Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Investigación en Inteligencias, Competencia Social y Educación (SOCEDU)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2911

Memòries

Memòria anual
  • Influencia de la distintas Inteligencias en la Enseñanza-Aprendizaje
  • Evaluación y estudio de las relaciones entre las diferentes Inteligencias.
  • Competencia Social: Evaluación y mejora
  • Educación Superior. Diseño de Guías Docentes
  • Espacio Europeo de Educación Superior

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Sense dades.

 

Infraestructura rellevant disponible

Sense dades.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: Integración de las competencias socioemocionales en los programas formativos de Educación Superior: un enfoque multimetodológico y transcultural
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/01/2016
    Data de finalització: 31/12/2018
  • Denominació del projecte: Inteligencia interpersonal, intrapersonal y emocional, y su relación con el perfil de competencias sociales en la educación secundaria obligatoria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2007
    Data de finalització: 31/12/2007
  • Denominació del projecte: Inteligencia interpersonal, intrapersonal, emocional y social, y su relación con el perfil de commpetencias socio-emocionales en la Educación Secundaria Obligatoria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: UNIVERSIDAD DE ALICANTE
    Data d'inici: 01/01/2007
    Data de finalització: 31/12/2007
  • Denominació del projecte: TEACHING PRACTICE PARTNERSHIP MODEL IN PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/09/2019
    Data de finalització: 31/08/2022
  • Denominació del projecte: DISEÑO E IMPLEMENTACION DE UN MODELO INCLUSIVO DE ADMISIÓN PARA EL SISTEMA DE EDUCACIÓN SUPERIOR EN EL ECUADOR
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: SECRETARIA DE EDUCACION SUPERIOR DE ECUADOR
    Data d'inici: 15/12/2018
    Data de finalització: 14/12/2020

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Early Adolescents` Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-concept
    Autors: Veas, A.; Castejón, J.L.; Miñano, P.; Gilar, R.
    Revistes: Revista de Psicodidáctica
    Volum: 24
    Pàgines: 71 - 77
    Data: 2019
    ISSN: 1136-1034
    DOI: 10.1016/j.psicoe.2018.11.002
  • Títol: Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving Spanish students: A mixed-effects analysis
    Autors: Veas, A.; López-López, J.A.; Gilar, R.; Miñano, P.; Castejón, J.L.
    Revistes: Psicothema
    Volum: 29
    Pàgines: 533 - 538
    Data: 2017
    ISSN: 0214-9915
    DOI: 10.7334/psicothema2016.283
  • Títol: Can Emotional Competence Be Taught in Higher Education? A Randomized Experimental Study of an Emotional Intelligence Training Program Using a Multimethodological Approach.
    Autors: Gilar, R.; Gilar Corbí, R.; Pozo-Rico, T.; Sanchez, B.; Castejón, J.L.
    Revistes: Frontiers in Psychology
    Volum: 9
    Pàgines: 1039 -
    Data: 2018
    ISSN: 1664-1078
    DOI: 10.3389/fpsyg.2018.01039
  • Títol: Can Emotional Competence Be Taught in Higher Education? A Randomized Experimental Study of an Emotional Intelligence Training Program Using a Multimethodological Approach.
    Autors: Gilar, R.; Gilar Corbí, R.; Pozo-Rico, T.; Sanchez, B.; Castejón, J.L.
    Revistes: Frontiers in Psychology
    Volum: 9
    Pàgines: 1039 -
    Data: 2018
    ISSN: 1664-1078
    DOI: 10.3389/fpsyg.2018.01039
  • Títol: Can Emotional Competence Be Taught in Higher Education? A Randomized Experimental Study of an Emotional Intelligence Training Program Using a Multimethodological Approach.
    Autors: Gilar, R.; Gilar Corbí, R.; Pozo-Rico, T.; Sanchez, B.; Castejón, J.L.
    Revistes: Frontiers in Psychology
    Volum: 9
    Pàgines: 1039 -
    Data: 2018
    ISSN: 1664-1078
    DOI: 10.3389/fpsyg.2018.01039
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Adquisición de habilidades cognitivas. Factores en el desarrollo de la competencia experta
    Autors: Gilar, R.
    Editorial: Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes (Universidad de Alicante)
    Data: 2004
    ISBN: 8468851256
  • Títol: El desarrollo de la competencia experta. Implicaciones para la enseñanza."
    Autors: Gilar, R.; Castejón, J.L.
    Editorial: Club Universitario
    Data: 2003
    ISBN: 8484543005
  • Títol: Quadern de supot per a l¿aprenentatge autònom de l¿alumnat. Psicologia de l¿educació i el desenvolupament en l¿edat escolar.
    Autors: González, C. , Tortosa, M.T.; Gónzalez, C.; Gilar, R.; Ordóñez, T.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Data: 2008
    ISBN: 978-84-7908-967-2
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: Atención al desarrollo de los talentos y las capacidades: de la enseñanza secundaria obligatoria a la universitaria
    Autors: Ordóñez, T.; Ordóñez Rubio, Tomás; RODRIGUEZ LIFANTE, A.; Rodríguez Lifante, Alberto; González García, María; García Moreno, María Inmaculada
    Editorial: Universidad de Alicante
    Pàgines: -
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-09-29160-1
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2021. Libro de Actas
  • Títol del capítol: Diferencias en los motivos para practicar ejercicio físico en función del sexo en alumnado de la carrera de cultura física
    Autors: Vásconez, C. O.; Aparicio-Flores, M. P.; Fernández-Sogorb, A.; Otáñez, N. R.; García-Fernández, J. M.
    Editorial: Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)
    Pàgines: 257 - 264
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-09-32901-4
    Títol del llibre: Intervención e investigación en contextos clínicos y de la salud: Nuevas perspectivas en la actuación
  • Títol del capítol: Ejercicio físico y salud en el alumnado de la carrera de cultura física de la Universidad Central del Ecuador
    Autors: Otáñez, N. R.; Aparicio-Flores, M. P.; Fernández-Sogorb, A.; Vásconez, C. O.; García-Fernández, J. M.
    Editorial: Asociación Universitaria de Educación y Psicología (ASUNIVEP)
    Pàgines: 203 - 210
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-09-32798-0
    Títol del llibre: Actualización en salud para la mejora de la calidad de vida: Un enfoque multidisciplinar
  • Títol del capítol: Estudio bibliométrico sobre problemas de asistencia escolar: indicadores de productividad y líneas de investigación
    Autors: Morote Seguido, A.F.; Gonzálvez, C.; Giménez-Miralles; Gonzálvez; García-Fernández
    Editorial: Dykinson
    Pàgines: 643 - 655
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-1377-303-2
    Títol del llibre: Estudios sobre innovación e investigación educativa
  • Títol del capítol: Functional Risk-Profiles of Moderate School Attendance Problems
    Autors: Gonzálvez, C.; Gonzálvez; Kearney
    Editorial: Jerringfonden
    Pàgines: 77 - 81
    Data: 2021
    ISBN:
    Títol del llibre: School Attendance Problems. A research update and where to go