Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2012-13

Historia de los cambios e innovaciones experimentadas por la economía agraria en el periodo moderno; las resistencias y conflictos que frenaron o favorecieron su adopción; y su impacto en el sistema económico del Antiguo Régimen.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG10 : Tenir coneixement dels mètodes i les tècniques de ciències afins a la història.
  • CG8 : Tenir coneixement dels temes i problemes del debat historiogràfic dels nostres dies.

 

Competències específiques (CE)

  • CE1 : Posseir un coneixement ampli, detallat i actualitzat dels principals esdeveniments i processos de canvi i continuïtat durant l'edat moderna, amb una atenció especial als territoris del Mediterrani occidental que van estar sota domini hispànic.
  • CE10 : Ser capaços d'identificar i utilitzar apropiadament fonts d'informació per a la investigació històrica.
  • CE2 : Tenir un elevat coneixement dels problemes i temes més rellevants de les diferents bra+B2773nques de la investigació històrica (econòmica, social, política, cultural, de gènere), així com en la valoració de la influència que sobre aquesta exerceixen els diversos contextos econòmics, polítics, culturals i socials.
  • CE6 : Tenir un coneixement ampli i detallat de la història local i regional.
  • CE7 : Tenir un coneixement ampli i detallat de la història europea en una perspectiva comparada.
  • CE8 : Tenir coneixement de mètodes i qüestions de diferents branques de la investigació històrica (econòmica, social, política, cultural, relacionada amb el gènere, etc.).
  • CE9 : Ser capaços de definir temes d'investigació històrica.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2012-13

  • Formación avanzada en Historia política e institucional de la Edad Moderna para la docencia y la investigación.
  • Adquisición de una capacidad para participar activamente en una discusión académica colectiva sobre temas históricos.
  • Entendimiento de la Historia política e institucional de la Edad moderna como un proceso diacrónico. complejo y dinámico.

 

 

;

Dades generals

Codi: 39607
Professor/a responsable:
BERNABE GIL, DAVID
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,32
Crèdits pràctics: 0,16
Càrrega no presencial: 2,52

Departaments amb docència

  • Dep.: HISTÒRIA MEDIEVAL, HISTÒRIA MODERNA I CIÈNCIES I TÈC. HISTORIOGRÀFIQUES
    Àrea: HISTÒRIA MODERNA
    Crèdits teòrics: 0,32
    Crèdits pràctics: 0,16
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix