Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2012-13
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
Context de l'assignatura per al curs 2012-13
Estudio de los factores que favorecieron la intensificación del tráfico mercantil y generaron la conformación de estrechos vínculos entre los hombres de negocios. Análisis de la incidencia de las relaciones de mercado en el proceso de diferenciación social interna del artesanado y de penetración del capital comercial en el seno de la actividad manufacturera, dando lugar a la conformación de relaciones de carácter empresarial.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG10 : Tenir coneixement dels mètodes i les tècniques de ciències afins a la història.
- CG8 : Tenir coneixement dels temes i problemes del debat historiogràfic dels nostres dies.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Posseir un coneixement ampli, detallat i actualitzat dels principals esdeveniments i processos de canvi i continuïtat durant l'edat moderna, amb una atenció especial als territoris del Mediterrani occidental que van estar sota domini hispànic.
- CE10 : Ser capaços d'identificar i utilitzar apropiadament fonts d'informació per a la investigació històrica.
- CE2 : Tenir un elevat coneixement dels problemes i temes més rellevants de les diferents bra+B2773nques de la investigació històrica (econòmica, social, política, cultural, de gènere), així com en la valoració de la influència que sobre aquesta exerceixen els diversos contextos econòmics, polítics, culturals i socials.
- CE6 : Tenir un coneixement ampli i detallat de la història local i regional.
- CE7 : Tenir un coneixement ampli i detallat de la història europea en una perspectiva comparada.
- CE8 : Tenir coneixement de mètodes i qüestions de diferents branques de la investigació històrica (econòmica, social, política, cultural, relacionada amb el gènere, etc.).
- CE9 : Ser capaços de definir temes d'investigació històrica.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13
- Formación avanzada en Historia política e institucional de la Edad Moderna para la docencia y la investigación.
- Adquisición de una capacidad para participar activamente en una discusión académica colectiva sobre temas históricos.
- Entendimiento de la Historia política e institucional de la Edad moderna como un proceso diacrónico. complejo y dinámico.
;