Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Es tracta d’una assignatura dissenyada a l’empara de la Normativa de Reconeixement i Transferència de Crèdits en Estudis Oficials (BOUA del 5 d'octubre de 2009, modificada el 5 de novembre de 2010), necessària per al Curs de Capacitació per a l’Ensenyament en Valencià i en Altres Llengües (Pla de Formació per a l’obtenció de la Capacitació, BOUA 30 setembre 2013, http://www.boua.ua.es/pdf.asp?pdf=2563.pdf), dissenyada i impartida per professorat del Departament de Filologia Catalana.
Els alumnes que s'hi matriculen han d'estar en possessió del certificat de C1 en valencià del MECR
L'assignatura equival a 6 ECTS (150 hores): 3 crèdits teòrics i 3 crèdits pràctics. L'asseignatura es cursa de forma virtual mitjançant la plataforma Moodle.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
- Conèixer les característiques dels llenguatges d’especialitat.
- Conèixer i aplicar els següents recursos microtextuals en la producció de discursos docents: terminologia, fraseologia i metàfora terminològica.
- Conèixer i aplicar els següents recursos macrotextuals en la producció de discursos docents i científics: gèneres, registres, components discursius, recomanacions d’estil, recursos visuals.
- Conèixer i aplicar els procediments de reelaboració i recontextualització que comporta la divulgació dels coneixements especialitzats.
- Conèixer les fonts bibliogràfiques (publicacions periòdiques i col·leccions científiques) de divulgació científica en català.
- Adquirir els coneixements, les aptituds i les destreses per a l’elaboració de discursos científics i docents en català.
- Millorar la qualitat comunicativa del discurs científic i docent en català.
;