Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2021-22
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22
Context de l'assignatura per al curs 2021-22
Comprender la relación de la literatura y la ciudad, desarrollando visiones de la misma a través de ejemplos literarios españoles e hispanoamericanos. Plantear líneas de investigación sobre esta relación.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Adquisició de metodologia i recursos destinats a la investigació literària.
- CG2 : Adquisició de coneixements específics i avançats (respecte als adquirits en el grau) de les matèries estudiades.
- CG3 : Adquisició de coneixements específics de les matèries estudiades per a la seua aplicació professional en l'àmbit docent.
Competències específiques:>>coneixements conceptuals / marcs teòrics
- CE1 : Enfocar l'estudi de la literatura des de perspectives metodològiques noves i diferents a les adquirides en el grau.
- CE2 : Conèixer els nous continguts proposats referits als estudis de la literatura.
- CE5 : Relacionar les diferents tradicions literàries a través dels vincles entre corrents estètics i ideològiques, autors, temes, obres i períodes.
Competències específiques:>>capacitats procedimentals, habilitats i destreses
- CE10 : Organitzar, estructurar i exposar treballs de recerca en literatura seguint la metodologia apresa.
- CE11 : Explorar i desenvolupar noves línies de contacte entre tradicions culturals, obres, autors, períodes, temes i motius literaris.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Coneixement de les relacions existents entre la literatura hispanoamericana i peninsular.
- Coneixement del motiu de l'espai urbà com a assumpte literari.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2021-22
* Introducir al alumnado en los problemas generales de la perspectiva humanística de la ciudad.
* Desarrollar perspectivas literarias vinculadas al urbanismo.
*Plantear ejemplos literarios de modelos urbanos.
*Reflexionar sobre la metodología de esta relación.
;