Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Enfermería Clínica (EC)

@*@(persona.Nombre)*@

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències de la Salut
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2120
Telèfon:
+34 96 590 3518

Memòries

Memòria anual
  • Enfermería y Seguridad del Paciente.
  • Enfermería Clínica y Biológica.
  • Enfermería y Educación.
  • Entorno de Aprendizaje Clínico.
  • Tecnologías del Aprendizaje y el Conocimiento en Salud.
  • Fundamentos de Enfermería y Cuidados en el Adulto.
  • Enfermería y Antropología Biológica y de la Salud.
  • Enfermería y Derecho a la Salud de la Mujer.

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Projecte d'investigació: QUALMENT (Quality Mentorship for Developing Competent Nursing Students) -Mentoría de qualitat per a la preparació d'estudiants d'infermeria competents-. Finançat per la Comissió Europea (Erasmus +). Setembre 2018-Desembre 2020. Website: http://qualment.be Twitter:@QualMentProject

L'objectiu principal de QualMent és conèixer en profunditat la situació actual de la mentoría/tutoria clínica de l'alumnat d'infermeria a Europa, per a posteriorment dissenyar un catàleg de bones pràctiques en la tutoria clínica que contemple les competències comunes i la diversitat cultural dels nostres entorns d'aprenentatge en el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior.

Projecte d'investigació: SLIPPS (Sharing LearnIng from Practice to improve Patient Safety) -Compartint l'aprenentatge de la pràctica per a millorar la seguretat del pacient-. Finançat per la Comissió Europea (Erasmus +). Setembre 2016-Setembre 2019. Website: https://www.slipps.eu Twitter:@slipps_eu

SLIPPS es presenta com un projecte europeu multidisciplinari sobre seguretat del pacient, que pretén contribuir donant resposta al repte de millorar la formació i la pràctica en seguretat del pacient en el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior.

 

 

Infraestructura rellevant disponible

Sense dades.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: QUALITY MENTORSHIP FOR DEVELOPING COMPETENT NURSING STUDENTS
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/09/2018
    Data de finalització: 31/12/2020
  • Denominació del projecte: SHARING LEARNING FROM PRACTICE TO IMPROVE PATIENT SAFETY
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/09/2016
    Data de finalització: 31/08/2019
  • Denominació del projecte: MIGRANT TRAINING IN CAREGIVING
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 31/12/2019
    Data de finalització: 30/12/2021
  • Denominació del projecte: Estudios de los estilos cognitivos visuales y su relación con el aprendizaje
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 13/08/2008
    Data de finalització: 14/09/2008
  • Denominació del projecte: OBTENCION DE PATRONES FENOMENOLOGICOS DEL DOLOR CRONICO: TIPOS DE DOLOR CRÓNICO Y SU APLICACIÓN CLÍNICA Y ANTROPOLÓGICA
    Competitiu: No
    Europeu: No
    Públic: No
    Entitat/s financadora/es: FUNDACION GASPAR CASAL
    Data d'inici: 12/11/2009
    Data de finalització: 12/11/2011

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Shared learning from national to international contexts: a research and innovation collaboration to enhance education for patient safety.
    Autors: Steven, A.; Tella, S.; Turunen, H.; Vizcaya-Moreno, M.F.; Perez, R. M.; Pérez-Cañaveras, RM; Porras, J.; Bagnasco, A.; Sasso, L.; Myhre, K.; Sara-aho, A.
    Revistes: Journal of Research in Nursing
    Volum: 24
    Pàgines: 149 - 164
    Data: 2019
    ISSN: 1744-9871
    DOI: https://doi.org/10.1177/1744987118824628
  • Títol: Shared learning from national to international contexts: a research and innovation collaboration to enhance education for patient safety.
    Autors: Steven, A.; Tella, S.; Turunen, H.; Vizcaya-Moreno, M.F.; Perez, R. M.; Pérez-Cañaveras, RM; Porras, J.; Bagnasco, A.; Sasso, L.; Myhre, K.; Sara-aho, A.
    Revistes: Journal of Research in Nursing
    Volum: 24
    Pàgines: 149 - 164
    Data: 2019
    ISSN: 1744-9871
    DOI: https://doi.org/10.1177/1744987118824628
  • Títol: PRN Medicines Management for Psychotropic Medicines in Long-Term Care Settings: A Systematic Review
    Autors: Vaismoradi, M.; Vizcaya-Moreno, M.F.; Vizcaya-Moreno, F.; Sletvold, H.; Jordan, S.
    Revistes: Pharmacy
    Volum: 7
    Pàgines: 157 -
    Data: 2019
    ISSN: 2226-4787
    DOI: https://doi.org/10.3390/pharmacy7040157
  • Títol: Medication Errors Involving Nursing Students: A Systematic Review.
    Autors: Vizcaya-Moreno, M.F.; Asensi-Vicente, Javier; Jiménez-Ruiz, Ismael; Vizcaya-Moreno, M. Flores
    Revistes: Nurse Educator
    Volum: 43
    Pàgines: E1 - E5
    Data: 2018
    ISSN: 0363-3624
    DOI: 10.1097/NNE.0000000000000481
  • Títol: The Impact of a Phone Assistance Nursing Program on Adherence to Home Exercises and Final Outcomes in Patients Who Underwent Shoulder Instability Surgery: A Randomized Controlled Study.
    Autors: Martinez-Rico, S.; Lizaur-Utrilla, A.; Sebastia-Forcada, E.; Vizcaya-Moreno, M.F.; De Juan, J.; De Juan Herrero, J.
    Revistes: Orthopaedic Nursing
    Volum: 37
    Pàgines: 372 - 378
    Data: 2018
    ISSN: 0744-6020
    DOI: 10.1097/NOR.0000000000000501
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: DEVELOPMENT OF AN EVIDENCE-BASED NURSE MENTOR"S COMPETENCE MODEL.
    Autors: Mikkonen, K; Tomietto, M; Kääriäinen, M; Oikarainen, A; Tuomikoski, A. M; Riklikiene, O; Juskauskiene, E.; Vizcaya-Moreno, M.F.; Perez, R. M.; Pérez-Cañaveras, RM; De Raeve, P; Filej, B; Plazar, N.; Cuk, V.; Kaucic, B.M.
    Editorial: College of Nursing in Celje
    Data: 2019
    ISBN: 978-961-6889-35-3
  • Títol: Guía de Actuación de Enfermería: Manual de procedimientos
    Autors: Domingo, M; Gomez, J.; et al.
    Editorial: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat.
    Data: 2003
    ISBN: 84-482-3614-9
  • Títol: Guía práctica de primeros auxilios en adultos.
    Autors: Vizcaya, M.F.; Fuentes, M.A.; Domínguez, JM.; Vizcaya-Moreno, M.F.; Lillo, M.; SORIANO, S
    Editorial: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alicante
    Data: 2003
    ISBN: 84-7908-737-4
  • Títol: How we Teach Recognizing Images in Histology.
    Autors: De Juan, J.; De Juan; Perez, R. M.; J. And PEREZ
    Editorial: Formatex
    Data: 2003
    ISBN: 84-607-6699-3
  • Títol: Búsqueda bibliográfica en enfermería y otras ciencias de la salud. Bases de datos en Internet.
    Autors: Richart-Martínez, M.; Richart, M; Cabrero-García, J.; Cabrero, J; Tosal, B.; Romá-Ferri, M.T.; Romá, M.T.; Vizcaya-Moreno, M.F.; Vizcaya, M.F.
    Editorial: Universidad de Alicante
    Data: 2001
    ISBN: 84-7908-613-0
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: Aprendizaje clínico en enfermería: conectando con la Generación Z.
    Autors: Vizcaya-Moreno, M.F.; Vizcaya Moreno, María Flores; Perez, R. M.; Pérez Cañaveras, Rosa María; Hernández Ortuño, Antonio; Corral Noguera, A.B.; Corral Noguera, Ana Belén; Domingo, M; Domingo Pozo, Manuela; Molina Ribera, Juan; Zamora-Soler, JA.; Zamora Soler, José Ángel; Guevara Vera, Emilia; De Juan, A.; Heras Cruz, Antonio; De Juan Pérez, Alba Isabel
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
    Pàgines: 484 - 485
    Data: 2020
    ISBN: 978-84-09-20651-3
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2020. Libro de actas / XARXES-INNOVAESTIC 2020. Llibre d`actes
  • Títol del capítol: Memoria de la Red 'Aprendizaje clínico en enfermería: conectando con la Generación Z¿.
    Autors: Vizcaya-Moreno, M.F.; Vizcaya Moreno, María Flores; Perez, R. M.; Pérez Cañaveras, Rosa María; Hernández Ortuño, Antonio; Corral Noguera, A.B.; Corral Noguera, Ana Belén; Domingo, M; Domingo Pozo, Manuela; Molina Ribera, Juan; Zamora-Soler, JA.; Zamora Soler, José Ángel; Guevara Vera, Emilia; De Juan, A.; Heras Cruz, Antonio; De Juan Pérez, Alba Isabel
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
    Pàgines: 145 - 152
    Data: 2020
    ISBN: 978-84-09-24478-2
    Títol del llibre: Memòries de les xarxes d"investigació en docència universitàriapertanyent al ProgramaXarxes-I3CE d"Investigació en docènciauniversitària del curs 2019-20 / Memorias de las redes de investigac
  • Títol del capítol: Ana¿lisis de la perspectiva de ge¿nero en el programa de Fundamentos de Enfermeri¿a II. 
    Autors: Vizcaya-Moreno, M.F.; Pérez Cañaveras, Rosa M.; Perez, R. M.; Vizcaya-Moreno, M. Flores; De Juan, J.; Berrutti Acquadro, Lucía; de Juan Pérez, Alba I.; Chbab, Habiba; De Juan Herrero, Joaquín
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
    Pàgines: 298 - 299
    Data: 2019
    ISBN: 978-84-09-07185-2
    Títol del llibre: REDES-INNOVAESTIC 2019. Libro de Actas
  • Títol del capítol: Country Validation of the CLES-Scale: Linguistic and Cultural Perspectives.
    Autors: Vizcaya-Moreno, M.F.; Perez, R. M.; Pérez-Cañaveras, RM
    Editorial: Springer International Publishing
    Pàgines: 31 - 45
    Data: 2018
    ISBN: 978-3-319-63648-1
    Títol del llibre: The CLES-Scale: An Evaluation Tool for Healthcare Education.

    DOI: 10.1007/978-3-319-63649-8
  • Títol del capítol: El debriefing como herramienta de aprendizaje tras la simulación clínica. Evaluación mediante la herramienta Dash.
    Autors: García Aracil N.; García Aracil, Noelia; Jose Alcaide L.; José Alcaide, Lourdes, Aguilar Rojo, Alicia Moreno, Jose Ignacio; Juan Zamora Soler, José Angel; Castejón de la Encina, Mª Elena; Castejón de la Encina ME, Muñoz Mendoza CL; Zamora-Soler, JA.
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) de la Universidad de Alicante
    Pàgines: 273 - 274
    Data: 2018
    ISBN: 978-84-697-9429-6
    Títol del llibre: XARXES-INNOVAESTIC 2018. Llibre d`Actes / REDES-INNOVAESTIC 2018. Libro de Actas.