Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2019-20

El desarrollo infantil pasa por diferentes etapas, cada una de las cuales con unas características propias, tanto a nivel físico como psicológico.

Los profesionales que intervienen con menores deben ser conocedores de las peculiaridades de cada etapa para poder dar una respuesta adecuada a sus necesidades.

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals

  • CG1 : Distingir les necessitats psicològiques de la infància i joventut en risc social en contrast amb les corresponents de la població infanto-juvenil general.
  • CG2 : Apreciar les repercussions que la situació social en què viu el menor té en la seua salut física i mental.
  • CG6 : Analitzar de manera crítica la influència dels agents de socialització.

 

Competències Específiques

  • CE3 : Presentar els casos estudiats, determinant punts forts i febles del procés d'intervenció i/o de la possible evolució futura.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20

Conocer las diferentes etapas evolutivas en el desarrollo psicosocial del menor y sus características.

Conocer los cambios y las necesidades que se van produviendo en cada una de las etapas.

Analizar la ¡mportancia de las circustancias vitales en el desarrollo psicosocial.

 

 

;

Dades generals

Codi: 78688
Professor/a responsable:
ROSSER LIMIÑANA, ANA MARIA
Crèdits ECTS: 1,00
Crèdits teòrics: 0,40
Crèdits pràctics: 0,00
Càrrega no presencial: 0,60

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: PSICOLOGIA SOCIAL
    Crèdits teòrics: 0,4
    Crèdits pràctics: 0
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix