Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Course description
  DIRECCIÓ ESTRATÈGICA D'EMPRESES TURÍSTIQUES

Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2018-19

En aquesta assignatura els estudiants s'inicien en les decisions que es prenen en les diferents fases del procés estratègic de les empreses turístiques. Aquestes decisions estan relacionades amb els objectius a llarg termini de l'empresa, l'anàlisi estratègica, la formulació i la implantació d'estratègies empresarials.


L'assignatura està emmarcada dins del perfil empresarial dels estudiants de turisme. Quant a la coordinació d'aquesta assignatura dins de l'estructura acadèmica del grau, l'Direcció Estratègica d'empreses Turístiques aprofundeix en conceptes exposats en les assignatures de Fonaments d'Economia de l'Empresa, Operacions i Processos de Producció en Empreses Turístiques, i Direcció i Planificació de Recursos Humans en Turisme. A més, aquesta assignatura desenvoluparà tòpics que els estudiants necessitaran dominar per a aprofitar en major grau les assignatures d'Estratègies de Creixement de les Empreses Turístiques, Gestió de la Qualitat i Tendències i Innovació en el Sector Hoteler.

 

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)

Competències específiques (CE)

  • CE12 : Dirigir i gestionar (management) els diferents tipus d'organitzacions turístiques.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

  • Conèixer els diversos nivells estratègics per a les empreses turístiques.
  • Ser capaç de definir-ne la missió i establir objectius en l'empresa turística.
  • Comprendre els factors de l'entorn i els recursos interns que influeixen en la competitivitat de l'empresa turística.
  • Conèixer les estratègies competitives que pot dur a terme una empresa turística.
  • Identificar els elements necessaris per a implantar l'estratègia en l'empresa turística.

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19

• Ser capaç de tenir una visió global de la direcció de l'empresa turística.

 

 

General

Code: 23536
Lecturer responsible:
LOPEZ GAMERO, MARIA DOLORES
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 1,20
Practical credits: 1,20
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Area: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
    Theoretical credits: 1,2
    Practical credits: 1,2
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught