Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2013-14
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
Es tracta de l'assignatura de finalització de la titulació de Màster, que recull tots els coneixements adquirits durant el mateix, tant en l'àmbit institucional com en el dels diversos continguts i camps de la innovació educativa dins de l'especialitat. L'alumnat ha d'integrar, per tant, tots els coneixements adquirits, dissenyant i desenvolupant una proposta d'innovació didàctica de l'especialitat, o bé un treball on s'identifique una problemàtica del Centre o aula. El treball en un cas o en l'altre es realitzarà sota la guia d'un/a tutor/a.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
Competències específiques:>>pràcticum (CP)
- CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
L'alumnat, en finalitzar el Treball Fi de Màster ha d'haver adquirit:
1. Competències en construcció i aplicació dels coneixements adquirits, i en la resolució de problemes identificats, dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la tasca docent.
2. Capacitat d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de les variables del context educatiu des d'una perspectiva ètica i social.
3. Capacitat d'implementar les innovacions i projectes generats.
4. Habilitats d'aprenentatge autònom avançat així com de revisió i avaluació de materials docents
5. Capacitat d'actuar d'acord amb l'ètica i la deontologia professional en el desenvolupament de la professió docent.
;