
    Autors: Martínez-Monteagudo, M.C.; , Pérez-Pérez, N.; Gilar, R.; Sánchez, I.; , Bernabeu, S.; , Gión, S.
    Editorial: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Pàgines: 1544 - 1559
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Las competencias socioemocionales en la titulación de trabajo social. Materiales y formación en los créditos prácticos
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: Identificación de perfiles afectivos en muestra adolescente y análisis de las diferencias en las puntuaciones de ansiedad social basada en aversión social y sufrimiento general
    Autors: Sanmartín, R.; Fernández-Sogorb, A.; Vicent, M.; Gonzálvez, C.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: 8th International Congress of Clinical and Health Psychology in Children and Adolescents
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Elche (ALICANTE) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 16/11/2022
  • Títol: Motivación académica y comportamiento de rechazo escolar en la adolescencia
    Autors: Fernández-Sogorb, A.; Vicent, M.; Gonzálvez, C.; Sanmartín, R.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: 8th International Congress of Clinical and Health Psychology in Children and Adolescents
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Elche (ALICANTE) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 16/11/2022
  • Títol: Perfiles de perfeccionismo y autoconcepto académico
    Autors: Vicent, M.; Gonzálvez, C.; Sanmartín, R.; Fernández-Sogorb, A.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: 8th International Congress of Clinical and Health Psychology in Children and Adolescents
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Elche (ALICANTE) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 16/11/2022
  • Títol: Perfiles de rechazo y la ansiedad escolar como factor de riesgo
    Autors: Gonzálvez, C.; Sanmartín, R.; Fernández-Sogorb, A.; Vicent, M.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: 8th International Congress of Clinical and Health Psychology in Children and Adolescents
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 16/11/2022
  • Títol: Comparación de los perfiles lingüísticos y motivaciones del alumnado de alto rendimiento académico de la facultad de Educación para estudiar grados completamente bilingües
    Autors: Sanmartín, R.; Gonzálvez, C.; Vicent, M.; DIAZ HERRERO, ANGELA; García-Fernández, J. M.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XX Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria y V Workshop Internacional de Innovación en Enseñanza Superior y TIC (REDES-INNOVAESTIC 2022)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: San Vicente del Raspeig (ALICANTE) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 13/07/2022