Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2017-18
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
La asignatura queda contextualizada en un máster de turismo, por la aplicación que tiene para los profesionales del sector turístico, el conocimiento de los factores internos y externos determinantes en los procesos de compra de los consumidores de productos/ servicios turísticos.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG4 : Prendre decisions i resoldre problemes.
Competències específiques (CE)
- CE10 : Conèixer les tècniques de direcció empresarial.
- CE11 : Conèixer les tendències i la dinàmica dels mercats turístics.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conéixer els conceptes bàsics del comportament del consumidor, a fi de prendre decisions de direcció de màrqueting en l'empresa turística.
- Ser capaç de prendre decisions comercials per a les empreses i destinacions turístiques, de manera que el focus d'atenció siga el consumidor.
- Ser capaç de reconéixer tendències en el mercat, que influeixen en el desenvolupament de les activitats de l'empresa turística.
- Reconéixer els diversos condicionants del procés de decisió de compra del consumidor.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Conocer los conceptos básicos del comportamiento del consumidor para la toma de decisiones de compra.
• Tomar decisiones de carácter profesional/empresariales en las que el foco de atención sea el consumidor.
• Ser capaz de reconocer tendencias en el mercado que influyen en el desarrollo de las actividades de consumo turístico.
• Reconocer los distintos condicionantes del proceso de decisión de compra del consumidor.
• Redacción formal y estructurada de un trabajo de investigación original.
• Presentación y defensa del trabajo de investigación comercial en turismo llevado a cabo por los diferentes grupos.
;