Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2018-19
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Dado que es una asignatura de Máster, esta asignatura se enmarca en la capacidad para integrar conocimientos, actitudes y habilidades para la evaluación de programas de intervención en nutrición comunitaria
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)
- CB10 : Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que ha de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis o pluridisciplinaris, relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
- CB9 : Saber comunicar les conclusions, a més dels coneixements i les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Competències transversals
- CT1 : Adquirir capacitat d'anàlisi i presa de decisions.
- CT3 : Tenir capacitat d'organització i planificació.
Competencias especialidad 1: Nutrición clínica y comunitaria (CI1)
- CI1.3 : Capacitat per a integrar coneixements, actituds i habilitats per a l'avaluació de programes d'intervenció comunitària.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Que el alumno adquiera habilidades para determinar qué información es relevante para generar indicadores objetivos que le permitan seguir y evaluar los proyectos de nutrición comunitaria. Describir los elementos que permiten la evaluación de programas, desde la evaluación diagnóstica hasta la evaluación de proceso, impacto y resultado. Diferenciar evaluación de auidtoria. Finalmente, dominar los diferentes métodos de evaluación de intervenciones y proyectos.
;