RELEVANT CONTRIBUTIONS IN JOURNALS
-
Title: Acculturation, shopping acculturation, and shopping motives of International Residential Tourists
Authors: De-Juan-Vigaray, M.D.; , Garau-Vadell; , Sesé, A.
Journals Tourism Management
Volume: 83
Pages: 104229 -
Date: 2021
ISSN: 0261-5177
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2020.104229
-
Title: Encouraging Undergraduate Marketing Students to Reflect on Critical Thinking and the Digital Gender Divide
Authors: , González-Gascón, E.; De-Juan-Vigaray, M.D.
Journals European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education (Online)
Volume: 11
Pages: 933 - 952
Date: 2021
ISSN: 2254-9625
DOI: https://doi.org/10.3390/ejihpe11030069
-
Title: Extending the offshoring literature to explain backshoring: An application to the Spanish footwear industry
Authors: Martínez Mora, C.; , Martínez-Mora, Carmen; , Merino, Fernando
Journals Growth and Change
Volume:
Pages: 1 - 21
Date: 2021
ISSN: 0017-4815
DOI: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/grow.12498
-
Title: Social Commerce: Is interpersonal trust formation similar between USA and Spain?
Authors: Quin, Li; De-Juan-Vigaray, M.D.
Journals Journal of Retailing and Consumer Services
Volume: 62
Pages: 102642 -
Date: 2021
ISSN: 0969-6989
DOI: DOI 10.1016/j.jretconser.2021.102642.
-
Title: Consequences of sustainable innovations on the reshoring drivers" framework"
Authors: Martínez Mora, C.; , Martínez-Mora, Carmen; , Merino, Fernando
Journals Journal of Manufacturing Technology Management
Volume: 31
Pages: 1373 - 1390
Date: 2020
ISSN: 1741-038X
DOI: https://doi.org/10.1108/JMTM-12-2019-0426
RELEVANT PUBLISHED BOOKS
-
Title: Fundamentos de marketing
Authors: De-Juan-Vigaray, M.D.
Editorial: Publicaciones de la Universidad de Alicante
Date: 2017
ISBN: 978-84-9717-513-5
-
Title: Fonaments del Màrqueting
Authors: De-Juan-Vigaray, M.D.
Editorial: Universitat d'Alacant. Servei de Llengües i Cultura.
Date: 2015
ISBN: 978-84-9717-354-4
-
Title: Valores y Estilos de Vida de los Consumidores. Cómo entenderlos y medirlos.
Authors: , Sarabia-Sanchez, F.J; De-Juan-Vigaray, M.D.; González, Ana Mª
Editorial: Ediciones Pirámide
Date: 2009
ISBN: 978-84-368-2315-8
-
Title: Comercialización y Retailing: Distribución Comercial Aplicada. 1ª edición
Authors: De-Juan-Vigaray, M.D.
Editorial: Prentice-Hall
Date: 2004
ISBN: 978-84-205-4372-7
-
Title: La Promoción de Ventas: Variable Clave del Marketing. 2ª edición.
Authors: De-Juan-Vigaray, M.D.; , Rivera, J.
Editorial: ESIC (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing)
Date: 2002
ISBN: 84-7356-299-2
RELEVANT PUBLISHED BOOK CHAPTERS
-
Book chapter title: La industria
Authors: Fuster García, Begoña; Martínez Mora, C.
Editorial: Editorial Tirant Humanidades (Valencia)
Pages: 121 - 155
Date: 2023
ISBN:
Book title: El impacto de la pandemia en las economías española y alicantina
-
Book chapter title: Aplicación del cuestionario de competencias genéricas individuales (CCGI) para pensamiento crítico (PC) en el ámbito del marketing
Authors: , González-Gascón, E.; De-Juan-Vigaray, M.D.
Editorial: Thomson Reuters-Aranzadi
Pages: 239 - 254
Date: 2022
ISBN:
Book title: Investigar hoy en la Universidad de mañana
-
Book chapter title: Brecha digital de género: Herramientas para reforzar el pensamiento crítico del alumnado de marketing
Authors: De-Juan-Vigaray, M.D.; González Gascón, Elena
Editorial: Tirant lo Blanch Editorial
Pages: 105 - 115
Date: 2022
ISBN:
Book title: Investigación e Innovación con TAC en educación mediática: retos, experiencias y brecha digital en entornos pedagógicos emergentes
-
Book chapter title: Brecha digital de género: Herramientas para reforzar el pensamiento crítico del alumnado de marketing.
Authors: De-Juan-Vigaray, M.D.; González Gascón, Elena
Editorial: Tirant lo Blanch Editorial
Pages: 105 - 115
Date: 2022
ISBN:
Book title: Investigación e Innovación con TAC en educación mediática: retos, experiencias y brecha digital en entornos pedagógicos emergentes
-
Book chapter title: ¿Cómo puedo reducir mi huella de carbono? Reto para el alumnado del Grado en Turismo de la Universidad de Alicante
Authors: Cortés Samper, Carlos; Such, M.P.; Espinosa, A. I.; De-Juan-Vigaray, M.D.; Navalón-García, R.; López-Jiménez, Juan
Editorial:
Pages: 333 - 334
Date: 2022
ISBN:
Book title: REDES-INNOVAESTIC 2022. Libro de actas
RELEVANT CONFERENCE PAPERS
-
Title: The role of influencer marketing in omnichannel customer journeys
Authors: , Cocco, H.; De-Juan-Vigaray, M.D.
Type of participation:
Comunicación
Conference name: CERR 2023 Colloquium on European Research in Retailing
Event type: Internacional
City of performance: Portsmouth
(REINO UNIDO (Gran Bretaña e Irlanda del Norte))
Date of performance: 22/06/2023
-
Title: Diferencias de género en el comportamiento de reciclaje: las mujeres reciclan más
Authors: , González-Gascón, Elena; De-Juan-Vigaray, M.D.
Type of participation:
Comunicación
Conference name: ICONedu. 2nd International Congress: Education and Knowledge. [Congreso Internacional: Educación Y Conocimiento]
Event type: Internacional
City of performance: Alicante (ALICANTE)
(ESPAÑA)
Date of performance: 01/06/2023
-
Title: Offshoring de servicios: repercusiones en la estructura productiva y el empleo en los servicios
Authors: Fuster, B.; Martínez Mora, C.
Type of participation:
Ponencia
Conference name: XXVI Congreso Internacional de Economía Aplicada
Event type: Internacional
City of performance: MADRID (ALMERÍA)
Date of performance: 04/07/2012
-
Title: Offshoring de Servicios en la Economía Española
Authors: Martínez Mora, C.; Fuster, B.
Type of participation:
Ponencia
Conference name: ASEPELT 2010
Event type: Internacional
City of performance: San Vicente del Raspeig (ALICANTE)
Date of performance: 16/06/2010
-
Title: How channel innovation accelerates brand development
Authors: , Martínez Ribes, LL.; De-Juan-Vigaray, M.D.
Type of participation:
Ponencia
Conference name: 6th International Colloquium -Academy of Marketing SIG on Brand, Identity and
Event type: Internacional
City of performance: Barcelona (BARCELONA)
Date of performance: 09/04/2010