Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2019-20
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
El desarrollo infantil pasa por diferentes etapas, cada una de las cuales con unas características propias, tanto a nivel físico como psicológico.
Los profesionales que intervienen con menores deben ser conocedores de las peculiaridades de cada etapa para poder dar una respuesta adecuada a sus necesidades.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals
- CG1 : Distingir les necessitats psicològiques de la infància i joventut en risc social en contrast amb les corresponents de la població infanto-juvenil general.
- CG2 : Apreciar les repercussions que la situació social en què viu el menor té en la seua salut física i mental.
- CG6 : Analitzar de manera crítica la influència dels agents de socialització.
Competències Específiques
- CE3 : Presentar els casos estudiats, determinant punts forts i febles del procés d'intervenció i/o de la possible evolució futura.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Conocer las diferentes etapas evolutivas en el desarrollo psicosocial del menor y sus características.
Conocer los cambios y las necesidades que se van produviendo en cada una de las etapas.
Analizar la ¡mportancia de las circustancias vitales en el desarrollo psicosocial.
;