Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
La dirección de comunicación e intagibles en y para las organizaciones, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo las de las de las industrias culturales y creativas. Gestión de recursos y activos intangibles orientados a resultados. Comunicación personal y Dircom. Comunicación, intangibles y modelos de negocio. El Plan estratégico de la comunicación organizacional. Valoración, medición y monitores. Reputación on line y off line. Tendencias en la gestión de la comunicación corporativa e intangibles.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- CS1 : Capacitat i habilitat per a identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l'empresa.
- CS3 : Estudi de la configuració de la personalitat pública de les organitzacions i la gestió dels actius intangibles en els seus programes de comunicació.
- CS5 : Capacitat i habilitat per a utilitzar el pensament creatiu, idear, conèixer i detectar tendències emergents en l'àmbit de la comunicació de les indústries creatives.
- CS7 : Capacitat i habilitat per a dissenyar programes de comunicació en funció dels diversos mitjans de comunicació i informació social i interpersonal.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Disseny, planificació i execució de projectes orientats al brànding personal i comercial, en el context de la nova economia digital i creativa. Els punts de contacte de la marca personal i comercial en les indústries creatives.
- Planificació i gestió d'esdeveniments.
- Identificació de factors de risc causants de crisis. Prevenció i protocols d'actuació.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Ofrecer una visión integrada de la comunicación en las organizaciones en el actual contexto de la economía creativa y de valorización de los activos y recursos intangibles.
Que el estudiante conozca cómo y quiénes gestionan de forma integral, los intangibles, la reputación y la marca corporativos, en las instituciones o empresas, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza.
Que el estudiante aprenda a realizar proyectos y planes en materia de comunicación e intangibles vinculados a las industrias creativas.
Que el estudiante conozca las vías para captar fondos y financiar proyectos de las industrias culturales y creativas y que ponga en práctica el papel de la comunicación personal y organizacional para tal fin.
Al finalizar la asignatura, el alumno será capaz de ejercer como experto en la gestión estratégica de la imagen, identidad y reputación corporativa de la empresa, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo de aquellas directamente relacionadas con las industrias creativas.
Será capaz de liderar un proyecto personal, con base on line, en materia de industrias creativas.
;