Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2017-18

Los ejecutivos expertos en el desarrollo de actividades empresariales, muy relacionadas y cercanas al consumidor, como son los relativas a la actividad turística deben comprender como se relaciona al consumidor, al cliente y al público en general con las empresas turísticas a través de información que sirve para identificar y definir las oportunidades y problemas de Marketing, generar, refinar y evaluar acciones de Marketing, hacer un seguimiento de la eficacia de las actividades de Marketing e impulsar la comprensión del marketing como proceso. La investigación de mercados,l determina la información necesaria para alcanzar estos fines, diseña los métodos de recogida de información, gestiona e implanta los procesos de análisis de datos, analiza los resultados y comunica sus hallazgos y sus consecuencias.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG4 : Prendre decisions i resoldre problemes.
  • CG6 : Interpretar i avaluar amb esperit crític els resultats obtinguts.

 

Competències específiques (CE)

  • CE10 : Conèixer les tècniques de direcció empresarial.
  • CE14 : Decidir sobre l'aplicació de les noves tecnologies.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Conéixer els factors determinants i rellevants en el procés d'investigació del mercat turístic i plantejar solucions i decisions als diversos problemes.
  • Saber analitzar les dades per a establir i implantar polítiques d'acció comercial enfocades a fomentar l'activitat turística.
  • Conéixer les fases del procés d'investigació comercial en l'àmbit turístic.
  • Reconéixer les potencialitats de les noves tecnologies en el procés d'investigació de mercats.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18

- Conocer los factores determinantes, relevantes en el proceso de investigación del mercado aplicado al sector turístico.
- Saber analizar los datos para establecer e implantar políticas de acción comercial enfocadas a fomentar la actividad turística.
- Conocer las fases del proceso de investigación comercial en el ámbito turístico.
- Reconocer las nuevas potencialidades de las nuevas tecnologías en el proceso de investigación de mercados.

 

 

;

Dades generals

Codi: 41011
Professor/a responsable:
GONZALVEZ SEMPERE, JOSE RAMON
Crèdits ECTS: 4,00
Crèdits teòrics: 0,80
Crèdits pràctics: 0,80
Càrrega no presencial: 2,40

Departaments amb docència

  • Dep.: MARKETING
    Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
    Crèdits teòrics: 0,8
    Crèdits pràctics: 0,8
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix