Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2011-12
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
La evaluación de la asignatura será continua; de esta manera se constatará la asistencia a clase, así como las lecturas realizadas y la progresión de los alumnos en el estudio gradual de la asignatura. También se realizarán seminarios específicos sobre lecturas clave de la asignatura y comentarios analíticos acerca de textos fundamentales. Durante toda la duración del cuatrimestre, los alumnos de la asignatura podrán hacer llegar su valoración de la asignatura a fin de adaptar las clases, en la medida de lo posible, a sus intereses y preocupaciones.
De los 10 puntos que pueden obtenerse en la asignatura, 4 puntos es el máximo atribuible al trabajo escrito, 5 puntos es el máximo atribuible al examen, y 1 punto es el máximo atribuible por asistencia a clase. Se aprueba la asignatura una vez obtenidos 5 puntos o más en la escala clásica de 0 (nota mínima) a 10 (nota máxima).
Las prácticas de la asignatura consistirán en lecturas, casos prácticos y seminarios.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG5 : Capacitat per a posar en relació els processos socials amb la dinàmica de les relacions laborals.
- CG7 : Competències informàtiques i informacionals.
- CG8 : Competències en comunicació oral i escrita.
Competències específiques (CE)
- CE11 : Capacitat per a interpretar dades i indicadors socioeconòmics relatius al mercat de treball.
- CE12 : Capacitat per a aplicar tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació social a l'àmbit laboral.
- CE16 : Capacitat de transmetre i comunicar-se per escrit i oralment usant la terminologia i les tècniques adequades.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Identificar els components del sistema polític i entendre'n les relacions.
- Saber interrelacionar els sistemes polítics i administratius amb el context social i econòmic.
- Tenir aptitud per a analitzar i diagnosticar la realitat política.
- Saber interpretar la realitat política i raonar-la críticament.
- Identificar els processos de consens, negociació i conflicte polític.
- Tenir aptitud per a usar dades de recerca quantitatives i qualitatives per a l'anàlisi política.
- Fer servir un vocabulari correcte de termes específics i el registre escrit adequat.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Sense dades
;