PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
-
Títol: La metáfora como fuente de creación léxica en el lenguaje publicitario del turismo en francés y en español
Autors: Montserrat Planelles Iváñez
Revistes: Çedille
Volum:
Pàgines: 305 - 318
Data: 2014
ISSN: 1699-4949
-
Títol: Efecto de los grupos interactivos en el aprendizaje de la lectura mediante la colaboración familiar.
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.
Revistes: Revista de Psicodidáctica
Volum: 24
Pàgines: 138 - 144
Data: 2019
ISSN: 1136-1034
DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.psicod.2019.02.001
-
Títol: L"évolution didactique du FLE en Espagne et de l"ELE en France: cheminements singuliers et distincts
Autors: Marti Alexandra
Revistes: Revista de filologica Romanica
Volum: 35
Pàgines: 225 - 239
Data: 2018
ISSN: 0212-999X
-
Títol: Palimpsestes verbo-culturels comme outils d`acculturation
Autors: Sandakova, E.
Revistes: Çedille
Volum: 14
Pàgines: 509 - 521
Data: 2018
ISSN: 1699-4949
-
Títol: Design and validation of a scale for the identification of dyslexia at the beginning of Primary Education
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.; Pozo-Rico, T.
Revistes: Ocnos (Online)
Volum:
Pàgines: -
Data:
ISSN: 2254-9099
DOI: http://dx.doi.org/10.18239/ocnos_2022.21.2.2973
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol: Diccionario de Términos del Turismo: español-francés, francés-español
Autors: Aragón Cobo, M.; , Aragón, M.; Montserrat Planelles Iváñez; , Eurrutia, M.; Ruiz Quemoun, F.; , Planelles, M.; , Ruiz, F
Editorial: Editorial Ariel, S.A.
Data: 2009
ISBN: 978-84-344-3639-8
-
Títol: Aspects sémiotiques, linguistiques et socioculturels de la réception de la culture russe par les Français et les Espagnols
Autors: Sandakova, E.
Editorial: Peter Lang GmbH
Data: 2018
ISBN: 978-3-631-75747-5
-
Títol: Le périple du lexique français I. Évolution phonétique
Autors: Montserrat Planelles Iváñez
Editorial: Universitat d'Alacant
Data: 2018
ISBN: 978-84-9717-629-3
-
Títol: El juego de grupo como elemento educativo
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.
Editorial: Editorial CCS
Data: 2012
ISBN: 978-84-8316-021-3
-
Títol: Formación del profesorado en multiculturalidad y plurilingüismo.
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.; , Del Olmo Ibáñez, Mª Teresa
Editorial:
Data: 2022
ISBN: 9783631871829
DOI: https://doi.org/10.3726/b19488
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol del capítol: Erasmus+ et le réseau eTwinning : des espaces communicatifs au service de l"acquisition de l"oralité en cours de FLE
Autors: Parra-Simon, M. D. C.
Editorial:
Pàgines: 88 - 94
Data: 2023
ISBN:
Títol del llibre: Transforntalier·e·s. Le français langue de rencontre (s)
-
Títol del capítol: FLE 3.0, redes sociales y oralidad para hispanófonos
Autors: Parra-Simon, M. D. C.
Editorial: PETER LANG GMBH
Pàgines: 91 - 106
Data: 2023
ISBN:
Títol del llibre: L'appretissage des langues à l'ère du numérique: quelques réflexions empiriques sur des projets pédagogiques
DOI: 10.3726/b20167
-
Títol del capítol: Influencia del desarrollo psicomotor en el aprendizaje de la preescritura
Autors: Garcia-Tarraga, J. ; Gutiérrez Fresneda, R.
Editorial:
Pàgines: 329 - 337
Data: 2023
ISBN:
Títol del llibre: Educación siglo XXI: Nuevos retos, nuevas soluciones
-
Títol del capítol: PEAI - 4 años. Prueba de evaluación para la intervención y prevención de las dificultades escolares en Educación Infantil
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.
Editorial:
Pàgines: 21 - 34
Data: 2023
ISBN:
Títol del llibre: Educación siglo XXI: Nuevos retos, nuevas soluciones.
-
Títol del capítol: Conocimientos de los estudiantes de la mención de pedagogía terapéutica sobre la dislexia y su condicionamiento en el aprendizaje
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.
Editorial:
Pàgines: 119 - 121
Data: 2022
ISBN:
Títol del llibre: Redes-innovaestic 2022
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
-
Títol: Descubriendo Agost
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.
Tipus de participació:
Comunicación
Nom del congrés: EDUCA 23
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: A CORUÑA (A CORUÑA)
(ESPAÑA)
Data de celebració: 02/03/2023
-
Títol: Enseñanza y aprendizaje del francés con proyectos interdisciplinares en formación profesional
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.
Tipus de participació:
Comunicación
Nom del congrés: EDUCA 23
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: AMES (LA CORUÑA) (A CORUÑA)
(ESPAÑA)
Data de celebració: 02/03/2023
-
Títol: Interferencias pragmática: Análisis de la cortesía en la producción escrita de FLE y propuesta didáctica
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.
Tipus de participació:
Comunicación
Nom del congrés: EDUCA 2023
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: AEROPORTO LABACOLLA (CORUÑA, LA) (A CORUÑA)
(ESPAÑA)
Data de celebració: 02/03/2023
-
Títol: Medidas de prevención de las dificultades de aprendizaje en los estudiantes de Educación Primaria
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.
Tipus de participació:
Comunicación
Nom del congrés: EDUCA 2023
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: AMES (LA CORUÑA) (A CORUÑA)
(ESPAÑA)
Data de celebració: 02/03/2023
-
Títol: What makes an education flourish? How teacher' wellbeing, resilience and innovative teaching methodologies contribute to facing with the 21 st century challenges
Autors: Gutiérrez Fresneda, R.
Tipus de participació:
Póster
Nom del congrés: Education Congress Katowice 2022
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració:
(POLONIA)
Data de celebració: 17/11/2022