Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Course description
  COMERÇ PESQUER I TRANSFORMACIÓ

Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2019-20

Asignatura obligatoria de primer año de máster

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)

Competències generals del títol (CG)

  • CG1 : Saber integrar coneixements científics i tècnics i aplicar-los críticament.
  • CG2 : Tenir capacitat d'autoaprenentatge i de treballar autònomament.
  • CG5 : Ser capaç de cercar informació científica o tècnica i tractar-la selectivament.

 

Competències específiques (CE)

  • CE13 : Entendre els mercats de productes de la mar, amb especial èmfasi en el mercat europeu i en els mercats mediterranis, els patrons de variació principals i la regulació a nivell internacional i nacional.
  • CE14 : Conèixer la cadena de distribució dels productes i dominar els conceptes, els components i les fases del màrqueting i l'aplicació específica als productes de la mar, sabent establir estratègies que permeten un aprofitament òptim dels recursos de l'empresa o de les comunitats de pescadors, per a incrementar-ne els beneficis i obtenir avantatges de mercat.
  • CE15 : Aprofundir en les estratègies que comporten un valor afegit per al producte, especialment les relacionades amb la indústria de transformació i les necessitats i tendències d'aquesta, aprofundint en els aspectes relacionats amb la qualitat dels productes.

 

Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)

  • CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
  • CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2019-20

Entender los mercados de productos del mar con especial énfasis en el mercado europeo y en los mercados mediterráneos, sus patrones de variación principales y la regulación a nivel internacional y nacional.
Conocer la cadena de distribución de los productos, y dominar los conceptos, componentes y fases del marketing y su aplicación específica a los productos del mar, sabiendo establecer estrategias que permitan un aprovechamiento óptimo de los recursos de la empresa o de las comunidades de pescadores para incrementar los beneficios y obtener ventajas de mercado.
Profundizar en aquellas estrategias que suponen un valor añadido para el producto, especialmente las relacionadas con la industria de transformación, sus necesidades y tendencias, ahondando en los aspectos relacionados con la calidad de los productos.

 

 

General

Code: 43802
Lecturer responsible:
SANCHEZ LIZASO, JOSE LUIS
Credits ECTS: 4,00
Theoretical credits: 1,40
Practical credits: 0,20
Distance-base hours: 2,40

Departments involved

  • Dept: ANÀLISI ECONÒMICA APLICADA
    Area: ECONOMIA APLICADA
    Theoretical credits: 0,5
    Practical credits: 0
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.
  • Dept: CIÈNCIES DEL MAR I BIOLOGIA APLICADA
    Area: ZOOLOGIA
    Theoretical credits: 0,5
    Practical credits: 0,6

Study programmes where this course is taught