Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2012-13
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Context de l'assignatura per al curs 2012-13
La tesis del máster es un trabajo individual del alumno, que deberá realizar en una de las dos modalidades – investigadora o académica – en función de la que haya elegido. La modalidad investigadora consistirá en la realización de un trabajo basado fundamentalmente en la consulta y análisis de fuentes documentales. La modalidad académica consistirá en un trabajo de reflexión basado principalmente en la lectura y análisis de recursos bibliográficos
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Aconseguir la familiaritat amb els mètodes comparatius de la ciència històrica, tant des de la perspectiva espacial temporal com a temàtica.
- CG10 : Tenir coneixement dels mètodes i les tècniques de ciències afins a la història.
- CG2 : Dominar els mètodes, tècniques i instruments d'anàlisi de l'historiador per a poder examinar críticament tot tipus de fonts i documents històrics.
- CG3 : Ser capaços de presentar per escrit els resultats de la investigació d'acord amb els cànons de la disciplina.
- CG4 : Ser capaços d'organitzar informació històrica complexa de manera coherent.
- CG5 : Desenvolupar habilitats per a utilitzar correctament els instruments de recopilació d'informació (catàlegs bibliogràfics, inventaris d'arxiu i bases de dades electròniques).
- CG6 : Ser conscients de les diferents perspectives historiogràfiques.
- CG7 : Ser conscients que el coneixement històric està en construcció contínua.
- CG8 : Tenir coneixement dels temes i problemes del debat historiogràfic dels nostres dies.
Competències específiques (CE)
- CE10 : Ser capaços d'identificar i utilitzar apropiadament fonts d'informació per a la investigació històrica.
- CE2 : Tenir un elevat coneixement dels problemes i temes més rellevants de les diferents bra+B2773nques de la investigació històrica (econòmica, social, política, cultural, de gènere), així com en la valoració de la influència que sobre aquesta exerceixen els diversos contextos econòmics, polítics, culturals i socials.
- CE3 : Ser capaços de planificar, dur a terme i presentar una contribució original al coneixement històric d'acord amb els cànons de la disciplina.
- CE5 : Saber comentar, anotar i editar textos i documents de manera pertinent.
Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)
- CB1 : Saber aplicar los conocimientos adquiridos y ser capaces de resolver problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio.
- CB2 : Ser capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios.
- CB3 : Saber comunicar sus conclusiones (y los conocimientos y razones últimas que las sustentan) a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades.
- CB4 : Poseer las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Habilidad para comentar, anotar y editar textos y documentos de forma pertinente
|
Formación avanzada en Historia Moderna para la docencia y la investigación.
|
Capacidad de identificar y utilizar apropiadamente fuentes de información para la investigación histórica |
;