Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Investigación+Docencia+innovación: plus (Idoi:plus)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 3167

Memòries

Memòria anual
  • Investigación en ciencias sociales en docencia universitaria de grado y de pregrado-grado en distintas áreas.
    - Investigación sobre el proceso de enseñanza-aprendizaje. Aprendizaje autorregulado: proceso cognitivo y metacognitivo, contexto del aula, motivaciones (intrínsecas y extrínsecas del estudiante) y actitudes hacia la asignatura. - Investigación en docencia sobre Metodologías, Herramientas, Evaluación y Rendimiento docente. - Investigación sobre metodologías para enseñanza a estudiantes extranjeros, sobre capacidades transversales de los estudiantes. - Investigación sobre nuevas metodologías: b-learning.
  • Problemas distributivos.

 

 

Serveis que ofereixen

No s'han trobat activitats de gestió.

 

Resultats

No s'han trobat activitats de gestió.

 

Infraestructura rellevant disponible

No s'han trobat activitats de gestió.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: Comportamiento de Ir de Compras de los consumidores y los influenciadores de la selección minorista: relevancia de las variables psicográficas
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE EDUCACION
    Data d'inici: 01/10/2006
    Data de finalització: 30/09/2010
  • Denominació del projecte: Nuevas perspectivas de la responsabilidad civil en el Derecho de familia
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/01/2010
    Data de finalització: 31/12/2012
  • Denominació del projecte: Dimensión personal y social del aprendizaje sobre la enseñanza de las matemáticas en entornos visuales
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE EDUCACION
    Data d'inici: 01/01/2009
    Data de finalització: 31/12/2011
  • Denominació del projecte: La mujer en la empresa publicitaria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: TERCERO MIGRACION UXXI-INV
    Data d'inici: 01/01/2004
    Data de finalització: 31/12/2005
  • Denominació del projecte: Equipo informático y material bibliográfico
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 29/12/1994
    Data de finalització: 29/09/1995

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: The Effects of Service Offshoring on Employment
    Autors: Fuster, B.; Lillo-Bañuls, A.; Martínez-Mora, C.
    Revistes: Structural Change and Economic Dynamics
    Volum: 51
    Pàgines: 529 - 538
    Data: 2019
    ISSN: 0954-349X
    DOI: 10.1016/j.strueco.2019.03.007
  • Títol: The Impact of Offshoring on Firm`s Exports
    Autors: Martínez-Mora, C.; Merino de Lucas, F.
    Revistes: Revista de Economía Mundial
    Volum:
    Pàgines: 203 - 222
    Data: 2019
    ISSN: 1576-0162
  • Títol: Offshoring of services as a competitive strategy in the tourism industry
    Autors: Fuster, B; Lillo-Bañuls, A. Martínez-Mora, C.
    Revistes: Tourism Economics
    Volum: 24
    Pàgines: 963 - 979
    Data: 2018
    ISSN: 1354-8166
    DOI: 10.1177/1354816618785536
  • Títol: La Estrategia de retorno de la industria española: El caso del sector calzado en Alicante, su importancia y determinantes
    Autors: Martínez Mora, C._Merino de Lucas, F.
    Revistes: Estudios de Economía Aplicada
    Volum: 35
    Pàgines: 777 - 800
    Data: 2017
    ISSN: 1133-3197
  • Títol: International residential tourist shopping styles: a study of British and German citizens in Spain
    Autors: Garau-Vadell, J.; De-Juan-Vigaray, M.D.
    Revistes: Tourism Economics
    Volum: 4
    Pàgines: 1 - 21
    Data: 2016
    ISSN: 1354-8166
    DOI: http://dx.doi.org/10.5367/te.2015.0512
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Fundamentos de marketing
    Autors: María D. De-Juan-Vigaray
    Editorial: Publicaciones de la Universidad de Alicante
    Data: 2017
    ISBN: 978-84-9717-513-5
    RUA: http://publicaciones.ua.es/publica/ficha.aspx?fndCod=LI9788497175135
  • Títol: Fonaments del Màrqueting
    Autors: De-Juan-Vigaray, María D.
    Editorial: Universitat d'Alacant. Servei de Llengües i Cultura.
    Data: 2015
    ISBN: 978-84-9717-354-4
    RUA: http://hdl.handle.net/10045/45125
  • Títol: Organització d´empreses
    Autors: Lloret Llinares, M. y López García, J.J.
    Editorial: Universitat d'Alacant. Servei de Política Lingüística.
    Data: 2013
    ISBN: 978-84-9717-386-5
    RUA: http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/34320
  • Títol: “Valores y Estilos de Vida de los Consumidores”. Cómo entenderlos y medirlos.
    Autors: Sarabia Sánchez, F.J., De Juan Vigaray, M.D. y González, Ana Mª.
    Editorial: Ediciones Pirámide
    Data: 2009
    ISBN: 978-84-368-2315-8
  • Títol: COMERCIALIZACIÓN Y RETAILING 1/E: Distribución Comercial Aplicada
    Autors: De Juan Vigaray, M.D.
    Editorial: Prentice-Hall
    Data: 2004
    ISBN: 84-205-4372-1
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: Intrinsic and Extrinsic Motivation as a Result of Combining the Flipped Classroom and a Retail Marketing MOOC
    Títol del llibre: CUICIID 2018: ”A stunning compilation of investigation papers!”
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; Gonzalez-Gascon, E.
    Editorial: Editorial Forum internacional de comunicación y relaciones públicas (Forum XXI).
    Pàgines: 611 - 614
    Data: 2019
    ISBN: 978-84-09-04967-7
  • Títol del capítol: Aprendizaje activo con proceso reflexivo: una innovación docente para incrementar el mainstream de género en retailing
    Títol del llibre: El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior
    Autors: De-Juan-Vigaray, María D.; González-Gascón, Elena
    Editorial: Editorial Octaedro, S.L.
    Pàgines: 541 - 551
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-17219-25-3
  • Títol del capítol: Trabajando la transversalidad de género en una asignatura de marketing
    Títol del llibre: XARXES-INNOVAESTIC 2018. Llibre d`Actes / REDES-INNOVAESTIC 2018. Libro de Actas.
    Autors: De-Juan-Vigaray, M.D.; González-Gascón, E.
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
    Pàgines: 300 - 301
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-697-9429-6
  • Títol del capítol: Un concurso de spots publicitarios como práctica de aprendizaje experiencial, para promover el reciclaje en la universidad".
    Títol del llibre: El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior
    Autors: De-Juan-Vigaray, María D.; González-Gascón, Elena; Lorenzo Álvarez, Carolina.
    Editorial: Editorial Octaedro, S.L.
    Pàgines: 148 - 158
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-17219-25-3
  • Títol del capítol: Análisis de la calidad de un mooc de retail marketing: la aventura de combinar las TICs y sorprender a los estudiantes
    Títol del llibre: Tecnoaulas y nuevos lenguajes educativos, Colección de la serie ‘Ediciones Universitarias`
    Autors: Gonzalez-Gascón, E. y De-Juan-Vigaray, M.D.
    Editorial: Editorial Tecnos
    Pàgines: 189 - 214
    Data: 2017
    ISBN: 978-84-309-7384-2
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: Offshoring de servicios: repercusiones en la estructura productiva y el empleo en los servicios
    Autors: Fuster, B.; Martínez-Mora, C.
    Tipus de participació: PONÈNCIA
    Nom del congrés: Congreso Internacional de Economía Aplicada Asepelt
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Madrid (España)
    Data de celebració: 04/07/2012
  • Títol: Offshoring de Servicios en la Economía Española
    Autors: Martínez Mora, C.; Fuster García, B.
    Tipus de participació: PONÈNCIA
    Nom del congrés: ASEPELT
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Universidad de Alicante (España)
    Data de celebració: 16/06/2010
  • Títol: How channel innovation accelerates brand development
    Autors: Martínez Ribes, LL. ; De Juan Vigaray, M.D.
    Tipus de participació: PONÈNCIA
    Nom del congrés: International Colloquium -Academy of Marketing SIG on Brand, Identity and
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Barcelona (España)
    Data de celebració: 09/04/2010
  • Títol: Congruency of Music with Store Image: its Effect on In-Store Environment Evaluation, Satisfaction and Purchasing Behaviour
    Autors: De Juan, M.D.; Demoulin, N.
    Tipus de participació: PONÈNCIA
    Nom del congrés: Conference of the European Marketing Academy (EMAC)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Nantes (Francia)
    Data de celebració: 26/05/2009
  • Títol: Achievement Goal Orientation and Self Regulating Learning: An Empirical Approach with Marketing Students
    Autors: Gonzalez, E.; De Juan, M.D.; Parra, J.F.
    Tipus de participació: PONÈNCIA
    Nom del congrés: INTED 2009. International Technology, Education and Development Conference
    Tipus d'esdeveniment: Internacional no UE
    Ciutat de celebració: Valencia (España)
    Data de celebració: 09/03/2009