Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2010-11
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals de la UA (CGUA)
- CGUA3 : Competències en comunicació oral i escrita: ser capaç d'expressar-se correctament en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana en l'àmbit de la seua disciplina.
- CGUA4 : Ser capaç de comprometre's èticament amb la sostenibilitat, els drets fonamentals, la igualtat entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat, així com els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics.
Competències específiques (CE)
- CE11 : Definir objectius, estratègies i polítiques comercials.
- CE13 : Manejar tècniques de comunicació.
- CE24 : Analitzar i utilitzar les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en els diferents àmbits del sector turístic.
- CE28 : Conèixer els objectius, les estratègies i els instruments públics de la planificació.
- CE29 : Treballar en mitjans socioculturals diferents.
- CE3 : Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci.
- CE7 : Reconèixer els principals agents turístics.
- CE8 : Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiva de la seua explotació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Utilitzar adequadament les normes ortogràfiques i gramaticals en el llenguatge oral i escrit.
- Identificar el potencial del sector en el desenvolupament dels territoris a partir de la gestió de destinacions i productes turístics.
- Conèixer les tendències i els processos d'innovació més significatius que representen l'evolució pròpia del sector.
- Identificar les característiques singulars dels emissors de comunicació publicitària i de relacions públiques en l'àmbit públic i privat.
- Conèixer les estructures principals que desenvolupen processos de comunicació, orientats al sector turístic, en organitzacions de diversa índole.
- Identificar els diversos tipus de productes turístics que poden ser utilitzats com a elements diferenciadors en el posicionament estratègic dels territoris.
- Utilitzar tècniques de mesurament avaluatiu que permeten garantir un desenvolupament coherent de les estratègies, a partir dels objectius de les organitzacions públiques i privades.
- Analitzar la realitat, sistemàticament, a fi de desenvolupar processos diagnòstics que permeten establir objectius definits.
- Definir objectius que permeten un desenvolupament rigorós de la planificació comunicativa dels projectes turístics.
- Identificar els fonaments de l'estratègia de comunicació publicitària i de les relacons públiques com a procés.
- Conèixer i aplicar el concepte de posicionament territorial des de la perspectiva del màrqueting i la publicitat.
- Conèixer i aplicar les eines bàsiques per a fer segmentacions orientades al desenvolupament de les estratègies comunicatives turístiques.
- Dissenyar objectius de comunicació coherents amb els objectius de les organitzacions públiques i privades.
- Exposar els avantatges del producte o servei, a més dels beneficis en l'acció comunicativa, com a valor afegit.
- Establir, de manera pertinent, la promesa comunicativa.
- Seleccionar l'eix de comunicació conduent a posicionar el missatge turístic.
- Programar accions concretes de comunicació, especialment publicitàries i de les relacions públiques, que responguen a les línies estratègiques preestablides.
- Interpretar els processos de comunicació informativa derivats de la planificació i gestió turístiques.
- Conèixer les principals eines per a desenvolupar la comunicació informativa turística, a més de les rutines productives.
- Conèixer i aplicar els diversos recursos tecnològics que faciliten la difusió dels productes turístics, la promoció dels territoris i el posicionament de destinacions.
- Comprendre els processos de planificació estratègica de la comunicació orientada a l'àmbit turístic.
- Establir i aplicar les fases dels programes de comunicació sobre territoris, destinacions o productes turístics.
- Identificar els elements que han d'estar presents en la planificació de la comunicació turística.
- Adaptar les estratègies comunicatives de posicionament territorial i de destinacions turístiques a contextos socioculturals de diversa índole.
- Dissenyar i aplicar estratègies transversals de comunicació en contextos socioculturals semblants o de característiques comunes.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
;