PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
-
Títol: Relationship between academic goals and prosocial behaviour in social work university students
Autors: Suriá, R.; Villegas, E.
Revistes: Cuadernos de Trabajo Social
Volum:
Pàgines: -
Data:
ISSN: 0214-0314
-
Títol: Aportes de la danza contemporánea al estado afectivo-emocional y psicológico de mujeres inmigrantes víctimas de violencia machista.
Autors: Vera Esteban, M. C.; Cardona-Moltó, M. C.
Revistes: Estudos Feministas
Volum: En prensa
Pàgines: -
Data: 2022
ISSN: 0104-026X
-
Títol: Internet Use and Online Behaviour of Adults with Intellectual Disability: Support Workers` Perceptions, Training and Risk Mediation
Autors: Gómez-Puerta, M.; Chiner, E.
Revistes: Disability and Society
Volum: 0
Pàgines: 1 - 14
Data: 2021
ISSN: 0968-7599
DOI: https://doi.org/10.1080/09687599.2021.1874300
-
Títol: Autoconcepto de mujeres migrantes maltratadas víctimas de violencia machista: una propuesta educativa para ayudar a recuperar el equilibrio emocional a través de la danza.
Autors: Vera Esteban, M. C.; Cardona-Moltó, M. C.
Revistes: Estudios Pedagogicos
Volum: 46
Pàgines: 421 - 445
Data: 2020
ISSN: 0716-050X
-
Títol: Empoderamiento y rendimiento académico en estudiantes de educación secundaria obligatoria con y sin discapacidad
Autors: Suriá, R.; Villegas, E.
Revistes: Anuario de Psicologia
Volum: 50
Pàgines: -
Data: 2020
ISSN: 0066-5126
DOI: https://doi.org/10.1344/ANPSIC2020.50.2
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol: Atención a las necesidades específicas de apoyo educativo en la Educación Primaria.
Autors: Gómez-Puerta, M.
Editorial: Amazon
Data: 2019
ISBN: 9781070931029
-
Títol: Guia turistica de Elche en lectura facil para personas con discapacidad intelectual.
Autors: Gómez-Puerta, M.; , García-Martínez, M. P.; , Asociacion APSA
Editorial: CEE Limencop, S.L.
Data: 2014
ISBN: 9788494227714
-
Títol: Tourism in Elche. An Easy-read Guide (for people with intellectual disabilities).
Autors: , Asociacion APSA; , García-Martínez, M. P.; Gómez-Puerta, M.
Editorial: CEE Limencop, S.L.
Data: 2014
ISBN: 9788494227738
-
Títol: Turisme a Elx. Una guia en lectura fàcil (per a persones amb discapacitat intel·lectual)
Autors: , García-Martínez, M. P.; , Asociacion APSA; Gómez-Puerta, M.
Editorial: CEE Limencop, S.L.
Data: 2014
ISBN: 9788494227721
-
Títol: Diagnòstic psicopedagògic
Autors: Chiner, E.; Cardona-Moltó, M. C.; Lattur-Devesa, A.
Editorial: Editorial ECU
Data: 2006
ISBN: 84-8454-542-3
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol del capítol: Apoyo al alumnado con altas capacidades intelectuales en las universidades españolas
Autors: Gómez-Puerta, M.; Chiner, E.; , Rodríguez Rodríguez, R.; Domínguez Santos, Susana; , GÓMEZ MARTÍNEZ, ÁNGELES
Editorial:
Pàgines: 1 - 13
Data: 2022
ISBN:
Títol del llibre: Libro Octaedro título pendiente
-
Títol del capítol: Education for gender equality in teacher preparation: Gender mainstreaming policy and practice in Spanish higher education.
Autors: Cardona-Moltó, M. C.; Miralles, C.
Editorial: IGI GLOBAL
Pàgines: -
Data: 2022
ISBN:
Títol del llibre: Education as the Driving Force of Equality for the Marginalized.
-
Títol del capítol: Perspectivas de los estudiantes sobre las estrategias docentes utilizadas durante el confinamiento por le COVID-19.
Autors: Chiner, E.; Gómez-Puerta, M.
Editorial:
Pàgines: 1 - 10
Data: 2022
ISBN:
Títol del llibre: Avances en Ciencias de la Educación. Volumen II.
-
Títol del capítol: Respuesta educativa adaptada al alumnado con dislexia en la Educación Superior: fortalezas y debilidades.
Autors: Gómez-Puerta, M.; Chiner, E.; Cardona-Moltó, M. C.; Royán Oliva, Yolanda
Editorial: Thomson Reuters Aranzadi
Pàgines: 1 - 10
Data: 2022
ISBN:
Títol del llibre: International Handbook of Innovation and Assessment of the Quality of Higher Education and Research
-
Títol del capítol: Servicios de apoyo a la inclusión: análisis del contexto universitario español e internacional.
Autors: Gómez-Puerta, M.; Chiner, E.; , R. I. Rodríguez Rodríguez; , GÓMEZ MARTÍNEZ, ÁNGELES; Domínguez Santos, Susana
Editorial: Dykinson
Pàgines: 1 - 11
Data: 2022
ISBN:
Títol del llibre: Innovación pedagógica, calidad y TIC en contextos formativos.
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
-
Títol: MIEMBRO DE LOS COMITÉS CIENTÍFICO INTERNACIONAL y EVALUADOR
Autors: Gómez-Puerta, M.
Tipus de participació:
Comité científico
Nom del congrés: XVIII Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria (REDES 2020) y el IV Workshop Internacional de Innovación en Enseñanza Superior y TIC (INNOVAESTIC 2020).
Tipus d'esdeveniment: Europeo
Ciutat de celebració:
Data de celebració: 04/06/2020
-
Títol: An examination of school teachers\u0027 perceptions of and attitudes toward the inclusion of students with visual impairments in Spain
Autors: Cardona-Moltó, M. C.; , Herrero-Ortín, T. M.
Tipus de participació:
Ponencia invitada
Nom del congrés: 2018 International Conference on Inclusion
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Bucharest
(BULGARIA)
Data de celebració: 26/06/2018
-
Títol: Measuring students\u0027 perceptions of gender equality in teacher education.
Autors: Miralles, C.; Cardona-Moltó, M. C.; Chiner, E.
Tipus de participació:
Ponencia invitada
Nom del congrés: 2018 International Conference on Inclusion
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Bucharest
(BULGARIA)
Data de celebració: 26/06/2018
-
Títol: Student teachers\u0027 perspectives of program coherence with the standard of diversity: A comparative international study.
Autors: Cardona-Moltó, M. C.; , Abery, B. H.; , Tichá, R.
Tipus de participació:
Ponencia invitada
Nom del congrés: 2018 International Conference on Inclusion
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Bucharest
(BULGARIA)
Data de celebració: 26/06/2018
-
Títol: Teachers, counselors, and principals\u0027 professional knowledge and perceptions of the inclusion of students with SEN in secondary schools: A critical examination.
Autors: Cardona-Moltó, M. C.; López Ruiz, E.; Chiner, E.
Tipus de participació:
Ponencia invitada
Nom del congrés: 2018 International Conference on Inclusion
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Bucharest
(BULGARIA)
Data de celebració: 26/06/2018