Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2020-21

Las Prácticas Externas del Máster en Comunicación Digital son una asignatura optativa de 6 créditos ECTS que tiene como objetivo permitir al estudiante aplicar sus conocimientos teóricos en el ámbito de la Comunicación Digital a la realidad de una empresa/institución, y de este modo complementar su formación y asentar las destrezas necesarias para su posterior ejercicio profesional. Con esta asignatura se pretende, por tanto, ampliar y consolidar los conocimientos teóricos adquiridos durante las clases teóricas y prácticas del Máster, así como favorecer el manejo de las herramientas necesarias para la realización de las tareas propias de un postgraduado en Comunicación Digital.

Además, las Prácticas Externas del Máster suponen una primera toma de contacto de los estudiantes con la realidad empresarial, a la vez que posibilitan y favorecen el vínculo indispensable entre la Universidad y el sector profesional.

La operativa para realizarlas está contemplada en el siguiente enlace:

https://economicas.ua.es/es/vpe/estudiantes/informacion-sobre-tus-practicas.html

 

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències transversals

  • CT1 : Desenvolupar la capacitat d'adaptació a nous entorns d'aprenentatge online i semipresencials.
  • CT2 : Afavorir el desenvolupament de les habilitats necessàries per a una òptima interacció interpersonal i grupal que facilite el treball individual i en equip.
  • CT3 : Dominar l'expressió escrita i la comunicació oral transmetent idees complexes amb claredat i rigor.
  • CT4 : Afavorir la resolució de problemes amb idees innovadores i eficaces, d'acord amb la normativa i principis deontològics.
  • CT5 : Desenvolupar l'exercici professional amb ple respecte als drets fonamentals i a la igualtat d'oportunitats entre homes i dones, als principis d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i d'accessibilitat universal de les persones amb discapacitat i als valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics.

 

Competències generals

  • CG1 : Dissenyar i executar plans de comunicació digital i campanyes de publicitat online que proporcionen solucions innovadores i responguen al pla estratègic de l'organització, amb una visió global, integrada, analítica i ètica.
  • CG2 : Saber prendre decisions estratègiques i tàctiques en comunicació digital considerant el context i l'usuari, comprenent els canvis i dinàmiques socials i els factors individuals que intervenen en els processos comunicacionals.
  • CG3 : Formular i elaborar projectes de comunicació integrant coneixements i actituds per a realitzar propostes acadèmiques o professionals sobre entorns digitals.
  • CG4 : Integrar el coneixement de manera transdisciplinar per a la seua aplicació en equips de treball.

 

Competències Específiques

  • CE14 : Dissenyar i decidir accions de publicitat digital en funció d'objectius i estratègies.
  • CE18 : Formular i dissenyar accions específiques relacionades amb les estratègies digitals que s'apliquen en dispositius mòbils, motors de cerca o mitjans socials.
  • CE19 : Exposar de forma argumentada informes de resultats i d'avaluació de les accions de comunicació que utilitzen les mètriques específiques d'un determinat canal o plataforma digital.
  • CE2 : Examinar i administrar les relacions dels usuaris en l'entorn digital com a consumidors i productors/generadors de contingut.
  • CE20 : Conèixer els fonaments i les tècniques de disseny i creació de continguts de qualitat per a elevar l'eficàcia i l'experiència de l'usuari en entorns digitals.
  • CE21 : Incorporar els principis d'investigació i sistemes de mesurament en totes les fases d'un projecte de comunicació digital d'acord amb els objectius i usos concordes a la normativa.
  • CE22 : Saber aplicar els conceptes i les tècniques de la comunicació i dels seus canals digitals per a l'adequada gestió de les accions en àmbits professionals.

 

Competències bàsiques

  • CB10 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
  • CB6 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació.
  • CB7 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • CB8 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CB9 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Al final d'aquest ensenyament, l'alumnat haurà sigut capaç de:

  • Posar en pràctica en un entorn professional els coneixements i habilitats adquirits durant el Màster en Comunicació Digital.
  • Incorporar els coneixements i habilitats desenvolupats en les pràctiques externes als adquirits durant la seua formació en el Màster en Comunicació Digital.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21

Al término de la enseñanza, el alumnado habrá sido capaz de:


· Poner en práctica en un entorno profesional los conocimientos y habilidades adquiridos durante el Máster en Comunicación Digital.

· Incorporar los conocimientos y habilidades desarrollados en las prácticas externas a los adquiridos durante su formación en el Máster en Comunicación Digital.

 

 

;

Dades generals

Codi: 49118
Professor/a responsable:
LOPEZ BERNA, SONIA MARIA
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 5,40

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,6
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix