Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2010-11
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Esta asignatura se inserta en el módulo IV (Cambio climático y riesgo) que tiene como finalidad capacitar a los estudiantes en el análisis del cambio climático y sus efectos, mediante el conocimiento de sus bases físicas, su discusión científica, los problemas de medición y las limitaciones en los modelos climáticos.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Analitzar, interpretar i avaluar amb esperit crític els resultats obtinguts.
- CG2 : Prendre decisions i resoldre problemes en territoris de risc.
- CG3 : Interpretar i avaluar amb esperit crític els resultats obtinguts.
- CG5 : Reconèixer la competència i habilitats de l'aprenentatge a nivell individual i grupal.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Comprendre i saber utilitzar conceptes territorials, econòmics, jurídics, estadístics, sociològics i històrics en l'anàlisi del risc.
- CE2 : Entendre els fenòmens de perillositat natural a diferent escala territorial.
- CE4 : Utilitzar les tecnologies d'informació geogràfica aplicades a la planificació i gestió de riscos naturals.
- CE5 : Aplicar sistemes d'informació geogràfica i elaborar cartografies de risc natural.
- CE7 : Preparar, processar, interpretar i presentar dades usant tècniques quantitatives adequades per a l'anàlisi del risc.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Definir les bases físiques del canvi climàtic.
- Situar la discussió científica sobre el canvi climàtic davant l'aparent i única opinió oficial.
- Formular les problemàtiques dels diversos mètodes de mesurament.
- Identificar les limitacions dels mètodes de modelització.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
- que los alumnos/as sepan definir las bases físicas del cambio climático.
- que conozcan la discusión científica sobre el cambio climático frente a la aparente y única opinión oficial.
- que sean capaces de formular las problemáticas de los distintos métodos de medición.
- que conozcan las limitaciones de los métodos de modelización.
;