Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2020-21

Aquesta assignatura se centrarà en el desenvolupament de les destreses orals i aurals en anglès, prestant especial atenció a la pronunciació, l'entonació i a la comprensió dels diferents sons. Per això, es treballaran els sons que conformen el sistema fonètic de la llengua anglesa (vocals, consonants, diftongs, etc) i les característiques relacionades (l'entonació, les pauses, el ritme, etc). La metodologia serà pràctica basada en exercicis individuals i en grup i en l'ús d'eines digitals en una aula virtua (vídeos, cançons, aplicacions, etc) amb la finalitat de potenciar al màxim el desenvolupament de l'expressió oral i de la comprensió aural de l'anglès i les seues diferents formes (registres, varietats, ec) per part de l'alumnat. El professorat farà lliurament dels materials i l'horari especifique a cada estudiant a l'inici del curs.

El curs es desenvoluparà dos dies per setmana (DILLUNS i DIMECRES) de 17.30 a 20.00 hores cada sessió. Les classes es desenvoluparan via Google Meet i s'emprarà una eina on-line d'aprenentatge de lliure accés que permetrà la realització de diferents tipus d'activitats (exercicis, qüestionaris, videolecciones, jocs, etc) mitjançant la interacció en temps real i de manera molt pràctica entre l'alumnat i el professorat. L'alumnat participarà en tot moment en els exercicis de diferent mena de manera simultània amb correcció immediata. A més, la resta de les hores de curs es basaran en activitats en Moodle preparatòries de cada sessió. El primer dia de classe el professorat explicarà l'ús de l'eina digital interactiva i donarà un horari detallada de les activitats de cada sessió al llarg del curs. Es tracta d'un curs molt pràctic que requereix la participació constant de l'alumnat en diferents tipus d'activitats amb la finalitat de millorar la seua capacitat de comprensió i pronunciació dels diferents sons de l'anglès.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Sense dades

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21

Els objectius són tant individuals com grupals.

Entre els objectius individuals es troben:

1. Que l'alumnat siga capaç d'identificar els diferents sons de la llengua anglesa

2. Que l'alumnat siga capaç de pronunciar adequadament els diferents sons de la llengua anglesa

3. Que l'alumnat aprenga a distingir les diferents maneres d'entonació de les frases i aspectes relacionats (ritme, pauses, tipus de paraules i oracions, intenció del parlant, etc)

4. Que l'alumnat es familiaritze amb els trets més distintius de la pronunciació entre l'anglès britànic i l'anglès nord-americà (UK vs USA)


Quant als objectius grupals destaquen:

1. L'increment de la capacitat d'expressió oral i comprensió aural de l'alumnat.

2. L'enfortiment de les destreses comunicatives de l'alumne mitjançant la posada en pràctica d'exercicis i debats en classe relacionats amb els sons i temes tractats en cada sessió.

3. L'ús de noves tecnologies o TIC a l'aula per a fomentar un aprenentatge cooperatiu i interpar.


4. L'ús i familiaritat amb les TIC dedicades a la pràctica de l'anglès a l'aula, especialment en la pronunciació (videolecciones, plataformes, aplicacions, etc) per a aconseguir un aprenentatge més autònom i durador en finalitzar el curs.

 

 

;

Dades generals

Codi: 91142
Professor/a responsable:
BELDA MEDINA, JOSE RAMON
Crèdits ECTS:
Crèdits teòrics: 4,00
Crèdits pràctics: 0,00
Càrrega no presencial:

Departaments amb docència

Sense dades

Estudis en què s'imparteix