Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2010-11
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals de la UA (CGUA)
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
- CGUA3 : Competències en comunicació oral i escrita: ser capaç d'expressar-se correctament en una de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana en l'àmbit de la seua disciplina.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Comprendre els principis del turisme, la seua dimensió espacial, social, cultural, jurídica, política, laboral i econòmica.
- CE2 : Analitzar la dimensió econòmica del turisme.
- CE23 : Analitzar els impactes generats pel turisme.
- CE24 : Analitzar i utilitzar les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en els diferents àmbits del sector turístic.
- CE3 : Comprendre el caràcter dinàmic i evolutiu del turisme i de la nova societat de l'oci.
- CE4 : Conèixer les principals estructures politicoadministratives turístiques.
- CE5 : Convertir un problema empíric en un objecte d'investigació i elaborar conclusions.
- CE7 : Reconèixer els principals agents turístics.
- CE8 : Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiva de la seua explotació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Cercar, recopilar i utilitzar informació econòmica per a l'anàlisi del sector i extraure'n conclusions.
- Valorar la dimensió econòmica del turisme a diferents escales i d'analitzar la interrelació entre aquestes.
- Utilitzar les variables que determinen l'oferta de serveis turístics i l'organització dels mercats turístics.
- Identificar la demanda, l'evolució i les principals característiques econòmiques dels mercats turístics.
- Analitzar els mercats turístics i els canvis produïts per variacions en les variables que n'afecten la demanda o l'oferta.
- Analitzar les principals variables que afecten la competitivitat de les destinacions turístiques i el paper que exerceixen el sector públic i les inversions en el turisme.
- Valorar el potencial de desenvolupament econòmic del creixement turístic i ser capaç de relacionar desenvolupament econòmic i sostenibilitat.
- Identificar l'estructura del mercat turístic espanyol, els desafiaments, els reptes, les oportunitats i el paper que exerceix en l'estructura econòmica nacional.
- Usar amb habilitat les TIC per a trobar informació sobre el sector turístic.
- Expressar opinions raonades, exposar idees, consensuar i debatre.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
;