Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Grupo de Estudios sobre Publicidad Institucional, Política y Social (GEPIPS)

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2658

Memòries

Memòria anual
  • Publicidad institucional.
  • Publicidad social.
  • Publicidad política.
  • Publicidad y cambio social.
  • Comunicación pública.

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Sense dades.

 

Infraestructura rellevant disponible

Sense dades.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: Calidad de los contenidos audiovisuales (programáticos y publicitarios) dirigidos a la infancia. Diseño de un instrumento específico de medida
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 13/12/2004
    Data de finalització: 12/12/2007
  • Denominació del projecte: Los reclamos de salud en la publicidad de alimentos y la comprensión del consumidor.
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2016
    Data de finalització: 31/12/2017
  • Denominació del projecte: La mujer en la empresa publicitaria
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: TERCERO MIGRACION UXXI-INV
    Data d'inici: 01/01/2004
    Data de finalització: 31/12/2005
  • Denominació del projecte: Los valores sociales en los spots publicitarios emitidos en el año 2006
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2006
    Data de finalització: 31/12/2006
  • Denominació del projecte: Estrategias y eficacia de la comunicación en el turismo de la Comunidad Valenciana
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2012
    Data de finalització: 31/12/2012

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: La cocina de producto: seña de identidad y recurso de comunicación en la alta restauración en España
    Autors: Fernández-Poyatos, M.D.; Aguirregoitia-Martínez, A.; Bringas N L
    Revistes: Revista Latina de Comunicación Social
    Volum:
    Pàgines: 873 - 896
    Data: 2019
    ISSN: 1138-5820
    DOI: 10.4185/RLCS-2019-1362-45
  • Títol: La simplicidad como proceso creativo culinario: .unatendencia para el turismo gastron.mico en Espa.a?
    Autors: AguirreGoitia, Ainhoa; Fernández-Poyatos, M.D.
    Revistes: PASOS. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural
    Volum: 17
    Pàgines: 875 - 888
    Data: 2019
    ISSN: 1695-7121
    DOI: h t t p s : / / d o i . o r g / 1 0 . 2 5 1 4 5 / j . p a s o s . 2 0 1 9 . 1 7 . 0 6 2
  • Títol: The gestation of modern gastronomy in Spain (1900-1936).
    Autors: Aguirregoitia-Martínez, A.; Fernández-Poyatos, M.D.
    Revistes: Culture and history digital journal
    Volum: 6
    Pàgines: 1 - 11
    Data: 2017
    ISSN: 2253-797X
    DOI: http://dx.doi.org/10.3989/chdj.2017.019
  • Títol: La comunicación periodística de la gastronomía en España en el primer tercio del siglo XX (1900-1936)
    Autors: Fernández-Poyatos, M.D.; Aguirregoitia-Martínez, A.
    Revistes: Vivat Academia
    Volum:
    Pàgines: 78 - 97
    Data: 2017
    ISSN: 1575-2844
    DOI: https://doi.org/10.15178/va.2017.0.78-96
  • Títol: Los movimientos sociales en las agendas mediática y política en España: el caso de la PAH
    Autors: FELIU ALBALADEJO, A.; Moltó Berenguer, C.
    Revistes: OBETS. Revista de Ciencias Sociales
    Volum:
    Pàgines: 165 - 185
    Data: 2016
    ISSN: 1989-1385
    DOI: 10.14198/OBETS2016.11.1.07
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Alicante University
    Autors: Feliu-García, E.; Piqueras Moreno, J.
    Editorial: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alicante
    Data: 1995
    ISBN: 84-7908-227-5
  • Títol: La Universidad de Alicante
    Autors: Feliu-García, E.; Piqueras Moreno, J.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Data: 1995
    ISBN: 8479082267
  • Títol: La Universitat d¿Alacant
    Autors: Feliu-García, E.; Piqueras Moreno, J.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Data: 1995
    ISBN: 84-7908-228-3
  • Títol: L`Université d`Alicante
    Autors: Feliu-García, E.; Piqueras Moreno, J.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Data: 1995
    ISBN:
  • Títol: Los lenguajes de la Publicidad
    Autors: Feliu-García, E.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Data: 1984
    ISBN: 846003559X
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: La davallada publicitària. Els temps convulsos: 1936-1939
    Autors: Fernández-Poyatos, M.D.
    Editorial: Sàpiens
    Pàgines: 201 - 225
    Data: 2021
    ISBN: 978-84-09-28434-4
    Títol del llibre: Història de la publicitat de Catalunya
  • Títol del capítol: Las prácticas voluntarias no puntuables: un complemento al proceso de enseñanzaaprendizajedel alumnado
    Autors: González-Díaz, C.; Iglesias-García,M.; FELIU ALBALADEJO, A.; FELIU, A.
    Editorial: Editorial Octaedro, S.L.
    Pàgines: 1053 - 1063
    Data: 2020
    ISBN: 978-84-18348-11-2
    Títol del llibre: La docencia en la Enseñanza Superior. Nuevas aportaciones desde la investigación e innovación educativas.
  • Títol del capítol: Xarxa Comunic@ndoUA. Videotutorial de apoyo al alumnado
    Autors: Iglesias-García,M.; González-Díaz, C.; López Deltell, V.; Cánovas Galvany, R.; Albert Brotons, M.; Vilaplana-Aparicio, MJ; Vilaplana-Aparicio, M.; Martínez Gras, Rodolfo; Martinez Gras, R.; Cao Cabeza de Vaca, G.; López Ramón, J.
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
    Pàgines: 1499 - 1514
    Data: 2019
    ISBN: 978-84-09-07185-2
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2019. Libro de Actas
  • Títol del capítol: El sabor dulce de la cultura: la publicidad de Nestlé (1878-1966)
    Autors: Fernández-Poyatos, M.D.
    Editorial: Servei de Publicacions Universitat d'Alacant
    Pàgines: 95 - 128
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-1302-006-8
    Títol del llibre: Ciencia y color en los álbumes de Nestlé. Medio siglo de publicidad y cultura (1921-1966)
  • Títol del capítol: Promoción y publicidad: los álbumes de Nestlé
    Autors: Feliu-García, E.
    Editorial: Servei de Publicacions Universitat d'Alacant
    Pàgines: 39 - 93
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-1302-006-8
    Títol del llibre: Ciencia y color en los álbumes de Nestlé. Medio siglo de publicidad y cultura (1921-1966)