Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Grupo de Investigación en Tecnologías Inteligentes para el Aprendizaje (Smart Learning)

@*@(persona.Nombre)*@

Dades generals

Àrea de coneixement:
Enginyeria i Arquitectura
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2989

Memòries

Memòria anual
  • Aprendizaje adaptativo.
  • Analítica de aprendizaje y sistemas predictivos.
  • Gamificación y videojuegos.
  • Transformación digital de instituciones educativas.

 

 

Serveis que ofereixen

Aplicació d'Intel·ligència Artificial a l'anàlisi i predicció en diferents camps.

Plataforma d'Aprenentatge Adaptatiu a la disposició de cursos personalitzats.

Assessorament en la creació de cursos d'Aprenentatge Adaptatiu.

Disseny i desenvolupament de Videojocs Educatius (Serious Games).

Disseny i desenvolupament de Sistemes Ludificats.

Estudis i informes sobre govern de les tecnologies de la informació en universitats.

Visualització de dades i quadres de comandament per a la presa de decisions.

 

 

Resultats

Aplicació d'Intel·ligència Artificial per a la predicció de resultats d'aprenentatge.

Aplicació d'Intel·ligència Artificial en entorns d'Enginyeria Civil.

Aplicació d'Intel·ligència Artificial en models matemàtics.

Plataforma d'Aprenentatge Adaptatiu.

Aplicació de Ludificació i Videojocs per a un aprenentatge millorat en entorns educatius.

Aplicació de Ludificació per a millora de comportament i motivació en entorns comercials/empresarials.

Anàlisi i informes sobre govern de les tecnologies de la informació per als sistemes universitaris d'Espanya, Mèxic, l'Equador.

 

 

Infraestructura rellevant disponible

Servidor per a donar suport als desenvolupaments del grup.

 

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: Gamelearning: Desarrollo de Habilidades Directivas Mediante Minijuegos Conceptuales
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: CENTRO ESPAÑOL DE METROLOGIA
    Data d'inici: 13/05/2008
    Data de finalització: 31/12/2010
  • Denominació del projecte: TIME4LEARNING: Formacion de formadores con minijuegos conceptuales en negocio electronico
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: CENTRO ESPAÑOL DE METROLOGIA
    Data d'inici: 07/06/2010
    Data de finalització: 31/12/2012
  • Denominació del projecte: Guerra e Historia pública: Una plataforma digital para comprender la guerra, educar en la paz y dinamizar el turismo.
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/12/2017
    Data de finalització: 30/11/2019
  • Denominació del projecte: APPRENTISSAGE COLLABORATIF EUROPEEN POUR L'ACQUISITION DE COMPETENCES PAR DES ROBOTS
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/09/2016
    Data de finalització: 31/08/2018
  • Denominació del projecte: ASESORAMIENTO CIENTÍFICO-TÉCNICO EN EL ÁMBITO DEL PROYECTO: "SMART CITY: STREET LAB NA SAURINA D'ENTENÇA"
    Competitiu: No
    Europeu: No
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: AYUNTAMIENTO DE ALCOY
    Data d'inici: 14/12/2018
    Data de finalització: 31/12/2018

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Improving the expressiveness of black-box models for predicting student performance
    Autors: Villagrá Arnedo, C. J.; Gallego-Durán, F.J.; Llorens-Largo, F.; Compañ-Rosique, P.; Satorre-Cuerda, R.; Molina-Carmona, R.
    Revistes: Computers in Human Behavior
    Volum: 72
    Pàgines: 621 - 631
    Data: 2017
    ISSN: 0747-5632
    DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2016.09.001
  • Títol: Improving the expressiveness of black-box models for predicting student performance
    Autors: Villagrá Arnedo, C. J.; Gallego-Durán, F.J.; Llorens-Largo, F.; Compañ-Rosique, P.; Satorre-Cuerda, R.; Molina-Carmona, R.
    Revistes: Computers in Human Behavior
    Volum: 72
    Pàgines: 621 - 631
    Data: 2017
    ISSN: 0747-5632
    DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2016.09.001
  • Títol: Improving the expressiveness of black-box models for predicting student performance
    Autors: Villagrá Arnedo, C. J.; Gallego-Durán, F.J.; Llorens-Largo, F.; Compañ-Rosique, P.; Satorre-Cuerda, R.; Molina-Carmona, R.
    Revistes: Computers in Human Behavior
    Volum: 72
    Pàgines: 621 - 631
    Data: 2017
    ISSN: 0747-5632
    DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2016.09.001
  • Títol: Improving the expressiveness of black-box models for predicting student performance
    Autors: Villagrá Arnedo, C. J.; Gallego-Durán, F.J.; Llorens-Largo, F.; Compañ-Rosique, P.; Satorre-Cuerda, R.; Molina-Carmona, R.
    Revistes: Computers in Human Behavior
    Volum: 72
    Pàgines: 621 - 631
    Data: 2017
    ISSN: 0747-5632
    DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2016.09.001
  • Títol: Improving the expressiveness of black-box models for predicting student performance
    Autors: Villagrá Arnedo, C. J.; Gallego-Durán, F.J.; Llorens-Largo, F.; Compañ-Rosique, P.; Satorre-Cuerda, R.; Molina-Carmona, R.
    Revistes: Computers in Human Behavior
    Volum: 72
    Pàgines: 621 - 631
    Data: 2017
    ISSN: 0747-5632
    DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2016.09.001
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Co¿mo priorizar los proyectos TI estrate¿gicos para tu universidad
    Autors: Llorens-Largo, F.; Fernández, A.; Llorens F.; Juiz, C.; Maciá, F.; y Aparicio, J.M.
    Editorial: Servei de Publicacions Universitat d'Alacant
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-1302-021-1
  • Títol: UE-TIC 2018. Estado de las Tecnologías de la Información y la Comunicación en las Universidades Ecuatorianas
    Autors: Llorens-Largo, F.; Cadena, S.; Córdova, J.; Enriquez,R.; Llorens F.; Padilla, R.
    Editorial: CEDIA
    Data: 2019
    ISBN: 978-9942-8527-5-5
  • Títol: Estado actual de las tecnologi¿as de la informacio¿n y la comunicacio¿n en las instituciones de educacio¿n superior de Me¿xico: estudio 2019
    Autors: Llorens-Largo, F.
    Editorial: Asociación Nacional de Universidades e Instituciones de Educación Superior (ANUIES)
    Data: 2019
    ISBN: 978-607-451-146-8
  • Títol: UNIVERSITIC 2017. Ana¿lisis de las TIC en las Universidades Espan¿olas
    Autors: Llorens-Largo, F.; Gomez, J.; Molina-Carmona, R.; Jiménez, T.; Gumbau, J.P.; Llorens F.; Fernández, A. y otros
    Editorial: CRUE - Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas (Madrid)
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-697-9759-4
  • Títol: Tendencias TIC para el apoyo a la Docencia Universitaria
    Autors: Llorens-Largo, F.
    Editorial: CRUE - Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas (Madrid)
    Data: 2012
    ISBN: 978-84-938807-2-9
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: Adaptando una asignatura de fundamentos de programación de ordenadores a la docencia dual
    Autors: Compañ-Rosique, P.; Satorre-Cuerda, R.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Pàgines: 23 - 23
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-09-29160-1
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2021. Libro de Actas
  • Títol del capítol: Evaluación Multimodal en el ABP de Creación y Entretenimiento Digital de Ingeniería Multimedia
    Autors: Villagrá Arnedo, C. J.; Villagrá Arnedo,Carlos J.; Gallego-Durán, F.J.; Gallego Durán,Francisco J.; Iñesta, J.M.; Iñesta Quereda,José M.; Llorens-Largo, F.; Llorens Largo,Faraón; Lozano, M.A.; Lozano Ortega,Miguel Á.; Molina-Carmona, R.; Molina Carmona,Rafael; Ortiz Zamora, J.; Ortiz Zamora,Javier; Ponce de León, P.J.; Ponce de León Amador,Pedro J.; Sempere, M.; Sempere Tortosa,Mireia L.; Viudes-Carbonell, S.J.; Viudes Carbonell, Sergio J.; Peguero López, Antonio A.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Pàgines: 295 - 296
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-09-29160-1
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2021. Libro de Actas
  • Títol del capítol: Presencialidad versus no presencialidad; analizando la evaluacio¿n de las actividades en fundamentos de programacio¿n
    Autors: Compañ-Rosique, P.; Satorre-Cuerda, R.
    Editorial: Editorial Octaedro, S.L.
    Pàgines: 189 - 198
    Data: 2021
    ISBN: 9788419023193
    Títol del llibre: Nuevos retos educativos en la enseñanza superior frente al desafío COVID-19
  • Títol del capítol: Las presentaciones de los proyectos en la metodología ABP del itinerario de Creación y Entretenimiento Digital de cuarto curso del Grado en Ingeniería Multimedia
    Autors: Villagrá Arnedo, C. J.; Villagrá, C. J; Gallego-Durán, F.J.; Gallego, F. J.; Llorens-Largo, F.; Llorens F.; Lozano, M.A.; Molina-Carmona, R.; Molina, R.; Sempere, M.; Sempere, M.L.; Iñesta, J.M.; Ponce de León, P.J.; Ponce, P.; Ortiz Zamora, J.; Ortiz, J.; Rubio, J
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
    Pàgines: 5 - 12
    Data: 2020
    ISBN: 978-84-09-24478-2
    Títol del llibre: Memòries de les xarxes d"investigació en docència universitàriapertanyent al ProgramaXarxes-I3CE d"Investigació en docènciauniversitària del curs 2019-20 / Memorias de las redes de investigac
  • Títol del capítol: Las presentaciones de los proyectos en la metodología ABP para el itinerario de Creación y Entretenimiento digital de cuarto curso del Grado en Ingeniería Multimedia
    Autors: Villagrá Arnedo, C. J.; Villagrá Arnedo,Carlos J.; Gallego-Durán, F.J.; Gallego Durán,Francisco J.; Iñesta, J.M.; Iñesta Quereda,José M.; Llorens-Largo, F.; Llorens Largo,Faraón; Lozano, M.A.; Lozano Ortega,Miguel Á.; Molina-Carmona, R.; Molina Carmona,Rafael; Ortiz Zamora, J.; Ortiz Zamora,Javier; Ponce de León, P.J.; Ponce de León Amador,Pedro J.; Sempere, M.; Sempere Tortosa,Mireia L.; Rubio Navarro, J.
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
    Pàgines: 292 - 293
    Data: 2020
    ISBN: 978-84-09-20651-3
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2020. Libro de actas / XARXES-INNOVAESTIC 2020. Llibre d`actes