PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
-
Títol: Enhancing Multimodal Interaction and Communicative Competence through Task-Based Language Teaching (TBLT) in Synchronous Computer-Mediated Communication (SCMC)
Autors: Belda-Medina, J.
Revistes: Education Sciences
Volum: 11
Pàgines: 723 - 735
Data: 2021
ISSN: 2227-7102
DOI: https://doi.org/10.3390/educsci11110723
RUA: http://hdl.handle.net/10045/119390
-
Títol: Promoting inclusiveness, creativity and critical thinking through digital storytelling among EFL teacher candidates
Autors: Belda-Medina, J.
Revistes: International Journal of Inclusive Education
Volum: 26
Pàgines: 109 - 123
Data: 2022
ISSN: 1360-3116
DOI: https://doi.org/10.1080/13603116.2021.2011440
RUA: http://hdl.handle.net/10045/120140
-
Títol: The Effect of Multiplayer Video Games on Incidental and Intentional L2 Vocabulary Learning: The Case of Among Us
Autors: Calvo-Ferrer, J.R.; Belda-Medina, J.
Revistes: Multimodal Technologies and Interaction
Volum: 5
Pàgines: 80 - 92
Data: 2021
ISSN: 2414-4088
DOI: https://doi.org/10.3390/mti5120080
RUA: https://www.mdpi.com/2414-4088/5/12/80
-
Títol: ICTs and Project-Based Learning (PBL) in EFL: Pre-service Teachers` Attitudes and Digital Skills
Autors: Belda-Medina, J.
Revistes: International Journal of Applied Linguistics & English Literature (Online)
Volum: 10
Pàgines: 63 - 70
Data: 2021
ISSN: 2200-3452
-
Títol: Digital Game-based Language Learning (DGBL): An Analysis of Polish and Spanish Teacher Candidates" Knowledge and Attitudes
Autors: Belda-Medina, J.; Poveda-Balbuena, M. L.
Revistes: Theory and Practice of Second Language Acquisition
Volum: 10
Pàgines: 1 - 16
Data: 2024
ISSN: 2450-5455
DOI: http://dx.doi.org/10.31261/tapsla
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol: La terminología de la informática e Internet y su traducción.
Autors: Belda-Medina, J.
Editorial: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alicante
Data: 2002
ISBN: 84-7908-704-8
-
Títol: Videojuegos y [para]traducción: Aproximación a la práctica localizadora
Autors: Méndez González, R.; Calvo-Ferrer, J.R.
Editorial: Comares
Data: 2017
ISBN: 978-84-9045-625-5
-
Títol: Grammar in Gobbets: A Guide to English Grammar and Usage.
Autors: Campos-Pardillos, M. A.; Lillo, A.; Pina-Medina, V.
Editorial: Editorial Aguaclara
Data: 2002
ISBN: 84-8018-217-2
-
Títol: Education for Seniors in Europe
Autors: Belda-Medina, J.; , Bru Ronda, C.
Editorial: Universidad Comenius de Bratislava
Data: 2017
ISBN: 978-80-223-4273-5
-
Títol: La creatividad lingüística. Un estudio basado en la novela A Clockwork Orange de Anthony Burgess.
Autors: Pina-Medina, V.
Editorial: Secretariado de Publicaciones de la Universidad de Alicante
Data: 2002
ISBN: 84-7908-693-9
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
-
Títol del capítol: Valores culturales compartidos al principio de la pandemia de COVID-19. Un análisis de anuncios de TV americanos y españoles
Autors: Pacheco, R.
Editorial: Egregius ediciones
Pàgines: 1795 - 1795
Data: 2021
ISBN:
Títol del llibre: Universidad, innovación e investigación ante el horizonte 2030
-
Títol del capítol: Introducción al análisis del discurso en la era digital
Autors: Belda-Medina, J.; , Casañ-Pitarch, Ricardo
Editorial: Comares
Pàgines: 11 - 14
Data: 2020
ISBN:
Títol del llibre: Análisis del discurso en la era digital. Una recopilación de casos de estudio
-
Títol del capítol: Mayores digitales plurilingües. El impacto del uso de la mensajería instantánea (IM) sobre la ansiedad idiomática en el aprendizaje del inglés
Autors: Belda-Medina, J.
Editorial: Comares
Pàgines: 127 - 139
Data: 2020
ISBN:
Títol del llibre: Enseñanza-aprendizaje de lenguas en la era digital: investigación e innovación educativa
RUA: http://hdl.handle.net/10045/115961
-
Títol del capítol: Some Remarks on the Idiosyncrasy of Serious Games and its Effects on Research Results
Autors: Calvo-Ferrer, J.R.
Editorial: Academic Conferences and Publishing International Limited
Pàgines: 137 - 142
Data: 2019
ISBN:
Títol del llibre: Proceedings of the 13th European Conference on Games Based Learning
-
Títol del capítol: El impacto del aprendizaje basado en proyectos (PBL) sobre las destrezas lingüísticas y digitalesde los estudiantes de Educación en ESL y CLIL
Autors: Belda-Medina, J.
Editorial: Editorial Octaedro, S.L.
Pàgines: 1014 - 1023
Data: 2018
ISBN:
Títol del llibre: El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
-
Títol: Exploring the effect of the video game Among Us on incidental and intentional vocabulary learning: An ongoing study
Autors: Calvo-Ferrer, J.R.; Belda-Medina, J.
Tipus de participació:
Comunicación
Nom del congrés: 32nd International Conference on Foreign/Second Language Acquisition
Tipus d'esdeveniment: Europeo
Ciutat de celebració: Szczyrk
(POLONIA)
Data de celebració: 20/05/2021
-
Títol: Valores culturales compartidos al principio de la pandemia de COVID-19. Un análisis de anuncios de TV americanos y españoles
Autors: Pacheco, R.
Tipus de participació:
Ponencia
Nom del congrés: Congreso Internacional NODOS del Conocimiento
Tipus d'esdeveniment: Europeo
Ciutat de celebració:
Data de celebració: 10/12/2020
-
Títol: Raising intercultural competence and ELF-awareness through digital storytelling in a Task-based Language Learning and Teaching (TBLT) methodology
Autors: Belda-Medina, J.
Tipus de participació:
Comunicación
Nom del congrés: ENRICH-2021 1st International Conference on ELF-aware Practices for Inclusive Multilingual Classrooms
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Hellenic Open University Athen
(GRECIA)
Data de celebració: 03/12/2021
-
Títol: Rethinking the future: the integration of chatbots as artificial intelligence virtual tutors into language learning mobile apps
Autors: Belda-Medina, J.; Calvo-Ferrer, J.R.
Tipus de participació:
Comunicación
Nom del congrés: 8th edition LINGBaW International Conference: Hierarchies, Boundaries and Continua in Linguistics
Tipus d'esdeveniment: Europeo
Ciutat de celebració: University of Lublin
(POLONIA)
Data de celebració: 14/10/2021
-
Títol: The effects of using Augmented Reality (AR) on receptive vocabulary knowledge among EFL students
Autors: Belda-Medina, J.
Tipus de participació:
Comunicación
Nom del congrés: 18th International Conference of the Asia Association of Computer-Assisted Language Learning
Tipus d'esdeveniment: Internacional
Ciutat de celebració: Hoa Sen University (HSU) Ho Chi Minh City
(VIETNAM)
Data de celebració: 26/11/2021