Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2012-13
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Context de l'assignatura per al curs 2012-13
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG10 : Capacitat de comunicar-se de forma efectiva, tant oralment com per escrit, i de presentar públicament idees o informes davant un conjunt de persones o un tribunal.
Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)
- CB10 : Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que ha de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o l'aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
- CB9 : Saber comunicar les conclusions pròpies, a més dels coneixements i les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Competencias específicas particulares optativas
- CE16 : Capacitat per a gestionar la imatge, identitat i reputació empresarials, com a actius intangibles al servei dels objectius estratègics de l'organització.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Gestió integral d'intangibles en les empreses.
- Planificació de recursos intangibles de les organitzacions i orientació d'aquests als resultats.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
OBJETIVO GENERAL: Ofrecer una visión integrada de la comunicación en las organizaciones, en el actual contexto de la economía creativa y de valorización de intangibles.
Al finalizar, el alumno será capaz de ejercer en la gestión estratégica de la imagen, identidad y reputación social corporativa de la empresa privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo de aquellas directamente relacionadas con las industrias creativas.
Conocer cómo y quiénes gestionan de forma integral, los intangibles, la reputación y la marca corporativos, en las instituciones o empresas, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza
;