Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2021-22
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22
Context de l'assignatura per al curs 2021-22
La asignatura esta dedicada a esplicar técnicas recientes de análisis matricial e integral de poblaciones animales y vegetales.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Capacitat d'anàlisi científica i de síntesi.
- CG11 : Capacitat per a concebre, dissenyar, posar en pràctica i adoptar un procés substancial d'investigació amb rigor acadèmic.
- CG8 : Capacitat crítica i autocrítica.
- CG9 : Capacitat per a la presa de decisions.
Competències específiques (CE)
- CE16 : Conèixer la biologia i ecologia del sòl i les seues implicacions en la salut vegetal i el funcionament dels ecosistemes terrestres i resoldre problemes relacionats amb la utilització de la biota del sòl.
- CE19 : Aplicar l'ecologia a la conservació i restauració d'ecosistemes.
- CE28 : Millorar la capacitat per a escriure articles científics: recerca d'informació, anàlisi de documentació, tècniques d'interpretació i redacció.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Identificar els descriptors de l'estructura de les comunitats i les eines per a la seua gestió.
- Adquirir desimboltura en l'ús de programes informàtics de simulació de dinàmica de poblacions.
- Definir els processos temporals i espacials en el procés d'autoorganització dels ecosistemes.
- Aplicar les eines de l'estudi de la dinàmica de la vegetació a la restauració i conservació dels ecosistemes.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22
Construir, analizar e interpretar los modelos estructuradados para poder predecir la dinámica de poblaciones vegetales y animales. Nos centraremos en modelos matriciales (PPM) e introduciremos modelos integromatriciales (IPM).
;