Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2015-16

La dirección de comunicación e intagibles en y para las organizaciones, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo las de las de las industrias culturales y creativas. Gestión de recursos y activos intangibles orientados a resultados. Comunicación personal y Dircom. Comunicación, intangibles y modelos de negocio. El Plan estratégico de la comunicación organizacional. Valoración, medición y monitores. Reputación on line y off line. Tendencias en la gestión de la comunicación corporativa e intangibles.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències específiques (CE)

  • CS1 : Capacitat i habilitat per a identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l'empresa.
  • CS3 : Estudi de la configuració de la personalitat pública de les organitzacions i la gestió dels actius intangibles en els seus programes de comunicació.
  • CS5 : Capacitat i habilitat per a utilitzar el pensament creatiu, idear, conèixer i detectar tendències emergents en l'àmbit de la comunicació de les indústries creatives.
  • CS7 : Capacitat i habilitat per a dissenyar programes de comunicació en funció dels diversos mitjans de comunicació i informació social i interpersonal.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Disseny, planificació i execució de projectes orientats al brànding personal i comercial, en el context de la nova economia digital i creativa. Els punts de contacte de la marca personal i comercial en les indústries creatives.
  • Planificació i gestió d'esdeveniments.
  • Identificació de factors de risc causants de crisis. Prevenció i protocols d'actuació.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16

Ofrecer una visión integrada de la comunicación en las organizaciones en el actual contexto de la economía creativa y de valorización de los activos y recursos intangibles.

Que el estudiante conozca cómo y quiénes gestionan de forma integral, los intangibles, la reputación y la marca corporativos, en las instituciones o empresas, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza.

Que el estudiante aprenda a realizar proyectos y planes en materia de comunicación e intangibles vinculados a las industrias creativas.

Que el estudiante conozca las vías para captar fondos y financiar proyectos de las industrias culturales y creativas y que ponga en práctica el papel de la comunicación personal y organizacional para tal fin.

Al finalizar la asignatura, el alumno será capaz de ejercer como experto en la gestión estratégica de la imagen, identidad y reputación corporativa de la empresa, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo de aquellas directamente relacionadas con las industrias creativas.

Será capaz de liderar un proyecto personal, con base on line, en materia de industrias creativas.

 

 

;

Dades generals

Codi: 43601
Professor/a responsable:
OLIVARES DELGADO, FERNANDO
Crèdits ECTS: 5,00
Crèdits teòrics: 1,00
Crèdits pràctics: 1,00
Càrrega no presencial: 3,00

Departaments amb docència

  • Dep.: COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIAL
    Àrea: COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
    Crèdits teòrics: 1
    Crèdits pràctics: 1
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix