Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2012-13

 

DEPARTAMENTO: COMUNICACIÓN Y PSICOLOGÍA SOCIAL
ÁREA DE CONOCIMIENTO: COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD
PROFESOR RESPONSABLE: DR. FERNANDO OLIVARES DELGADO
CARÁCTER DE LA ASIGNATURA: OBLIGATORIA, COMÚN PARA AMBOS ITINERARIOS.
SEMESTRE: 1º
CRÉDITOS: 5 ECTS
IDIOMA EN QUE SE IMPARTE: ESPAÑOL
El estudio de la comunicación e intangibles corporativos en las industrias creativas es uno de los ámbitos principales de este Master, de ahí si carácter troncal para los dos itinerarios profesionalizantes. Las industrias creativas crecen al amparo de la sociedad digital y del intercambio de intangibles. La comunicación y la gestión de los intangibles son clave para valorizar las industrias creativas. 

 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG10 : Capacitat de comunicar-se de forma efectiva, tant oralment com per escrit, i de presentar públicament idees o informes davant un conjunt de persones o un tribunal.

 

Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)

  • CB10 : Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que ha de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
  • CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o l'aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
  • CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
  • CB9 : Saber comunicar les conclusions pròpies, a més dels coneixements i les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

 

Competencias específicas particulares optativas

  • CE16 : Capacitat per a gestionar la imatge, identitat i reputació empresarials, com a actius intangibles al servei dels objectius estratègics de l'organització.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Gestió integral d'intangibles en les empreses.
  • Planificació de recursos intangibles de les organitzacions i orientació d'aquests als resultats.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13

 

OBJETIVO GENERAL: Ofrecer una visión integrada de la comunicación en las organizaciones, en el actual contexto de la economía creativa y de valorización de intangibles.

Al finalizar, el alumno será capaz de ejercer en la gestión estratégica de la imagen, identidad y reputación social corporativa de la empresa privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo de aquellas directamente relacionadas con las industrias creativas.

Conocer cómo y quiénes gestionan de forma integral, los intangibles, la reputación y la marca corporativos, en las instituciones o empresas, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza

 

 

 

;

Dades generals

Codi: 48213
Professor/a responsable:
OLIVARES DELGADO, FERNANDO
Crèdits ECTS: 4,50
Crèdits teòrics: 0,90
Crèdits pràctics: 0,90
Càrrega no presencial: 2,70

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 0,9
    Crèdits pràctics: 0,9
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix