Ir a cuerpo
Logo UA
Grups d'investigació
  Educació Inclusiva i Tecnologia (IncluTIC)

@*@(persona.Nombre)*@

Dades generals

Àrea de coneixement:
Ciències Socials i Jurídiques
Web:
Correu electrònic:
Telèfon:
+34 965903400 x 2904

Memòries

Memòria anual
  • La robòtica social assistida en alumnat amb Trastorn de l'Espectre Autista i necessitats educatives especials.
  • La realitat virtual com a eines d'aprenentatge en alumnat amb Trastorn de l'Espectre Autista i necessitats educatives especials.
  • La realitat augmentada com a eines d'aprenentatge en alumnat amb Trastorn de l'Espectre Autista i necessitats educatives especials.
  • La intel·ligència artificial com a eina d'aprenentatge i avaluació en alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.
  • L'Educació Inclusiva i el disseny universal per a l'aprenentatge (DUA).
  • Els mitjans audiovisuals i les tecnologies com a recurs didàctic en contextos educatius.

 

 

Serveis que ofereixen

Sense dades.

 

Resultats

Sense dades.

 

Infraestructura rellevant disponible

Sense dades.

 

PARTICIPACIÓ EN PROJECTES DE RECERCA (DESTACATS)
  • Denominació del projecte: Design, creation and development of the Scientific Observatory for School AttendanceVAL
    Referència: 2022-1-ES01-KA220-SCH-000088733
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/09/2022
    Data de finalització: 31/08/2025
  • Denominació del projecte: ACCESSIBLE LEARNING DESIGN, IMPLEMENTATION AND ACCREDITATIONVAL
    Referència: 562155-EPPKA3-2015-ES-3425(001/001)
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/01/2016
    Data de finalització: 31/12/2018
  • Denominació del projecte: ASSESSING AND RECOGNISING THE PRIOR LEARNING OF MIGRANTS. BRIDGING THE GAP AND PAVING THE ROAD TO EDUCATIONAL AND SOCIAL INTEGRATIONVAL
    Referència: 580211-ES-EPPKA3-IPI-SOC(2016-2791)
    Competitiu:
    Europeu:
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: EUROPEAN COMMISSION
    Data d'inici: 01/12/2016
    Data de finalització: 28/02/2019
  • Denominació del projecte: Contrato predoctoral FPI asociado al proyecto PID2023-149706OB-I00 (Diseño y aplicación de una herramienta de aprendizaje personalizado e inclusivo mediante inteligencia artificial para el alumnado con Trastorno del Espectro Autista)VAL
    Referència: PREP2023-001689
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE CIENCIA, INNOVACION Y UNIVERSIDADES
    Data d'inici: 01/01/2025
    Data de finalització: 31/12/2028
  • Denominació del projecte: Diseño y aplicación de una herramienta de aprendizaje personalizado e inclusivo mediante inteligencia artificial para el alumnado con Trastorno del Espectro AutistaVAL
    Referència: PID2023-149706OB-I00
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE CIENCIA, INNOVACION Y UNIVERSIDADES
    Data d'inici: 01/09/2024
    Data de finalització: 31/12/2027
  • Denominació del projecte: La aplicación de la realidad virtual y la robótica en la comunicación e interacción social de alumnado con Trastorno del Espectro AutistaVAL
    Referència: PID2020-112611RB-I00
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE CIENCIA, INNOVACION Y UNIVERSIDADES
    Data d'inici: 01/09/2021
    Data de finalització: 31/08/2024
  • Denominació del projecte: E.ACCESIBLEVAL
    Referència: IPT-430000-2010-29
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 22/06/2010
    Data de finalització: 30/06/2013
  • Denominació del projecte: Mejora de la calidad e internacionalización de la Escuela de Doctorado de la Universidad de AlicanteVAL
    Referència: PEJ-2014-A-51636/PEJ-2014-P-00287
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: MINISTERIO DE ECONOMIA Y EMPRESA
    Data d'inici: 01/01/2016
    Data de finalització: 31/12/2017
  • Denominació del projecte: VIII Congreso internacional de psicología y educación.VAL
    Referència: AORG/2016/105
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 15/06/2016
    Data de finalització: 17/06/2016
  • Denominació del projecte: Realidad virtual inmersiva y robótica para la mejora de las competencias sociales y emocionales del alumnado con síndrome de Asperger.VAL
    Referència: SM I 36/2014
    Competitiu:
    Europeu: No
    Públic:
    Entitat/s financadora/es: GENERALITAT VALENCIANA
    Data d'inici: 01/01/2014
    Data de finalització: 31/12/2014

Publicacions Mostra cercador

PUBLICACIONS EN REVISTES (DESTACADES)
  • Títol: Análisis de la producción científica en el uso de la realidad virtual en la educación a partir de la estructura conceptual, social e intelectual.
    Autors: Lorenzo, G.
    Revistes: RED. Revista de Educación a Distancia
    Volum: 22
    Pàgines: 1 - 31
    Data: 2022
    ISSN: 1578-7680
    DOI: https://doi.org/10.6018/red.502601
  • Títol: Analysis of Trends in the Application of Augmented Reality in Students with ASD: InTellectual, Social and Conceptual Structure of Scientific Production Through WOS and Scopus
    Autors: Lorenzo, G.; Gilabert-Cerda, A. ; Lledo-Carreres, A. ; Lorenzo, A.
    Revistes: Technology, Knowledge and Learning
    Volum:
    Pàgines: 1 - 22
    Data: 2022
    ISSN: 2211-1662
    DOI: https://doi.org/10.1007/s10758-021-09582-7
  • Títol: Global trends in the application of virtual reality for people with autism spectrum disorders: conceptual, intellectual and the social structure of scientific production
    Autors: Lorenzo, G.; , Newbutt, N; , Lorenzo Lledó, A.
    Revistes: Journal of Computers in Education
    Volum:
    Pàgines: -
    Data: 2022
    ISSN: 2197-9987
    DOI: https://doi.org/10.1007/s40692-021-00202-y
  • Títol: Outside Training of Spanish University Students of Education for the Didactic Application of Cinema: Formal, Non-Formal, and Informal Perspectives
    Autors: Lorenzo, A.; Lorenzo, G.; Lledo-Carreres, A. ; Gilabert-Cerda, A.
    Revistes: Education Sciences
    Volum: 12
    Pàgines: 1 - 18
    Data: 2022
    ISSN: 2227-7102
    DOI: https://doi.org/10.3390/educsci12010038
  • Títol: Tendencias globales en el uso de la realidad aumentada en la educación: estructura intelectual, social y conceptual
    Autors: Lorenzo, G.; Lorenzo, A.; Lledo-Carreres, A.
    Revistes: RIE. Revista Investigación Educativa (Online)
    Volum: 40
    Pàgines: 475 - 493
    Data: 2022
    ISSN: 1989-9106
    DOI: DOI: http://dx.doi.org/10.6018/rie.46449
  • Títol: Actitudes hacia la discapacidad y la inclusión: diferencias en las puntuaciones entre personas sordas y oyentes
    Autors: Anton-Ros, N. ; Arráez, G.; GONZÁLVEZ, CAROLINA
    Revistes: European Public & Social Innovation Review
    Volum: 9
    Pàgines: 1 - 15
    Data: 2024
    ISSN:
    DOI: https://doi.org/10.31637/epsir-2024-659
  • Títol: Actitudes hacia la discapacidad y la inclusión: diferencias en las puntuaciones entre personas sordas y oyentes.
    Autors: ANTÓN ROS, NURIA; Arráez, G.; GONZÁLVEZ MACIÁ, CAROLINA
    Revistes: European Public & Social Innovation Review
    Volum:
    Pàgines: 01 - 15
    Data: 2024
    ISSN:
    DOI: https://doi.org/10.31637/epsir-2024-659
  • Títol: ANSIEDAD ESCOLAR Y RECHAZO ESCOLAR POR REFUERZOS TANGIBLES FUERA DEL ÁMBITO ESCOLAR
    Autors: Oropesa Ruiz, Nieves Fátima; Pérez García, María Araceli; , Ortega Sandoval, Virginia Narcisa de Jesús; Anton-Ros, N.
    Revistes: INFAD Revista de Psicología. International Journal of Developmental and Educational Psychology.
    Volum: 1
    Pàgines: 401 - 410
    Data: 2024
    ISSN: 0214-9877
    DOI: http://dx.doi.org/10.17060/ijodaep.2024.n1.v1.2633
  • Títol: CONDUCTA DE RECHAZO ESCOLAR EN ADOLESCENTES Y SU RELACIÓN CON LA ANSIEDAD ESCOLAR
    Autors: Pérez García, María Araceli; Oropesa Ruiz, Nieves Fátima; , Ortega Sandoval, Virginia Narcisa de Jesús; Anton-Ros, N.
    Revistes: INFAD Revista de Psicología. International Journal of Developmental and Educational Psychology.
    Volum: 1
    Pàgines: 363 - 372
    Data: 2024
    ISSN: 0214-9877
    DOI: http://dx.doi.org/10.17060/ijodaep.2024.n1.v1.2629
  • Títol: Diferencias en el nivel de competencia digital de los adolescentes españoles en función del género, las faltas de asistencia escolar y la evaluación académica
    Autors: Fuster -Rico , A. ; Aparicio-Flores, M. P.; Perez-Marco, M. ; Anton-Ros, N.
    Revistes: European Public & Social Innovation Review
    Volum: 10
    Pàgines: 01 - 14
    Data: 2024
    ISSN:
    DOI: https://doi.org/10.31637/epsir-2025-301
LLIBRES PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol: Inventario y descripción de las soluciones de accesibilidad a la web existentes para personas con discapacidad física y sensorial
    Autors: Roig-Vila, R. et al.; , Alcantud Marín, F.; Grau, S.; , Guarinos Navarro, I. y Roig Vila, R. (Dirs.); Lledó, A.
    Editorial: Editorial Marfil
    Data: 2011
    ISBN: 978-84-268-1591-0
CAPÍTOLS DE LLIBRE PUBLICATS (DESTACATS)
  • Títol del capítol: A Bibliometric Study on the Use of Virtual Reality (VR) as an Educational Tool for High-Functioning Autism Spectrum Disorder (ASD) Children
    Autors: FERNANDEZ, J.; Lorenzo, G.; Lledo-Carreres, A.
    Editorial: Intech
    Pàgines: 59 - 83
    Data: 2018
    ISBN:
    Títol del llibre: Contemporary Perspective on Child Psychology and Education
  • Títol del capítol: La inclusión de las TIC en las actividades prácticas de las asignaturas de grado
    Autors: Lorenzo, G.; , OTROS
    Editorial: Instituto de Ciencias de la Educación
    Pàgines: 2272 - 2287
    Data: 2016
    ISBN:
    Títol del llibre: Investigación e Innovación Educativa en Docencia Universitaria. Retos, Propuestas y Acciones
  • Títol del capítol: La inclusión educativa de la discapacidad en la universidad:una cuestión pendiente para seguir avanzando  en Educación Superior
    Autors: Lledó, A.
    Editorial: Síntesis
    Pàgines: 145 - 163
    Data: 2015
    ISBN:
    Títol del llibre: Retos y desafíos actuales de la Educación Superior desde la perspectiva del profesorado universitario
  • Títol del capítol: La educación Inclusiva: una nueva perspectiva de la Diversidad.
    Autors: Lledó, A.
    Editorial: Editorial CCS
    Pàgines: 159 - 240
    Data: 2013
    ISBN:
    Títol del llibre: Luces y Sombras en la Educación Especial. Hacia una Educación Inclusiva.
  • Títol del capítol: Una revisión sistemática sobre el acoso cibernético en los jóvenes con discapacidad
    Autors: Arráez, G.; Chacon-Chaparro, J. ; Campos-Ruiz, S. ; MARTÍNEZ MONTEAGUDO, MARI CARMEN; Anton-Ros, N.
    Editorial: ASUNIVEP Asociacion Universitaria de Educacion en Psicologia
    Pàgines: -
    Data:
    ISBN:
    Títol del llibre: Una revisión sistemática sobre el acoso cibernético en los jóvenes con discapacidad
  • Títol del capítol: Acoso escolar y satisfacción con la vida. Análisis de una muestra de estudiantes de educación secundaria
    Autors: Anton-Ros, N.
    Editorial:
    Pàgines: -
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Retos y riesgos de la psicología actual
  • Títol del capítol: ACTITUDES HACIA LAS PERSONAS CON DISCAPACIDAD AUDITIVA: INCLUSION E INDEPENDENCIA
    Autors: Anton-Ros, N. ; García Muñoz, Plácida; Gonzálvez, C.
    Editorial:
    Pàgines: 327 - 334
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: EXPLORANDO FRONTERAS EN SALUD: PERSPECTIVAS INTEGRADORAS PARA LA INVESTIGACIÓN.
  • Títol del capítol: Comparación de la competencia lectora entre el alumnado con sordera con adaptación protésica precoz y oyentes
    Autors: Arráez, G.; Anton-Ros, N. ; García Muñoz, Plácida
    Editorial: Dykinson
    Pàgines: 585 - 595
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: La investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística
  • Títol del capítol: Dinámica bullying en una muestra de estudiantes de educación secundaria y su vinculación con factores de personalidad
    Autors: Anton-Ros, N.
    Editorial:
    Pàgines: -
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Retos y riesgos de la psicología actual
  • Títol del capítol: La actitud hacia la independencia de las personas con discapacidad auditiva
    Autors: Anton-Ros, N. ; Arráez, G.
    Editorial: Dykinson
    Pàgines: 191 - 203
    Data: 2024
    ISBN:
    Títol del llibre: Hacia una educación transformadora: innovación e investigación en el marco de los ODS  
COMUNICACIONS A CONGRESSOS (DESTACADES)
  • Títol: ADICCIO¿N A LOS VIDEOJUEGOS: DIFERENCIAS EN FUNCIO¿N DEL SEXO, I¿NDICE DE ASISTENCIA ESCOLAR Y RESULTADOS DEL U¿LTIMO INFORME DE EVALUACIO¿N
    Autors: Perez-Marco, M. ; Fernández-Sogorb, A.; Fuster -Rico , A. ; Arráez, G.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: Congreso Universitario Internacional de Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 16/10/2024
  • Títol: DIFERENCIAS EN LA EVALUACIÓN DE LAS ACTITUDES HACIA LA DISCAPACIDAD Y HACIA LA INCLUSIÓN ENTRE PERSONAS SORDAS Y OYENTES
    Autors: Anton-Ros, N.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: Congreso Universitario Internacional de Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: Madrid (MADRID) (ESPAÑA)
    Data de celebració: 16/10/2024
  • Títol: EL NIVEL DE COMPETENCIA DIGITAL DE LOS ADOLESCENTES ESPAN¿OLES: DIFERENCIAS EN FUNCIO¿N DEL GE¿NERO, LA ASISTENCIA A CLASE Y LA EVALUACIO¿N ACADE¿MICA
    Autors: Fuster -Rico , A. ; Aparicio-Flores, M. P.; Perez-Marco, M. ; Anton-Ros, N.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: Congreso Universitario Internacional de Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 16/10/2024
  • Títol: ADICCIÓN A LOS VIDEOJUEGOS: DIFERENCIAS EN FUNCIÓN DEL SEXO, ÍNDICE DE ASISTENCIA ESCOLAR Y RESULTADOS DEL ÚLTIMO INFORME DE EVALUACIÓN
    Autors: Arráez, G.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XIV Congreso Universitario Internacional de Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia (CUICIID)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 16/07/2024
  • Títol: DIFERENCIAS EN LA EVALUACIÓN DE LAS ACTITUDES HACIA LA DISCAPACIDAD Y HACIA LA INCLUSIÓN ENTRE PERSONAS SORDAS Y OYENTES
    Autors: Arráez, G.
    Tipus de participació: Ponencia
    Nom del congrés: XIV Congreso Universitario Internacional de Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia (CUICIID)
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 16/07/2024
  • Títol: ACOSO ESCOLAR Y SATISFACCIÓN CON LA VIDA. ANÁLISIS DE UNA MUESTRA DE ESTUDIANTES DE EDUCACIÓN SECUNDARIA.
    Autors: Anton-Ros, N.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: I Congreso internacional de Psicología. Nuevos desafíos, retos y riesgos
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 11/07/2024
  • Títol: DINÁMICA BULLYING EN UNA MUESTRA DE ESTUDIANTES DE EDUCACIÓN SECUNDARIA Y SU VINCULACIÓN CON FACTORES DE PERSONALIDAD.
    Autors: Anton-Ros, N.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: I Congreso internacional de Psicología. Nuevos desafíos, retos y riesgos
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 11/07/2024
  • Títol: DINÁMICA BULLYING EN UNA MUESTRA DE ESTUDIANTES DE EDUCACIÓN SECUNDARIA Y SU VINCULACIÓN CON FACTORES DE PERSONALIDAD.
    Autors: Anton-Ros, N.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: I Congreso internacional de Psicología. Nuevos desafíos, retos y riesgos
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 11/07/2024
  • Títol: Perfil emocional en autorregulación emocional en una muestra de estudiantes del Máster en Educación Secundaria y Formación Profesional, en función del sexo y de la edad: Cuestionario autoinformado TMMS-24
    Autors: Anton-Ros, N.
    Tipus de participació: Comunicación
    Nom del congrés: ThirtyFirst International Conference on Learning, Utrecht University
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 10/07/2024
  • Títol: ACTITUDES HACIA LA IGUALDAD ENTRE PERSONAS OYENTES Y CON DISCAPACIDAD AUDITIVA
    Autors: Anton-Ros, N. ; Arráez, G.; Fuster -Rico , A. ; Perez-Marco, M.
    Tipus de participació: Póster
    Nom del congrés: X Congreso Internacional en Contextos Clínicos y de la Salud
    Tipus d'esdeveniment: Internacional
    Ciutat de celebració: (ESPAÑA)
    Data de celebració: 26/06/2024