Competencies and objectives
- Course context for academic year 2014-15
- Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
- Learning outcomes (Training objectives)
- Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2014-15
Course context for academic year 2014-15
Las transformaciones en la organización industrial y estructuras de mercado en turismo, el aumento en el grado de concentración en la industria turística y los cambios en la inversión directa exterior en turismo, así como la especialización turística de las economías emergentes aconsejan el análisis pormenorizado del turismo en el ámbito de la economía internacional. Dicho análisis debe sin duda englobar los procesos de innovación en la economía del conocimiento, y el impacto de las TICs en el empleo y en la industria turística.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
General Competences (CG)
- CG10 : Recognise competences and skills at individual, group and organisation level.
- CG3 : Adapt to new situations.
- CG7 : Master communication and servuction techniques.
- CG9 : Organise and lead teams.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2014-15
No data
;